رواية وتين الأسد الفصل التاسع 9 بقلم زولة وحيدة
![]() |
رواية وتين الاسد |
رواية وتين الأسد الفصل التاسع 9
وتين_الأسد
بارت_9
بقلمي زولة وحيدة
الكل نزل تحت
أسد :في الحقيقة أنا اتجوزت كوثر لأنه هي حامل مني
روح :ايه
أسد بحزن:ايوة ياماما كوثر حامل مني ومش راضية تنزل الولد
وتين بصوت منخفض سمعه الجميع :ابن حرام؟.. أسد انت ليك في الحرام
أسد راح ناحيتها وعايز يحضنها
وتين :بعد عني يا أسد
وجريت ع الغرفة
روح بصت على أسد بقهر :يا خسارة يا أسد
عشق :أسد هي مش حامل.. هي بتكدب يا أسد
أسد :لأ مش بتكدب احنا روحنا ع الدكتورة سلمى وهي قالتلي انه كوثر حامل مني
عشق :راحت ع غرفتها
عند وتين
كانت بتفكر في كوثر وهل هي بتكدب ولا كلامها صح
فجأة رن عليها خالد
وتين :الو
خالد :قلتي انك هترجعيلي
وتين :اه نسيت
خالد :مش عايزة تجي تشوفي اخوكي ولا ايه
وتين :طبعاً هجي
أسد دخل
وتين :ياخالد هو فادي رجع معك
خالد بحزن :لأ
وتين :ايه مالك ياخالد
خالد كان عايز يتكلم بس أمو مسكت التلفون وقفلتو
حياة :يابني خلي البنت تعيش حياتها.... وبعدين فادي اكيد هيلاقي بنت تانية
خالد :ايوة كلامك صح ياماما
عند أسد ووتين
وتين باستغراب:ايه دة قفل السكة ف وشي
أسد بغيرة:خلصتي يا هانم
وتين :اه خلصت عايز ايه
أسد :اسمعي كلامي كويس ياوتين وخليها حلقة في ودنك
وتين :ها قول
أسد قرب منها
أسد :انتي مرات أسد الدمنهوري يعني ملك أسد الدمنهوري وأسد الدمنهوري مبحبش يشارك حاجاته مع حد يعني باختصار متكلميش راجل تاني يا وتين
وتين بخوف من قربه:ح ح حاضر بس ابعد شوية كدا
أسد بعد عنها
أسد بابتسامة :بحب كلمة حاضر منك
وتين :بس يا أسد هو زي اخويا
أسد :امممم.... إذا زي اخوكي مش مشكلة بس اذا شي تاني مش هيحصل خير
وتين:أسد تفتكر انه كوثر دي ممكن تكون بتكدب علينا
أسد :وتين انا عملت التحاليل عند دكتورة بعرفها وطلعت النتيجة إيجابية
وتين :بس ممكن التحليل يتزور
أسد :بس ياوتين الدكتورة دي مش بتزور ولا بتعمل الحاجات دي
وتين :أنا عايزة اتأكد عندي دكتورة صاحبتي هخليها تجي وتعمل التحاليل
أسد :بس يا وتين
وتين بمقاطعة اسكت يا أسد
واتصلت عليها
وتين :الو دكتورة كيفك
الدكتورة :بخير الحمد لله كيفك انتي يا وتين
وتين :أنا الحمد لله
وحكيت ليها عن كوثر
الدكتورة وصلت
وتين :يلا يا ست كوثر اتفضلي معاها
كوثر بارتباك :بس احنا عملنا التحاليل
وتين بابتسامة :مش مشكلة انا عايزة اتأكد
دخلت كوثر وعملوا التحاليل
بعد مدة النتيجة وصلت
وتين بابتسامة :كنت بعرف
روح :ايه النتيجة يا بنتي
وتين :الست كوثر اصلاً مش حامل
وراحت عند كوثر وأكملت بابتسامة :يلا يا أسد طلقها
أسد :انتي طالق يا كوثر
كوثر بغضب :طالق ايه يا أسد انت اتجننت ولا ايه وأكملت بخبث ع فكرة انا ليا صور ليا انا وأسد مش هتعجبك
وتين :مش مهم انا واثقة ف أسد واصلا انتي الماضي بتاعه
وانا الحاضر والمستقبل.. صح يا حبيبي
أسد راح حضنها :طبعاً يا وتيني
وتين حضنتو بقوة:بحبك يا اسدي
أسد :وانا بعشقك
عشق :ايه يا جماعة راعو لمشاعرنا انا وحازم
حازم بضحك :لا انتي لوحدك انا هتجوز قريب
عشق :كويس يا حازم
وتين خدودها بقو فراولة وبعدت
الكل ضحك
كوثر كانت تنظر إليهم بغضب وغيرة وحقد
كوثر :مش هوقع ع ورقة الطلاق
وتين :مش هتوقعي صح
كوثر :اه
وتين :عشق يلا
عشق ووتين دخلوها ع غرفة مظلمة وفضلو يضربوها
روح:يابني طلع البنات دول هيقتلو البنت
أسد :لا خلي وتين تاخد حقها
حازم بغمز:ايه ياعم بتخاف من مراتك ولا ايه
أسد :انت كمان هتخاف من مراتك.... ياخويا الستات دول بيعملو انهم رقيقات وحنينات بس انت مبتعرفش حقيقتهم لما يعصبو
حازم:بس سارة مش كدة
روح :ايه قصدك سارة بنت عمك
حازم بابتسامة :اه ياماما
روح: هيبقى عندي احلى زوجات لأولادي
عشق ووتين طلعوا
وتين: يلا يا أسد جيب الورق
أسد بخوف مصطنع:اتفضلي يامدام وتين
طلعت كوثر وحالتها كانت سيئة جدا وكانت خايفة من وتين
وتين بنبرة عالية :وقعي يا ست كوثر
كوثر بخوف: حاضر يا وتين
وتين بنبرة عالية :اولا اسمي مدام وتين ثانيا إذا قربتي من جوزي صدقيني هتشوفي ايام سودة ثالثاً اطلعي من بيتي ومش هتشتغلي في شركة أسد رابعاً وأهم شي ماتتجرأي وتنادي أسد ب اسو وأكملت بصوت عالي مفهوم
كوثر بخوف :اه مفهوم وجريت
عشق بضحك: يالهوي عمري مافكرت انه البنت كوثر دي تخاف مني ويجي يوم اضربها
وتين بضحك:اهو انا حققتلك امنيتك
الكل كان مصدوم من وتين انه خلف جمالها وبرائتها يكون في كل الغضب والقوة دي
وتين :في ايه ليه كل الناس بتبص عليا كدا
أسد :لا ياحبيبتي مفيش حاجة
وتين :تمام انا هروح اجهز علشان نروح عند خالتي ممكن توصلني يا اسد
أسد بخوف مصطنع:طبعاً ياحبيبتي يلا اجهزي
حازم بضحك :يا سلام أسد بيه بيخاف من مراته
أسد :اخرس ياخي انا ناقص
() () () () () () () () () () ()
وتين_الأسد
يتبع
بقلمي زولة وحيدة