📁

رواية ملاك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم دودو

رواية ملاك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم دودو

رواية ملاك الزين الفصل الرابع عشر 14 بقلم دودو
رواية ملاك الزين


رواية ملاك الزين الفصل الرابع عشر


رواية ༺ملاك الزين༻بقلم دودو 

البارت14:-

صحي زين في الصبح وهو مقرر انوا يقول لملك علي مشاعره رن علي ملك 

زين ممكن يا ملك نتقابل عايزه اكلمك في موضوع 

ملك: تمام مفيش مشكله نتقابل فين 

زين: انا هاجي اخدك باليل الساعه تمانيه والمكان خليه مفاجاه 

ملك: تمام موافقه 

زين: هبعتلك هديه ممكن تقبليها لو سمحتي 

ملك: بس بمناسبة ايه الهديه

زين:من غير مناسبه حبيت اهدي صديقتي هديه اتمنه تقبليها

ملك:بس مش هينفع

زين:عشان خاطري يا ملوكتي

ملك: خلاص تمام قفلت مع زين وراحت تكلم فرح 

ملك: صباح الاناناس علي احله نسناسه 

فرح:صباح الليمون علي احله عيون 

ملك: فروحتي بصراحه عايزه احكيلك حاجه واخد رايك فيها 

فرح: احكي يا قلبي 

ملك: حكت لها كل اللي قاله زين 

فرح: انا افتكر انوا هيصارحك بمشاعره اكيد

ملك: تفتكري يا فروحتي

فرح: اكيد يا قلبي بس اتقلي شويه ابت 

ملك: ما انا شايفه تقلك مع مازن اوي 😂😂

فرح: بيضحك عليا بكلمتين 

ملك:😂😂😂 ما انا عارفكي يا اختشي هو انتي هتقوليلي 

فرح: اما نشوفك يا ست ملك 

ملك:عيب يا بت دانا ملك والاجر علي الله

فرح:هنشوف يا حبيبتي

ملك:اشي هقفل انا دلوقتي وابقا اكلمك 

فرح:تمام بس احكيلي اللي هيحصل 

 ملك: تمام سلاموززز يا فروحتي 

فرح:سلاموز يا قلب فرح 

عند ملك جرس الباب رن راحت فتحت لقت عامل التوصيل 

الشخص:لو سمحتي انتي الانسه ملك 

ملك: ايوه انا 

الشخص:اتفضلي البوكس ده ليكؤ وامضي هنا 

ملك:تمام مضت واخدت البوكس ودخلت اوضتها فتحت البوكس كان فيه فستان احمر طويل ضيق من فوق ومنفوش من تحت وكان في طرحه سوده وشكولاته لقت ملك رساله فتحتها كان مضمونها «اتمنه تلبسي الفستان ده باليل والشكولاته دي اللي وعدتك بيها اني اجيبها وهستناكي علي الساعه تمانيه تحت البيت متتاخريش» سابت الرساله ومسكت الفستان الوقت مر وملك جهزت نفسها وحطت مكياج خفيف ونزلت لقت زين مستانيها  عند العربيه 


زين: بسم الله ماشاءالله ملاك في هيئه بشر جميلة جدا يا ملوكتي 

ملك: شكرا من ذوقك وشكرا على الفستان حلو اوي 

زين: تؤ تؤ الفستان بقا حلو لما لبستيه 

ملك:مش هنمشي ولا ايه 

زين:اكيد طبعا اتفضلي فتح ليها باب العربيه ركبت وهو ركب 

زين: ممكن اعمل حاجه 

ملك: ايه 

زين: انا هغمي عنيكي بشريط ده لحد منوصل عشان المفاجأة 

ملك: انت هتخطفني ولا ايه انا عايزه ماما

زين:ضحك عليها متخفيش مش هخطفك

ملك: والله يا باشا اعضائي بايظه مفييش حاجه سليمه 

زين: بس يا مجنونه وغمالها عنيها ومشي بعد شويه وقت 

ملك: احنا مش هنوصل ولو ايه 

زين: احنا خلاص وصلنا اهو نزل زين وفتح الباب لملك ومسك ايدها وقال جاهزه 

ملك: ايوه جاهزه شال الشريط كن علي عيونها وملك وقفت متنحه كان مكان على البحر وفيه تربيزه متزينه بالورد وعليها جميع الاكل اللي ملك بتحبه 

ملك:الله المفاجأة حلو اوي شكرا بجد يا زين 

زين:مش اجمل منك ربنا يقدرني واسعدك دايما تعالي ناكل 

ملك: ايه ده كل الاكل اللي بحبه عرفته ازاي 

زين:بصراحه كلمت احمد وهو قالي اقعدي بقا قعده ياكله وخلصوا اكل وزين قام وقف وملك كمان 

زين:نزل علي ركبته وقال ملك انا بحبك انا عديت مراحل الحب بكتير انا بعشقك يا ملك وطلع خاتم من جيبه وقال تقبلي تكوني شريكه حياتي ونصي التاني 

ملك: هزت راسها وزين لبسها الخاتم وقام شالها ولف بيها 

زين: طب مش هتقوليلي بحبك 

ملك: تؤتؤ 

زين: طب انا زعلان منك ومش هكلمك 

ملك: انت زعلت يا بيضه زين انا انا بح بحبك وبتمني تكون انت اللي ربنا كاتبلي اكمل حياتي معاه 

زين: وانا بحبك يا ملوكتي تعالي نرقص 

ملك: فين الموسيق

زين: استني دقيقه راح جاب سماعه وشغل اغنيه سمعني نبضك وقعده يرقصه علي الاغنيه لحد مخلصت 

ملك:ياه انا مبسوطه اوي يا زين 

زين: ربنا يقدرني واجعلك دايما مبسوطه يا حبيبتي 

ملك: انا اتاخرت اوي لازم نمشي 

زين:تمام يا حبيبتي يلا اوصلك ركبه العربيه ووصله البيت 

ملك: تصبح علي خير يا حبيبي 

زين: وانتي بخير يا ملوكتي ابقا خديلي معاد من احمد عشان اجي اطلبك رسمي 

ملك: ماشي يا زينو سلام👋

زين:سلام فضل واقف بالعربيه لحد مملك اختفت وبعدين مشي روح بيته طلعت ملك البيت وفتحتلها امها ملك مسكت امها وقعدت تلف بيها 

الام: سبيني يا مجنونه هقع 

ملك:مبسوطه اوي يا ماما زين اعترفلي بحبه وهييجي يتقدملي رسمي ولبسني الخاتم ده بصي 

الام: وانتي كيف تخرجي مع زين من غير متقوليلي 

ملك: ما هو يا ماما بصراحه ومفجاه لقت احمد طالع قالت انا قلت لابيه احمد اني طالعه مع زين 

احمد: امته الكلام ده انتي قولتيلي 

ملك:قاعده تاشرله انه يقول قالته 

احمد: اه افتكرت هيا قالتلي انها طالعه مع زين 

الام:تاني مره متخرجيش غير لما تقوليلي 

ملك:حاضر يا ماما زين طلب مني اخد معاد منكم عشان ييجي يتقدم ليا 

الام: قوليلوا بكره الساعه 9:00 

ملك:حاصر يا ماما تصبحه علي خير 

الام: وانتي من اهله دخلت ملك رنت علي زين 

ملك: وصلت البيت يا زين

زين: اه يا حبيبتي لسه واصل 

ملك: ماشي يا حبيبي ماما قالت تقدر تيجي تتقدم بكره الساعه 9تمام يا قلبي هكون علي الوقت 

ملك:تمام تصبح علي جنه 

زين: وأنتي من اهلها يا روحي 


يتبع 

دمتم في رعاية الله يا سكاكر 🥰🥰🥰


رواية ملاك الزين الفصل الخامس عشر من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات