رواية بنت القلب الفصل الرابع عشر 14 بقلم هند حارس
رواية بنت القلب البارت الرابع عشر 14
رواية بنت القلب الجزء الرابع عشر 14
رواية بنت القلب الحلقة الرابعة عشر 14
رواية بنت القلب |
رواية بنت القلب الفصل الرابع عشر 14
رواية بنت القلب (الفصل الرابع عشر)
رفعت برعب:الإ ع صار
نغم ولم تلتفت للصوت فهي تعرفه:تؤ تؤ اي ياباشا هتخاف مني ولا اي دا انا حتى كيوته
الصوت من الخلف بسخريه:اه كيوته اوي الصراحه
نغم وهي تلتفت بتذمر:اي يا وحش ا ثم هتفت بصدمه اي دا ياسين
ياسين وهو على صدمته مما يرى:انتي مين
الصوت ببرود:الإعصار
نغم بتذمر للوحش:عجباك اوي الكلمه ياخويا
ابتسم لها الوحش بإستفزاز من خلف القناع
ياسين:إعصار مين إلاعصار إلاعصار
نغم ببسمه غبيه :لا إلاعصار إلاعصار
ياسين وهو مازال على صدمته:عاوزين تفهموني إن بنت عمتي واللي كانت هتبقى خطيبتي تبقى هي الإعصار اكبر هاكر في المخابرات اللي محدش يعرف هو مين تبقى بنت عمتي ثم أكمل بعصبيه انتواااا بتهزروا
نغم وهي تقترب منه بهدوء:ياسين أنا
ياسين:انتي خليتي فيها ياسين ولا سمير
نغم بغباء:سمير مين
ياسين:متقطعنيش لو سمحتي انا كنت فين
الوحش ببرود:عند سمير
ياسين:ايوه انت صح بقا انا تستغفليني يا نغم حرام عليكي ليه عملتي كدا ضيعتي عليا اهم لحظه في حياتي
نغم بدموع:ياسين أنا أسفه والله مش كان قصدي اخبي عليك أنت عارف الشغل محتاج كدا
ياسين:انتي هبله يابت هو انا هزعل عشان خبيتي ياشيخه روحي
الوحش:لا والله اومال الاستاذ متعصب ليه
ياسين بتذمر وحزن:ياسطا مش شايف اللي عملته ياسطا
ضيعت عليا اهم حاجه في حياتي
نغم بحزن على حزنه:والله يا ياسين مقصد حاجه
ياسين وهو يكمل:ضيعت فرصة عمري في إني اعمل زي ابطال الأفلام كان نفسي اجي الاقيها متربطه في حبال كدا وحد حاطط مسدس على رأسها فانا ادخل متعصب واقوله ابعد عنها والا هقتلك فيقوم يقولي لو منزلتش سلاحك هموتها اقوم انا انزل سلاحي فهي تقولي لا يا ياسين هيموتك متسمعش كلامه اقوم انا ما احسش بكلامها بسبب الرصاصه اللي خدتها على خوانه يقوموا الرجاله يقربوا منها ويقولولها جي دورك ياحلوه اقوم انا أقاوم عشان اقوم أنقذها ويروح هو ماسك مسدسه ورافعه عليها اروح انا أقوم وماسك المسدس منه بسرعه وقوة معرفش جبتها منين وبعد ما اقتلهم أوقع انا وتقوليلي لااااااا ما تموتش
نغم وهي تكمل بحماس:تقوم انت تفوق وتقولي انا مقدرش اموت واسيب حياتي انتي حياتي
ياسين باستفزاز:لا هقولك قومي ياعجله مش عارف اتنفس منك
نغم بتذمر:ياخي يخربيت فصلانك
الوحش ببرود كالثلج:خلصتوا
نغم وهي تنظر لياسين:خلصت ؟
ياسين وهو ينظر لها:ايو انتي عندك حاجه تقوليها ؟
نغم:ا.
الوحش بمقاطعة وغضب:لو لمحت واحد فيكم هنا يبقى اتشاهدوا على روحكم
نغم وياسين:ا
الوحش بصوت عالي:على العربيه
ثواني وكانن ياسين ونغم في السياره فبرغم إنهم أصدقائه الا انهم يخافون منه ومن لا يخاف من وحش المخابرات الذي لا يرحم أحد في عمله
عند الوحش بعد أن ذهبوا زفر بملل من هذان الغبيان بنظره ولكنه يعترف انهم أذكياء في عملهم ذهب بملل لذلك الملقى ارضا وقام بتكتيفه واخذه على العربيه وقام قإلقائه في الصندوق الخلفي ودخل العربيه وجدهم صامتين فنظر لهم ببرود ثم انطلق
ياسين ببرود وهو ينظر لنغم:ممكن أفهم اي اللي حصل جوا دا وازاي تعرفي الوحش ومحدش يعرفه غيري انا واللواء
نغم :انت مش قولت اول ما ركبنا العربيه مش عاوز اشوف وشك تاني
ياسين ببرود :حصل بس لازم اعرف
نغم:انت هتتجوزني؟
ياسين:لا
نغم:هتخطبني؟
ياسين:لا
نغم:يبقى مالكش دعوه بيا
ياسين:بس مسألتنيش اذا كنت بحبك
نغم بفرحه داخليه:بتحبني
ياسين ببرود:بردوا لا
نغم وهي تنظر للوحش بغضب:شوفت شوفت وفي الآخر بتزعقلي انا عشان لما تخرجوني عن كيتانتي متزعلوش
ياسين:ك اي وتطلع اي كيتانتي دي اكل؟
نغم وهي تنظر له بقرف:انت مالك انت اصلا اش فهمك في الكيتانه ياجاهل دي جايه من كيوت ياجااهل
ياسين:بت اتلمي انا لسه محترمك عشان الراجل الكباره دا
نظر له الوحش نظره اخرسته وتحدث
الوحش ببرود:خلصتوا ؟جاهز تسمع ؟ولا لسه في كلام تاني مقولتوش
ياسين وهو ينظر لنغم:لسه ابقى اكمل في البيت بقى
نظر له الوحش بدون أن يرد عليه فلو رد لكان القاه من السياره
الوحش:أولا كدا نغم متعرفش انا مين يعني تعرف ان انا الوحش بس مشافتنيش
نغم بمقاطعه:اخس هان عليك العيش والملح اللي أكلناه سوى مكنتش اتوقع منك كده الصراحه بقا معرفش انت مين
الوحش ببرود:وانا مين بقا
نغم بثقه:الوحش طبعا
الوحش ببرود ارعبها:خلصتي مش عاوز اسمع صوتك لحد اما اخلص
الوحش وهو يكمل:هي متعرفش شكلي او حتى اسمي الحقيقي هتقولي هي تقدر تعرف بسهوله طبعا لانها الإعصار بس هقولك لو هي الإعصار فأنا الوحش
نغم بتذمر:على فكرة أنت بتستقل بقدراتي ياسطا
الوحش:بقا انا اشتغل واتخرج عشان تقوليلي ياسطا
ابقى اسمع نفسك بقا وهتعرفي مين هو الوحش
ياسين:ما تكمل ياعم وسيبها
نظر له الوحش نظر اخرسته
الوحش:إنما بقى ازاي اتعرفنا على بعض وهو معروف إن الإعصار محدش يعرف شكله حتى سيادة اللواء ف دا بقى كان بسبب حادثة اختك
ياسين بغضب لتذكره الحادثه وإستغراب:وحادثة رحيل مالها
الوحش وقد ظهر في صوته بعض الغضب:لما طلبت مني اني ادور على اللي عمل كدا للاسف انت طلبت مني تالت يوم كان في حد نفذ قبلي وخفاهم
قال ذلك وهو ينظر لنغم فنظر لها ياسين
نغم بغضب:نعم بتبصلي ليه انا اصلا لولا الوحش كنت خلصت عليهم عاوزني اسيبهم بعد اللي عملوه في رحيل
الوحش وهو يكمل:انا بحثت عنهم لحد ما عرفت انهم عند الإعصار وروحت اجيبهم بنفسي وكنت فاكر إني هلاقي راجل لقيت بنت بتعذبهم بغضب الدنيا
بعدين عرفت انها بنت عمتك وهي عرفت اني الوحش وقالتلي أنه مفيش حد يعرف ومن ساعتها على تواصل لو في اي مهمه او اي مشكله إنما ازاي بقت الإعصار ومحدش يعرفها دي لحد دلوقتي معرفش
ياسين:طب ازاي عرفت مكانها بسرعه زي ماتكون عارف انها هتتخطف
الوحش :دي بقاا حاجه ما تخصكش
اكملوا باقي الطريق في صمت وذهب الوحش للمكان الذي تقابل فيه مع ياسين ثم نزل وتركهم وقبل ان يكمل طريقه عاد لهم مره أخرى
الوحش :رفعت في صندوق العربيه وصل نغم بعدين وديه الجهاز عشان يكملوا تحقيق معاه
ياسين:تمام ياوحش هشوفك امتى تاني
الوحش نظر له نظر فهمها ياسين
يااسين بضحك:خلاص خلاص قصدي هنرجع نشتغل مع بعض تانى امتى
الوحش:هخلص العمليه دي عشان طولت وبعدين اشوف
ياسين:تماام ياوحش
تركه وانطلق بالسيارة حتى إنه لم ينظر لنغم التي ظلت صامته طوال الطريق ولكنه بعد مده استتغرب كل هذا الهدوء فنظر اليها وجدهاا نائمه بعمق فابتسم ثم اكمل طريقه الى المنزل
hend✍
رواية بنت القلب الفصل الخامس عشر 15 من هنا
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)