رواية وتين الأسد الفصل السادس عشر 16 بقلم زولة وحيدة
![]() |
رواية وتين الأسد |
رواية وتين الأسد الفصل السادس عشر 16
وتين_الأسد
بارت_16
بقلمي زولة وحيدة
عند وتين
كانت بتبكي وضامة رجليها إلى رأسها
الدكتورة :مدام وتين اهدي
وتين بدموع:أنا عايزة أسد
الدكتورة :مش هيجي دلوقتي
وتين بدموع:ارجوكي اتصلي عليه
الدكتورة :طب ثواني
اتصلت ع اسد
أسد :وتين كويسة
الدكتورة :اه قالت عايزاك وبتبكي من ما فاقت
أسد :طب انا هاجي بعد ساعة أو ساعتين خلي بالك منها
الدكتورة :أنا اتديتها حقنة عشان تهدا
أسد بغضب :انتي ما بتعرفي انها بتخاف من الحقن
الدكتورة :اسفة يا أسد بيه
أسد قفل السكة بغضب
بعد مدة أسد كان وصل ع المكان الموجود فيه زين
أسد بصوت عالي :زين الهلالي اطلع
ملقاش رد
بس سمع صوت شي وقع
أسد فضل يفتش عليه
أسد لقاه ومسكه من ورا
أسد :انت مفكر نفسك هتهرب مني
زين :بعد عني يا أسد
أسد للحرص :تعالو امسكوه
الحرص مسكوه
زين بحركة احترافية شال المسدس من واحد من الحرص
ووجه المسدس ع أسد
زين :خليهم يبعدو وإلا هتروح فيها يا أسد بيه
أسد :بعدو منو
زين ابتسم :كويس اوي... يلا عندي شوية ورق عايزك توقعه
أسد :فين الورق
زين :اتفضل... و دة قلم خصوصي ليك
أسد اخد القلم و اثناء ما هو بيوقع
أسد ضربه ضربة احترافية في عنقه واغمى عليه
فهد دخل مع مع الشرطة
واخدو زين
أسد :خدوا مراتو كمان
أسد راح ع مكان وطلعها
والشرطة اخدوهم
الدكتورة اتصلت ع أسد
الدكتورة:أسد بيه المدام حالتها مش كويسة انت لازم تيجي بسرعة
أسد :ايوة انا في الطريق
في الفيلا
أسد دخل
أسد :حبيبتي في ايه
وتين كانت بتبكي
أسد راح وحضنها
وتين بدموع:أسد انت قولت انك ما هتسيبني
أسد :أنا آسف تاني مستحيل اسيبك
وتين بدموع:هو لمسني يا أسد صح
أسد :لا معملش حاجة انا وصلت في الوقت المناسب
وتين :أسد انت بتكدب
أسد :وحياتك عندي معملش حاجة
وتين فضلت تبكي
وأسد قلبو وجعو عليها
أسد :أنا هقوم اجبلك اكل
وتين مسكت ايدو برجاء :أسد لأ خليك جمبي ارجوووك
أسد :خلاص انا اهو جمبك
أسد فضل يمشي ايدو على شعرها بحنان لحد ما نامت
أسد حاول يقوم
لكن وتين كانت ماسكة ايدو قوي ف نام جمبها
في قصر الدمنهوري
روح :أنا حاسة انه في شي حصل مع وتين واسد
حازم :ماما متخافيش هيكونو بخير وهم اصلا هيجو بكرة الصبح
روح :يارب يوصلو بالسلامة
عشق وخالد خططوا لزواجهم وبقو منتظرين أسد ووتين
في صباح يوم جديد
عند وتين وأسد
وتين نفسيتها كانت تعبانة
أسد لفهد:أجل الرحلة احنا مش هنقدر نروح اليوم
فهد:اوكي
أسد دخل الاوضة
لقا وتين بتبكي
تنهد بحزن واتجه عليها
أسد :حبيبتي قولتلك والله معملش حاجة
وتين بدموع:يا أسد انا مش قادرة انسى
أسد حضنها :خلاص ياوتين انا حبيبك جمبك ومستحيل ابعد منك تاني
وتين شددت في حضنو وفضلت تبكي
أسد :ايه رايك نعمل الفطار مع بعض
وتين بدموع وشهقات :مش عايزة
أسد:طب اهدي
وتين هديت ونامت
أسد قام واتصل ع أمو
أسد :ماما انا مش هجي اليوم
روح بخوف :ليه في ايه يا أسد
أسد حكالها كل شي
روح بخوف :طب هي كويسة
أسد :اه نايمة
روح :طب خلاص يا حبيبي مش مشكلة... خلي وتين ترتاح وبعدها تعالو
أسد :حاضر ياماما
وقفل السكة
وراح عمل الاكل ل وتين
وانتظرها لحد ما صحيت
اسد :حبيبتي يلا نصلي وناكل
وتين قامت وهي وأسد صلو
أسد قعدها ع السرير وفضل يأكلها
أسد بحب :تعرفي ياوتين انتي زي بنتي انا بحبك اوي...ايه رايك نروح الملاهي يا طفلتي
وتين بفرحة:بجد
أسد بضحك :اه بجد
يلا كلي كويس عشان نروح
وتين حضنتو :بحبك يا اسدي
أسد :وانا بعشقك يا وتين الأسد
في قصر الدمنهوري
روح حكيت كل شي ل حازم وعشق وسارة
عشق بخوف :يعني هي كويسة دلوقتي
روح :اه الحمد لله
حازم:طب امتى هيجو
روح :بعد يوم أو يومين
سارة :يارب يوصلو بالسلامة
عند وتين وأسد
أسد لبس تيشيرت بالأبيض وبنطلون بالبني
وتين لبست دريس بنوتي باللون البني وعليه زخرفات بالأبيض وطرحة نفس اللون
أسد :يلا
وتين :انت لابس نظارة ليه
أسد :ايه حرام ولا ايه
وتين :مش حلوة
أسد قلعها ايه رايك كدا
وتين :حلو
أسد بغمز:عيونك احلى
وتين :طب يلا
في الملاهي
وتين بفرحة :وااااو الملاهي دي حلوة اوي
أسد :هنلعب ولا هنفضل نقول واااو
وتين :يلا
وجريت قدامه
أسد ضحك عليها وراح وراها
بعد مدة
وتين :أنا عايزة آيس كريم
أسد :حاضر
وتين:وغزل البنات
أسد :من عنيا
وتين :وعصير فراولة
أسد :طب قولي عايزة الملاهي كلها
وتين :لا بس آيس كريم وغزل البنات وعصير فراولة
أسد :هتاكلي كل دول
وتين :أسد هتجيبلي ولا لأ
أسد :خلاص هجيب
راح جاب ليها
وكان مبسوط انه وتين حالتها النفسية اتحسنت
بعد مدة
وتين :أسد انا عايزة اروح الحمام
أسد :طبعاً لازم تروحي الحمام بعد الأكل اللي اكلتيه دة كلو
وتين :أسد يلااااا
وتين كانت بتستفرغ
أسد :انتي كويسة
وتين بتعب:لأ مش كويسة خالص عندي دوخة حاسة اني هقع
أسد شالها وراح ع المستشفى
بعد مدة
الدكتورة :مبروك المدام حامل
أسد بفرحة :بجد
الدكتور :اجل هذه أدوية يجب عليك شرائها
أسد :حسنا
أسد :فهد جيب الأدوية
فهد :حاضر
أسد دخل ع وتين
أسد راح وحضنها
أسد بفرحة :مبروك ياحبيبتي
وتين :الله يبارك فيك
أسد :في ايه.. مش مبسوطة ؟
وتين :اه
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
وتين_الأسد
يتبع......
بقلمي زولة وحيدة