رواية طفلة الآرام الفصل الثالث عشر 13 بقلم غنوة حبيب
رواية طفلة الآرام |
رواية طفلة الآرام الفصل الثالث عشر
طفلة الآرام البارت13 💜🔥
آرام بغضب: مين يعني زفت احمد ؟
شغف بفرحة: ده ابن جيرانا اللي اخدني عندهم الشقة واكملت بحزن ؛ لما اهلي ماتوا الله يرحمهم
احمد قرب منها بلهفة: انتي شغف صح
ما تغيرتيش اوي والله ملامحك زي ما هي
آرام وقف بغضب اا.
قاطعته شغف بخوف: احمد ده آرام جوزي
احمد مد ايده : اهلا وسهلا
آرام سلم عليه وعصر ايده من غير ما شغف تاخد بالها وجز على اسنانه: اهلين استاذ احمد
احمد بأحراج: احم انت مش فاكرني انا اللي اخدت شغف عندنا لما كانت صغيرة ووقتها استنيناك تيجي تاخدها من عندنا
آرام ببرود: اه فاكر
احمد اتحرج من ردود آرام: ا.احم اسيبكم انا بقى
شغف بابتسامة: ارجوك اديني رقم طنط خديجة عايزة اتكلم معاها
احمد ابتسم وطالع ورقة وكتب عليها رقم امه ورقم تاني
واداها الورقة
احمد: ده رقم امي واللي تحت كتبتلك رقمي لو عزتي حاجة انتي او الاستاذ آرام ف امريكا انا في الخدمة
آرام بغضب مسك الورقة وقطع الحتة اللي مكتوب بيها رقم احمد وزقها بوجهه : هي قالتلك رقم مامتك مش رقمك
احمد بغيظ: انت مالك يا عم هو انا عملت ايه غلط
شغف بسرعة: احمد روح من هنا ارجوك
احمد بعد عنهم
وآرام قعد بغضب وشغف قربت منه بهدوء
شغف بهمس : آرام مالك
آرام بصلها بحدة : ايه رأيك تقومي تحضنيه كمان
شغف قلبت عينيها بملل من غيرة آرام
شغف : هو انا عملت ايه االشخص ده هو ومامته ساعدوني لما كنت لوحدي فيها ايه لما اسلم عليه
آرام بغيرة: انا الراجل الوحيد اللي ف حياتك فاهمة
ولا انتي مش شايفة راجل قاعد جمبك ؟
شغف قربت منه بدلع : راجل وسيد الرجالة
وباس*ته من خده
آرام ابتسم برضى
شغف ضحكت
شغف نامت على كتفه : كفاية كلام عايزة انام
آرام حضنها وناموا
______________________
بعد مرور فترة
ادم حضن اخوه بحنان؛ وحشتني اوي
آرام بعد عنه : وانا كمان
آدم بفرحة؛ وحشتيني يا اوزعة
شغف بضحكة: وانت وحشتني اوي اوي اوي اوي
آرام بصلها بغيظ
ادم: تعالوا يلا
شغف: مش هتورينا المفاجأة
ادم : مفاجأة ايه
شغف: مش انت قولت لآران انك محضرلنا مفاجأة
ادم افتكر: اااه صح بالليل هتشوفوها
وبص لآرام بخبث: هتعجبك اوي يا عريس
آرام فهم قصده وضحك وشغف اتكسفت عشان فهمت قصده وجرت لجوا: هحضرلكم الاكل
ادم ضحك: تعال نقعد نتكلم شوية
________________________
دخل امير للشقة بتعب
ودخل الاوضة شاف نسمة قاعدة
مد ايده بالكيس اللي كان معاه قدامها
نسمة بصتله ببرود: اي ده؟
امير بابتسامة : مصاص ومارشميلو وشيبس وعصير ونوتيلا
عشان انا متجوز طفلة
نسمة بصتله تاني ببرود : مش عايزة
امير قرب باسها من شفاي*فها بسرعة
امير بتوهان: يعني مش هتسامحيني بق بعدين يعني مش عايزة تاكلي نوتيلا
نسمة بصتله وابتسمت بخفة
امير : دخيل هالضحكة الحلوة
نسمة: خلاص مش زعلانة بس اتمنى تصارحني ب كل حاجة بعد دلوقت
امير قرب وف*ك زراير بجامتها : هصارحك بكل حاجة بس انا عايز نونو صغنن
نسمة زقت ايده بدلع: ابعد كده مش عاييييزة
انير قرب منها بتوهان: مش ايه؟؟؟
نسمة بمياعة : مش عايييييزة
امير ضحك وقرب باس*ها وشدها للسرير ووووو......🔥
_________________________
آرام: البسي الفستان اللي جبته هنروح مع آدم
شغف بفرح: هيييييي
آرام ضحك: طفلة والله
بعد اكتر مم ساعتين
شغف: هفففففففف انا زهقت يا آدم اخدنا فين بقالنا ساعتين بالعربية
ادم ضحك : طب استنوا شوية
ونزل من العربية و رجع بعد شوية
مد ايده بالكيس : اتفضلي يا انسة اوزعة دول عشان تسكتي
شغف فتحت الكيس وشافته كله حلويات
شغف بفرحة: هييييييييي احلى ادم بالعالم شكرا يا قلبي
آرام بصلها للمقعد الخلفي بغيظ
آرام: انزل جبلي علبة سجاير
نزل آدم
وقرب آرام من شغف بغيظ ومسك تمها بخفة: لو قولتي قلبي لحد غيري وربنا يا شغف هتزعلي مني
شغف ضحكت: بتغار من اخوك ده زي اخوي
آرام باسها بعنف لحد ما نزل دم من شفايفها: انا حذرتك
بعدت شغف بكسوف
ورجع ادم للعربية
ادم بلهفة: مال تمك يا شغف كله دم
شغف بكسوف : مافيش
آرام بصله: ما خصكش
آدم ضحك وقال بهمس بخبث: اه يا عنيف
آرام بصله بحده وضربه على كتفه : اسكت ولا
______________
بعد فترة
نزلوا وراحوا على البحر وطلعوا على الشقة
ادم بابتسامة: دي هديتي ليكم عشان جوازكم
شغف بصدمة وفرحة : ...........
يتبع.......💜🔥
رواية طفلة الآرام الفصل الرابع عشر من هنا
لمتابعة الرواية تابعونا على التليجرام من هنا