📁

رواية عشقه اثر قلبي الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة فرح

رواية عشقه اثر قلبي الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة فرح

رواية عشقه اثر قلبي الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة فرح
رواية عشقه اثر قلبي



رواية عشقه اثر قلبي الفصل الرابع


عشقه اثر قلبي 

البارت الرابع 

الكاتبه فرح ♥♥🫂

سليم: احم ممكن اسالك سؤال 

فاطيما: اتفضل طبعا 

سليم: عرفت انك مكنتيش موافقه عليا ليه 

فاطيما: علشان انا اتربيت في القاهره اول حاجه جات في بالي اني مش هعرف اتأقلم هنا بس العيشه هنا جميله و حبيتها 

سليم ابتسملها: انتي كمان جميله 

فاطيما اتكسفت 

سليم: تعالي ندخل نقعد قدام التليفزيون 

فاطيما: هجيب حاجات ناكلوها من المطبخ و اجي 

سليم: طيب يلا 

و دخلو الاتنين و هي جابت حاجات يكلوها و عملو الكنبه سرير و قعدو عليها سليم قرب منها حضنها هي بصتله بتوتر الفيلم اشتغل و قعدو يسمعو لحد ما نامو مكانهم 

الصبح من بدري خبطو و سليم قام فتح 

سليم بنوم: في ايه يا وفاء 

وفاء: عايزين مرتك تحت ياخوي علشان الناس جايه تبارك 

سليم باستغراب: ناس جايه دلوقت هو ايه ده 

وفاء: انت نسيت عوايدنا المهم قومها امك قالت استعجليها 

سليم: ماشي ربع ساعه و هتنزل و قفل الباب و راح يصحيها فاطيما يا بت 

فاطيما بنوم: فيه ايه 

سليم: في ناس جايه تبارك امي عايزاكي 

فاطيما فتحت عنيها: والله حرام الساعه 7 لسه 

سليم ضحك عليها: طيب قومي يلا 

دخلت لبست عبايه و نزلت و سليم كمل نوم 

فاطيما سلمت و الناس باركت و طلعت لقت سليم نام راحت نايمه جنبه لحد العصر 

قامو و فاطيما نزلت و سليم قعد يشتغل 

بعدها بشويه طلعت وقفت قدامه بتفرك في ايديها 

سليم بصلها باستغراب: مالك عايزه تقولي ايه

فاطيما بتوتر: هو احنا هننزل القاهره امتا عندي جامعه و مش بغيب عن المحاضرات كده 

سليم: هننزل بكره ان شاءلله 

فاطيما: طيب و هنيجي تاني امتا 

سليم بابتسامه: لحد اما تخلصي احنا هنقعد في ڤلتي متقلقيش من حاجه ماشي يا قمر 

فاطيما بابتسامه: ماشي انا نازله تاني 

و هي نازله قابلت احمد علي السلم  

احمد بخبث: جميله قوي قوي يا بت عمي

فاطيما بصتله: انت بتكلمني انا 

احمد:ايوا بقول انك جميله 

فاطيما هتتكلم لقت سليم:طبعا لازم تكون جميله مش مرتي 

احمد بخبث: ايوا ربنا يهني و نزل و سابهم 

سليم شد فاطيما و طلعها الشقه تاني و قال بزعيق: انتي ايه وقفك معاه 

فاطيما: هو اللي وقفني والله 

سليم: اخر مره اشوفك واقفه معاه يا محترمه سامعه

فاطيما: ليه ما هو ابن عمي زيك 

سليم بزعيق جامد: فاطيما انتي تقولي حاضر و بس سامعه 

فاطيما اتفزعت من صوته و هزت راسها بخوف هو زقها علي السرير و طلع و هي قعدت علي السرير 

جه الليل و الخدامه طلعت تناديلها سليم كان وراها: هاتي الوكل هنا احنا مش نازلين و دخلو جوا 

سليم: تعالي كلي 

فاطيما راحت جنبه و قعد تاكل 

سليم اخد نفس: انا اسف اني اتعصبت عليكي 

فاطيما مردتش عليه 

سليم: شوفي انتي بتعصبيني اهوه 

فاطيما بصتله: تمام يا سليم 

سليم شدها:متزعليش انا اسف و باسها

 فاطيما اتكسفت و خبت وشها هو ضحك و شالها حطها علي السرير 

و نسكت علشان عيب 

بعد شويه قامو مفزوعين علي خبط جامد علب الباب سليم لبس و طلع جري فتح 

وفاء بعياط: جدك تعبان قوي 

سليم نزل جري و فاطيما لبست الروب و نزلت وراه تجري طلبو الدكتور و هو طمنهم انه بخير كانو كلهم حواليه 

سليم: الف سلامه عليك يا جدي 

منصور: الله يسلمك يا ولدي 

سليم بيرفع عينه لقي احمد واقف يبص علي فاطيما  

سليم بغضب راح عندها و مسك ايديها: تصبحو علي خير

 و طلعو فوق اول ما طلعو قلم نزل علي وشها وقعها علي الارض و مسكها مش شعرها: انتي ايه نزلك كده انتي ايه نزلك اصلا انتي مبتفهميش انتي فرحانه نفسك 

فاطيما: ابعد عني انت حيو"ان 

سليم: حيوان راح جاب الحزام و نزل فوقها ض*رب و سابها و طلع. 

فاطيما بعياط: اااه منك لله و فضلت قاعده تعيط مش قادره تقوم 

هو دخل لقاها قاعده زي ما هي و بتعيط شالها و دخل الحمام و فتح المايه و هي بقت تتالم و تعيط قفل الميه و حطها علي السرير و راح طلعلها هدوء و حطلها مرهم و لبسها و ده كله بتعيط و دخل هو كمان الحمام 

سليم في نفسه : والله غيرتي وحشه انا اسف 

و خلص و طلع لقاها مدياه ضهرها و بتعيط قرب حضنها من ضهرها 

فاطيما بالم و بعدت عنه: اااه 

سليم انتهد بحزن و نام..  

يتبع

الكاتبه فرح

 "ورَبُّك الأقرَبُ والأحَنّْ"🥺🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🌿''...


رواية عشقه اثر قلبي الفصل الخامس من هنا

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات