📁

رواية حب حد التملك الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم دينا عبد الحميد

 رواية حب حد التملك الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم دينا عبد الحميد

رواية حب حد التملك الفصل الثانى والعشرون 22 بقلم دينا عبد الحميد
رواية حب حد التملك


رواية حب حد التملك الفصل الثانى والعشرون 22

حب_حد_التملك

ليلي كانت ف اوضتها بتاخد شاور وخارجه بلبس مكشوف فجاه لقت راغب ف وشها 

 راغب بعيون مذهوله يخر*ب بيتك ده انتي حلوه قوي...... 

ليلي كانت مصدومه ومجرد م فاقت زقته وجريت علي الحمام 

راغب قعد علي السرير بهدوء مستنيها تخرج بس محصلش قام خبط علي الباب 

راغب بهدوء ممكن تخرجي محتاج اتكلم معاكي 

ليلي لاء

راغب ليلي لو سمحتي اعمل زي مبقولك 

ليلي بغضب اخرج ازاى وانا كده يعني فهمني؟ 

راغب ابتسم لما افتكر شكلها وبعدين فتح الدولاب وهو بيتفرج علي الوان الفڛاتين بتاعتها وطلع فستان وخبط على الباب وادهولها بعد شويه خرجت ليلي وهى متعصبه 

ليلي بغضب عايزه افهم انت ازاى تدخل اوضتى بالشكل ده 

راغب بصلها وسكت فاتعصبت ليلي وفضلت تزعق بس اتفجأت براهب بينطق انتى رغاية قوى وانا عارفه هاسكتك ازاى وفجأ با*سها بشغف 

ليلي بتوتر فضلت تزقه لكن لا حياة لمن تنادى  

راغب بعد عنها لما حس نفسها بيتخنق وحط جبينه علي جبنها وهو بينهج وبعدين نطق انتى بتحبي سليم؟ 

ليلي اتصدمت من السؤال وسكتت بس راغب كرره 

ليلي اتنفست بهدوء ونطقت وهي بتفرك اديها سليم جوزى ف..... 

راغب مانا عارف ان سي زفت يبقي زفت.... وكمل بضيق جوزك بس سؤالى واضح انتى بتحبيه او حبتيه؟ 

ليلي ابتسمت هتصدقنى لو قولتلك الى حبيته غبي 

راغب نعم؟ 

ليلي اتنفست ونطق لما يكون كل تصرفاتى معاه تبين حبي وهو اعمى يبقي ايه 

راغب مسك اديها بعنف ونطق يبقي مين ده ؟ 

ليلي ضحكت واحد غيور طول بعرض ورياضي وظابط... 

راغب وده فيه ايه زياده عنى مانا فيا كل ده 

ليلي قربت ونطقت اهم حاجه فيه انه صمم يثبت لنفسه وليا انى ملكه رغم انى مش ملك حد بس فوتها بمزاجى وفوت تجاوزاته معايا ولمساته ونظراته تحت مسمي الحب والاخر يعني يفيد بأيه البوح والبعيد لوح 

راهب شالها بحب وفضل يلف بيها ونطق متيجي نروح للمأذون .... 

ليلي بضحك وسليم 

راغب هقـ*تله 

ليلي برعب نعم  

راغب خايفه عليه؟ 

ليلي همست خايفه عليك انت 

فجاه حصنها راغب ونطق متخفيش عليا انا جامد جدا 

ليلي بغضب وانا اخاف عليك ليه؟ 

راغب با*سها بسرعه وهو بيشيل الجاكت بتاعه من على السرير ونطق عشان بعشقك وهبقي قرة عينك بإذن الله بس انتى ادعى استأذن انا يا جميل عندى مشوار 

خرجراهب وليلي رقدت علي السرير بتحاول تنام لحد منامت 

في صباح يوم جديد 

رنا قلقت بسبب ضوء جاي علي عنيها رنا بكسل يوه بقا اطفو النور 

راهب كان لبس بس قعد جنبها ونكق كان علي عينى بس نور الشمس مبيطفيش يا نور عنيا 

رنا نزل الستاره 

راهب مش هينفع احنا الساعه 2 الظهر يا هانم 

رنا فزت جرى ايه 

راهب بضحك يلهوى علي القمر انا بقول نكمل نوم 

رنا انتبهت ل جسمها الي معظمه ظهر ف شدة الملايه بضيق من نظرات راهب 

رنا بغضب راهب متبصش 

راهب ليه؟ 

رنا باتكسف

راهب بهمس بتتكسفي من نظراتى وكلامى ومش بتتكسفى من همس ف ودنها ونهى كلامه بغمزه 

رنا وشها احمر وزقته بغيظ نفسي افهم اهلك كانوا فين وانت بتتربي طالع سا*فل قوى 

راهب بحزن مزيف شكرا 

كان راهب قايم فقامت رنا جرى وحضنته بهمس زعلان؟ 

راهب لف ليها وقال قوى 

رنا اتعلقت ف رقبته وهمست وهي بتبص في عنيه حقك عليا وانا هصلحك 

راهب فضل مكشر فقربت رنا منه وبا*سة خده وجبينه راهب تؤتؤ هنا قال كلمته وهو بيشير ل شفا*يفه 

رنا اتنفست وحضنته وقالت المهم متزعلش 

بعد وقت كانوا كلهم تحت وبيتغدوا 

كان راهب بيأكل رنا الي كانت محرجه من ده بس كانت بتعمل ده منغير رفض عشان ميتضيقش 

فضل بغيره مش كفايه بقا نحنحه يا حنين 

راهب مراتي وانا حر فيها 

فضل حر فيها ف اوضتكم مش قدامنا 

راهب تؤتؤ يا حمايا العزيز حر فيها ف اي وقت 

رنا حست الحوار بيشد بينهم حطت ايديها علي رجل راهب عشان تهديه فهمس ف ودنها ابوكي بيغير 

رنا ضحكت وفجأه الاكل وقف ف زورها وفضل تكح كان راهب بيحاول يساعدها بس فجأه لقت ميه ممدوده من فضل وراهب كل واحد بكوبايه واديهم الاتنين بتدلك ظهرها رنا اتنفست بتعب وهي مش عارفه تزعل حد فابتسم راهب وغمزها بمعني تاخد من ابوها فعملت كده اول مخدت نفسها 

فضل نكق بخوف انتي بخير يا اميرتي 

رنا ابتسمت وقالت ايوه 

راهب شد رنا لحضنه وباس دماغها وقال سلمتك يا ست الناس كلهم 

رنا الله يسلمكوا يا حبايب قلبي 

فضل رجع مكانه 

ورنا ابتسمت وبعدين نزل راهب وراغب والجد وفضل ويسري يشوفوا المشكله الي بين اهل البلد 

كانوا قاعدين ف جظء ملحق ب بيت راهب وفيه جنينه وبيطل علي الشارع وفجاه سمعو دوشه البيت كله خرج عليها 

فخرج راهب وفضل يسالوهم ف ايه 

كانت رنا وقفه وسمعت صوت كحت قوي وقالت ل ليلي قوليلي اني سامعه غلط اكيد مش هي.... 

ليلي برعب للأسف يا رنا ده فعلاً صوتها 

رنا بفزع شدت العبايه من علي كتف راهب وطلعت تجري علي بره وليلي وراها 

رنا وهي بتجري كانت بتقول يا فضحتك يا رنا يمصبتك بين اهل البلد يوكستي يا حوستي 

اول مطلعت سمعو صرخه رنا بصراخه يلهووووي واغمي عليها 

دينا_عبد_الحميد

رواية حب حد التملك الفصل الثالث والعشرون 23 من هنا

لمتابعة الرواية تابعونا على التليجرام من هنا

Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات