📁

رواية حب حد التملك الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد

 رواية حب حد التملك الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد

رواية حب حد التملك البارت السابع والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد

رواية حب حد التملك الجزء السابع والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد

رواية حب حد التملك الحلقة السابعة والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد

رواية حب حد التملك الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دينا عبد الحميد
رواية حب حد التملك



رواية حب حد التملك الفصل السابع والعشرون 27

حب_حد_التملك

راهب راجع من بره سكر*ان كان طالع على السلم يتطوح بس فجاه لقها قدامه حضنها بسكر من ظهرها وحشتيني قوى متسبنيش 

متخفش يا راغب ياحبيبي مش هسيبك... قالت ها وحضنته وهى فكراه راغب ف اللحظه دى خرجت ليلي وشافتهم حضنين بعض بس قبل متنطق جت من وراها رنا الى كانت شايله لبس النوم بس رمته وجريت حضنته وهي بتنطق راهب انت كويس؟ بصت ل تيا الى مبامح وشها مصدومه وبدأت تبرر انا كنت.... هو... كان...يعنى .... اصل 

رنا ببرود مخلوط ببعض الامتنان ايه يا بنتى مالك... شكرا انك سنديه.... 

تيا سندته.... اه اه كنت بسنده بس يعنى فكرتك هتقولى.... قطعتها رنا ونطقت بثقه انا مش هقول لا هفكر انا واثقه ف جوزى وانى ماليه عينه فاكيد عشان هو جى شارب كان مش، مركز وانتى سندتيه ومدت ايدها تبعد ايد تيا عنه وهى بتقول بس، مراته جت يا حببتى كتر خيرك.... 

بعدت بتوتر ورنا سندته وطلعت اوضتها  

خرجت تيا بغضب قعدت ف الجنينه فلقت ليلي بتقعد جنبها وبتمدلها اديها ب هوت شوكليت بصتلها تيا وسكتت فاتكلمت ليلي بهدوء متستغربيش اه احنا ف عز الصيف بس الهوت شوكلت حلو ف كل الاوقات مش هتفرق صيف من شتا بس احنا الى عملنا مشروب مميز للشتا زى القهوه والثقافه والمانجو والفرواله دليل الد*لع بس مش معنى كده اننا مفروض منستخدمهمش بره السياق 

تيا بصتلها بقرف وكانت قايمه بس وقفها صوت ليلي وهى بتقول بتحبيه قوى كده؟ 


كانت رنا طلعت پراهب اوضتهم وبدات تغيرله بس ريحة الخمـ*ره كانت ماليه هدومه فكان لازم يستحمي

رنا بغضب امرى لله تعال ناخد شور 

راهب بسكر سوا 

رنا لاء انت بس 

راهب لاء مش لاعب لازم تكونى معايا... 

رنا اتنهدت قدام عناده وقالت طب تعاله دخلته الحمام وقعدته على البانيو وكشفت القميص من عليه ووقفت بأحراج بس ف الاخر خدت القرارر وفتحت الميه ونزلته تحتها كان راهب متعصب ومعترض بسبب برودة الكاية بس رنا صممت لكن فجاه راهب شدها ليه تحت الميه وحاوطها ف الحيطه بصمت 

رنا بصتله والدموع اتكونت ف عنيها 

راهب بحب حقك علي قلبي يا ست البنات

رنا ابعد انت عورتنى وزعقت فيا 

راهب بحنان مانتى كان لبسك مستفز وبكلمك تعملى عبيطه رغم معرفتك بان اللبس وحش وكأنك قاصده تنرفزيني  

رنا بحده ايوه قصداها عشان تعرف الغيره بتو*جع ازاى 

راهب بص ل رنا ونطق انا مكنش ذ*نبي ده هي،.... 

رنا بمقاطعه لا ذنبك انت واحد متجوز تقولها حرام انتى متحليش ليا تراعي مشاعري بس انت مغر*ور وانا*نى 

راهب انا؟ 

رنا ايوه انت تقدر، تقول لو انا مكانك وكنت حضنت جبر، او محمد او حتي راغب اخوك كنت هت..... 

رنا مكملتش، كلام ولقت راهب قاطعها ببو*سه استمرت وقت طويل نسبيا وبعد عنها وهو بيتمتم اسف اسف مكملش كلام وبا*سها تانى بشـ*غف كانت رنا مستغرباه بس منطقتش لحد مطلعو راحت رنا تغير، هدومها عشان متبردش وجت تسرح لقت راهب وراها وهو بيمسك المشط من اديها وهمس هسرحلك كانت معترضه يس هو خد منها المشط وبدأ يسرحلهل منغير ميهتم برأيها 

خلص وهمس ف ودنها ونطق اسف تانى 

رنا قامت وكانت هتروح علي لوضة ليلي بس وقفتها ايد راهب علي فين؟ 

رنا هنان مع ماما وليلي 

راهب شدها ونطق بلاش عشان خاطرى 

رنا مش هعرف اتقبل قربنا وانا مش مسمحاك 

شدها راهب ونطق بدموع لتانى مره تشوفها ف عيونه ونكق محتاجك جنبي 

رنا اتصدمت منه وفجاه حضنته وهى بتمش اديها علي شعره مالك يا قلبي 

راهب بوجع هو انا وحش؟ 

رنا.... 


كانت تيا بصدمتها فقامت ليلي وقفت جنبها نطقت بتحبيه؟ كملت بدموع حاولت تمسكها اؤجوكى ردى يا ا

تيا 

تيا بهدوء مش مهم انا المهم هو بيحب مين؟ 

ليلي يعنى بتحبيه؟ 

تيا سكتت وكانت ماشيه 

بس ليلي نطقت لو مش بتحبيه ليه بتهربي؟. تحبي اقولك ليه؟ كملت ليلي عشان جبانه صح 

تيا فجأه انهارت من العياط ونطقت مش، جبانه بس بحبه ده جب عمرى وطفولتى وجيتي انتى علي الجاهز خدتيه؟ انتى مش هتفهمى احساسي وحبي عشان انتى مش زى سبتها تيا وطلعت اوضتهل تعيط وفضلت ليلي واقفه بالدموع متحجره ف عنيها وفجأه خرجت تجرى وهى بتحاول تنسي 

راهب كان حاضن رنا الي نطقت انت سيد الناس كلهم... 

راهب بدموع ليه امى سابتنى وهر*بت مع عشـ*يقها لو وى مبتقولى؟ 

دينا _عبد_الحميد

لمتابعة الرواية تابعونا على التليجرام من هنا

رواية حب حد التملك الفصل الثامن والعشرون 28 من هنا

Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات