رواية تربية حماتى على ايدى الفصل الرابع 4 بقلم هويدا زغلول
رواية تربية حماتى على ايدى البارت الرابع 4
رواية تربية حماتى على ايدى الجزء الرابع 4
رواية تربية حماتى على ايدى الحلقة الرابعة 4
رواية تربية حماتى على ايدى بقلم هويدا زغلول
رواية تربية حماتى على ايدى |
رواية تربية حماتى على ايدى الفصل الرابع 4
تربيه حماتي علي ايدي
الحلقه الرابعه
بقلم هويدا زغلول
وفي الوقت ده لقيت حماتي
مصدومه وقالت
حماتي
اسمعي بس يا غاده انتي والله فاهمه
غلط
غاده
غلط اي يا حماتي ده انا فهمت صح الصح
هههههه حبيبك وطبعا وليد اول لما سمع
الكلام ده جري عالسلم ومشي
حماتي
اسمعي يا غاده أنا مستعده ابعد عنك
خالص بس طبعا انتي ......وقبل ما تخلص
كلامها أنا قولت ليها
غاده
اسمعي انتي يا حماتي انتي كده كده
من انهارده ملكيش دعوه بيا خالص سامعه
ولا لا ولو عرفت انك ناويه تعملي معايا
حركه كده ولا كده عيالك هيعرفوا
باللي انتي بتعملي
حماتي
حاضر يا غاده اللي تشوفي وبعدها كلنا
كنا قاعدين علي الاكل وسيد اخو جوزي
قال
سيد
هو وليد جاب الايجار ليكي يا امي ولا لسه
اصل وانا طالع لقيته بيقول أنه مسافر
غاده
ايوه جابه يا سيد انا اخدتو منه من شويه
هههههه
روحيه
مالها غاده يا سيد بتتكلم كده ليه وامك
مالها ساكته ليه
حماتي
أنا ناويه امشي من المحل لو عايز
تاخد المحل يا سيد ابقي خدو
كريم
وده من أمتي يا انشراح ما طول عمرنا
بنقولك كده وانتي رافضه خالص الموضوع
ده وطبعا انا بصيت لحماتي وقولت
غاده
أصله يا عمي طلع انسان مش محترم
حماتي شافته وهو بيعاكس البنات
وانت طبعا عارف حماتي طول عمرها
بتحب الاحترام
مروان
فيكي اي يا غاده انهارده طريقه كلامك مش
عجباني
غاده
هو أنا قولت حاجه يا حبيبي بس انا بقول
الكلام اللي حماتي عايزه تقولوا لأنها
ساكته
سيد
سيبك يا مروان من الموضوع ده ربنا
يخليكي ليا يا ماما انا هبدا اجهز
ورق المحل واشوف هفتحه اي
وفي الوقت ده حماتي قالت
حماتي
بقولك اي يا غاده تعالي جوا في
الاوضه عايزكي وانا طبعا قومت
ودخلت معاها
غاده
خير يا حماتي تحت امرك
حماتي
انتي شايفه عمك كريم عامل ازاي وانا
عامله ازاي والله يا بنتي انا كان غصب
عني اللي عملته
غاده
هو اي اللي غصب عنك ده قد مروان ابنك
ازاي يعني تعملي كده
حماتي
انتي فاهمه الموضوع غلط والله احنا
بينا كلام تلفون محادثات واتس بس اكتر
من كده عمرها ما حصلت
غاده
أنا هسكت يا حماتي لأن حاسه انك فعلا ندمانه
علي اللي عملتي وان الله غفور رحيم
حماتي
ربنا يخليكي ليا يا بنتي والله العظيم وانا من
هنا ورايح مش هعمل حاجه تزعلك تاني
وطلعنا شقتنا ولقيت مروان بيقولي
مروان
ممكن افهم هو فيه اي الظبط طريقه كلامك
كانت غريبه اوي انهارده مع ماما
غاده
ابدا ما فيش حاجه يا مروان واسفه جدا لو كنت تعديت حدودي بس انا كنت شايفه باتكلم عادي
مروان
أول مره احس ان ماما ساكته لحد كده كان
انهارده والله وكانت الصدمه لما سمعنا
صوت صويت وبصراحه كنت خايفه أن من الخوف
حماتي كان حصل ليها حاجه ونزلنا تحت
مروان
في اي يا تيته اي الصوت ده
الجده
ابوك يا حبيبي ربنا يصبركم وكنا كلنا مصدومين
من اللي حصل ازاي بس حمايا كان كويس واغدنا العزا وبعد العزا طلع سيد
سيد
فين ماما يا جماعه انتو قاعدين هنا وسايبنها
لوحدها ولا اي
روحيه
والله هي كانت قاعده معانا بس قالت
داخله الاوضه
مروان طيب حد يشوفها يا جماعه وفي الوقت
ده لقيت حماتي خارجه ب جلابيه حمرا وهي
بتقول
حماتي
يخربيت الحر وسنينه مش قادره يلا يا حلوه
منك ليها عالمطبخ عايزه اكل
مروان
هو اي اللي بيحصل بالظبط يا ماما انتي
ازاي قلعتي الاسود
حماتي
لون مستفز مش بحبه واسمع انت وهو
البيت ده مكتوب ب اسمي واللي هيفكر
إنه يزعلني ميعرفش هيحصل معاه اي
وانا طبعا مكنتش مستغربه اللي بيحصل
وقولت
غاده
طبيعي يا حماتي اشوفك كده
وكنت مستغربه تغيرك للاحسن
حماتي
اسمعوا بقي أنا هتجوز عالطول بعد شهور العدا
اه أنا وحده معشتش حياتي وعايزه اعيشها
مروان
بسهوله كده تتغيري يا امي حرام عليكي
ده كان بابا بيحبك وعمره ما يستاهل
حماتي
أنا داخله انام سديتوا نفسي حرام عليكم
وبعدها دخلت الاوضه والكل كان مصدوم من
رد فعلها وهي دخلت تكلم وليد
وليد
ازيك ياانشراح عامله اي والله انا كنت خايف
عليكي اوي
انشراح
خلاص يا روح الروح مافيش خوف بعد انهارده
هتكون معايا عالطول ربنا افتكر كريم
وانت من هنا ورايح هتكون معايا
وليد
انتي بتتكلمي بجد يا حبي والله ما تعرفي
انا فرحان ازاي يعني خالص هنتجوز
انشراح
قد كده بتحبني ايوه يا حبيبي المهم انا
عايزك تكون معايا دائما لحد ما شهور
العدا تخلص تيجي تقعد في شقتي
وليد
طيب وانتي يا حبيبتي هتروحي فين وتسيبي
ليا الشقه
انشراح
ملكش دعوه يا حبيبي اسمع بس
الكلام وتيجي بكره باذن الله وفقلت معاه
ياه اخيرا هشوف نفسي شويه وفي شقتي
مروان
مش قادر اصدق والله ان دي امي
معقول اللي بيحصل ده
غاده
مش مهم اللي حصل ده المهم اللي جاي انت مش عارف مامتك ناويه على ايه
مروان
تفتكري اي اللي ممكن يحصل بعد كده
وقبل ما نخلص كلامنا لقيت الباب بيخبط
غاده
حماتي تعالي اتفضلي
حماتي
مش جايه اخد واجب جايه اقول ليكم
إن أنا موافقه تروحي تعيشي في بيت
امك زي ما كنتي عايزه قبل كده
مروان
وليه كلامك ده دلوقتي مانتي كنتي رافضه
وانا مش هسيب بيت ابويا
انشراح
لو عايز ترجع بعد كده ارجع بس انا دلوقتي
مش هينفع اقعد في شقتي اصل اللي هيقعد
فيها وائل حبيبي
مروان
هو انتي ازاي بقيتي كده بالسرعه دي
لو فاكره أن ابويا مات ومحدش هيقدر
يقف ليكي تبقي غلطانه أنا هقف ليكي
ولو وائل ده جه هنا أنا هكسر رجله يا امي
وقبل ما يخلص كلامه حصل
لحد هنا تكون خلصت حلقتنا
رواية تربية حماتى على ايدى الفصل الخامس 5 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية تربية حماتى على ايدى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)