رواية طفلة الآرام الفصل السابع عشر 17 بقلم غنوة حبيب
طفلة الآرام |
رواية طفلة الآرام الفصل السابع عشر 17
طفلة الآرام البارت17💜🔥
جاك بهمس: زوجتك جميلة جدا
آرام بص لآدم اللي ظهرت ملامح الخوف عليه وبعدين بص لجاك
ببرود
آدم بمقاطعة: آرام اهدا شو...
آرام لجاك: هل استطيع التكلم معك بمفردنا في الخارج
جاك ابتسم بخبث: طبعا
آدم مسك آرام: ارجوك ما تخرجش مش...
آرام زق ادم: حسابي معاك لما ارجع عشان تتعرف على ناس زي كده وديني لو تطلع ورايي هقتلك بداله
وخرج آرام وجاك للحديقة
شغف بهبل : آدم في ايه مش فاهمة بتتكلموا ايه
آدم : حافظة سورة الفاتحة؟؟
شغف باستغراب : اهبل انت اكيد حافظاها بس ليه السؤال ده
آدم : اقريها على روح المرحوم
شغف برقت بصدمة: ايه ؟؟
آدم : الحم*ار جاك كان بيقول عنك حلوة
شغف بغضب: ازاي تسيب آرام يخرج كده افرض قتله ودخل آرام السجن و....
قاطع كلامهم دخول آرام لوحده
آرام بابتسامة: مالك متعصبة يا اوزعة
شغف وآدم برقوا فيه بصدمة: حصل ايه
آرام ببرود: حصل ايه
آدم بحدة: بقولك ايه روحت فين
آرام : ما فيش اثبتله ان زوجتي جميلة جدا
آدم حط ايده على راسه وهز راسه بفقدان امل: البقاءلله
شغف : آرام ان....
قطع كلامها احد الحراس الشخصيين
الحارس بصراخ: اتصلوا بالاسعاف بسرعة السيد جاك تعرض للضرب وهو في حالة اغماء
آدم خرج تلفنوه عشان يتصل بالاسعاف
آرام ببرود: اتصلت انا
آدم باستهزاء: شكرا ليك يا سيد الرجالة بجد انك شهم اوي يعني قتلته وطلبتله الاسعاف ربنا يخليك بجد مافيش زي قلبك الطيب
آرام ضحك بصوته كله باستهزاء
شغف بصدمة وخوف: آرام ارجوك تعال نرجع البيت
آرام: خايفة وانا معاكي
شغف: لا انا خايفة عليك
آرام مش هيحصل غير اللي ربنا كاتبه انا مش بقرون عشان اسيبه يبصلك يعني دي فركة ودن صغيرة
دخل امير ونسمة اللي فاهمين كل القصة
امير: اهدا شوية والله كسرته
آدم بضحك: ايه وصلك الخبر بسرعة
امير بضحك: لو تعرف ايه اللي حصل 😂
فلااااش باك 💜🔥
آرام وجاك خرجوا للحديقة
وآرام بص شاف امير ونسمة قاعدين على المقعد
آرام سحب جاك ورا الاشجار وابتدا يخبط فيه وطالع المسدس اللي ف جيبه وضربه على راسه ب راس المسدس
وجاك ابتدا يصرخ
امير ونسمة جروا للصوت وشافوا المنظر والدم اللي على الارض
امير بصراخ: يا مجنوووون عملت اييييييه وقرب يحوشه عن جاك
آرام بعد عنه بغضب : وديني مش هيخرج غير للمشفى سيبني بقولك ابعد
نسمه قربت وسحبت آرام مع امير
وآرام حكالهم اللي حصل
نسمة كونها بتدرس كليه طب قربت ومسكت ايد جاك: النبض موجود اتصل بالاسعاف بسرعة
باااااااك💜🔥
آدم: مش هنرجع جد انا تعبت اوي
رجع الكل للبيت وعدا ايام على الحادثة ومافيش اخبار
لحد ما جا يوم سفر آرام وشغف وآدم
في المطار💜🔥
آدم : طب كنت سيبني هنا والله كنت فرحان اوي
آرام بمياعة وهو بيقلد آدم: طب سيبني هنا كنت فرحان اوي
شغف ضحكت وهي باضحك وقعت القهوة على الفستان
إرام بلهفة قرب واداها فوطة
شغف : انا هروح الحمام
آرام : هاجي معكي
شغف بكسوف: هروح وحدي بعدين ستات ماينفعش تيجي
آرام بحرج: اوك
شغف دخلت الحمام وهي بتمسح الفستان وشافت بالمراية جاك
شغف بخوف كانت خارجة بس جاك استغل ايدها المكسورة وسحبها من الايد التانية
شغف مش عارفة تتكلم انكليزي مش قادرة غير تزقه وكانت هتصرخ بس هو سكر تمها وبص للشخص اللي جمبه اللي ماسك كاميره بأيده وشغف مش واخدة بالها منه
جاك غمزه بخبث
جاك زق شغف للحيطة ومسك ايدها السليمة وحاوط بيها رقبته وقرب باس*ها
وشغف بتعيط وبتزقه
جاك بعد عنها بخبث وخرج هو الشخص من الحمام
شغف خافت وغسلت وشها وهدومها ومسحت دموعها وخرجت بسرعة
آرام شاف وشها متغير ؛ مالك
شغف بتوتر: ما فيش احنا مطولين؟؟
آرام : لا ده نداء طيارتنا تعالوا
شغف بسرعة: الحمدالله يارب
عدا وقت ووصل الجميع للقاهرة
______________
نيفين بفرحة ؛ وحشتوني اووووووي
قاسم : مش هسمحلكم تبعدوا مرة تانية كل ده الوقت
وعشان كانت الدنيا ليل كل حد دخل اوضته عشان ينام
آرام بتعب: تعبااان اوي
شغف حضنته: سلامتك هحضرلك الحمام
آرام هز راسه بابتسامة
بس قبل ما تخرج شغف من الحمام وصل مسج على تلفون آرام
آرام مسك التلفون وفتح الصورة واتصدم من اللي شافه
آرام بغضب وصراخ : ......
يتبع........
شاهد البارت الثامن عشر 18 من هنا