📁

رواية عشقت ابن عمى من الصغر الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمى من الصغر الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمى من الصغر البارت السابع 7

رواية عشقت ابن عمى من الصغر الجزء السابع 7

رواية عشقت ابن عمى من الصغر الحلقة السابعة 7

رواية عشقت ابن عمى من الصغر بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمى من الصغر الفصل السابع 7 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت ابن عمى من الصغر


رواية عشقت ابن عمى من الصغر الفصل السابع 7


عشقت ابن عمي من الصغر

البارت السابع 

بعد اسبوع 

فاطمه: يلا يافرح انهارده اول يوم مينفعش نتاخر

(فاطمه كانت لابسه درس ابيض وفيه ورد صغير وردي ولبسه خمار ونقاب لونهم وردي وكانت قمر) 

فرح: يابنتي دي جامعه مش مدرسه تروحي بدري في اول يوم عشان تقعدي في الاول 

فاطمه: عارفه يام لسان طويل بس يلا مينفعش نتاخر علي اول محاضر 

فرح: 😉ايه القمر ده لا كدا انتي اللي هتتعاكسي لو مشيتي معايه 

فاطمه: هتعاكس ليه هو انا لدرجه لبسي اوفر 

فرح: اوفر مين دانتي عامله زي الحوريات

فاطمه:بجد يعني حلو

فرح:عسل

 فاطمه:طيب يلا عشان منتاخرش

 ‏فرح: يلا ياختي بقولك 

فاطمه: قولي 

فرح: المحروس اخوكي مجاش ليه عشان الكليه 

فاطمه: عندها شغل وهيخلص ويجي بكرا 


فرح: شغل برضو 😒

فاطمه: اه والله شغل 🤣🤣

فرح: طيب يلا عشان نمشي 

فاطمه: يلا 

احمد: بسم الله مشاءالله ايه القمر ده 

فاطمه: صباح الخير ياعمو

احمد: صباح النور والجمال ياقلب عمو 

فرح: هههههه مش قولتلك انتي اللي هتتعاكسي وانا مافيش حد هيعبرني 

فاطمه: ههههه بتغير يابيضه 

فرح: اه 🥺

فاطمه 🤣🤣🤣🤣

احمد: ههههه تعالي ياقلب بابا وانتي كمان قمر 

فرح: حبيبي يابابا تسلملي 

احمد: حبيبتي يلا تعالو افطرو معايه قبل ما تمشو 


فرح: ههههههه مش هينفع الاستاذ فاطمه مش عايزه تتاخر وعايزه تروح بدري 

احمد: بس مينفعش تطلع من غير فطار 

فرح: نبقا نفتر هناك في الكافتريه 

فاطمه: اه ياعمي نبقا نفطر هناك يلا سلام 

احمد: سلام خله بالكم من نفسك 

فرح وفاطمه: حاضر 


زين كان نايم والتلفون بتاعه عمال يرن 

زين: مين 

ملك: ايه يازين انت لسه مصحتش 

زين: ليه هي الساعه كام 

ملك: 8

زين: تمام هلبس وهاجي بس يارب مشوفهاش وانا طالع من البيت 

ملك: هي مين دي 

زين: بنت عمي 

ملك: اممممم تمام يلا بسرعه 

زين.: تمام 

زين قفل مع ملك وكام خد دش ولبس بدله قحلي ولبست ساعته المميزه وحط برفن وطلع 

(في حاجه نسيت اقوله جامعه فرح جمب جامعه فاطمه يعني الجامعتين جمب بعض) 

فرح: وصلنا ياختي يلا نروح نفطر وبعدين نروح الجامعه 

فاطمه: كدا هنتاخر يلا علي الجامعه 

فرح: لا بقا افطر الاول 

فاطمه: طيب يلا 

فرح: اشطاااا يلا 


ايه: صباح الخير ايه ده انتو بتفطرو البت دي هتفشلك يافاطمه ابعدي عنه 

فاطمه: صباح النور هتفشلني دانا هطرد من الجامعه علي ايدها 

فرح: ايه ده انتو اتفقتو عليه ولا ايه لا كدا هزعلكم 

فاطمه: هههه لا بس كلي خلينا نرمشي 

فرح: خالصت يلا نمشي 

ايه: الحمدلله اول مره تخلصي بسرعه يلا ياختي 

فاطمه: يلا 


فاطمه: سلام عليكم ممكن ادخل يادكتور 

_ادخلي واياك تتاخري تاني وراح لف اده وشه 

فاطمه: 😳😳😳

زين: في ايه بتبصي ليه كدا 

فاطمه: ها لا والا حاجه 

زين: هو انتي البنت اللي خبط فيه من اسبوع 

فاطمه: بنت بنت مين دي 

زين: الكدب حرام وانتي منتقبه كمان يعني عارفه انه حرام 

فاطمه: اه انا البنت اللي انت خبط فيه ممكن ادخل 

زين: ببتسامه اتفضلي طبعا 

فاطمه دخلت قعدت جمب بنت 

البنت: ازيك ياجميل 

فاطمه: الله يسلمك 

البنت: انتي اسمك ايه 

فاطمه: اسمي مها وبيقولولي يا فاطمه 

البنت: اتشرفت بيكي يافاطمه وانا منه.

فاطمه: الشرف ليه ياقمر 

منه: تسلمي ياقمر 


زين: مانتي مش تكوني جايه متاخر وتتكلمي كمان في المحاضر وشاور عليه 

فاطمه: انت بتكلمني انا 

زين: لا بكلم نفسي اكيد انتي 

فاطمه: نعم 

زين: انتي جايه متاخر وكمان سمحتلك تدخلي وبتكلمي اللي جبمك ليه 

فاطمه: دي كانت بتسالني علي اسمي وانا اسفه 

زين: اسمك ليه هطلعو لبعض بطايق هنا ولا ايه 

الكل. 🤣🤣🤣🤣

زين: محدش يضحك 

فاطمه: انا اسفه وسابت المدرج وطلعت 

منه: علي فكر يادكتور زين هي ملهاش زنب انا اللي بدات في الكلام معاها وهي كانت مركزه مع حضرتك 

زين: حس انه اتعصب عليه اووي وهي ملهاش زنب اوف بقا خلاص بعد ما اطلع ابقا اشوفه واعتزرله 

زين: تمام وابقا خليه تجيلي المكتب 

منه: حاضر 

زين: يلا بقا نكمل المحاضر 


فاطمه!: بعياط الو ايو يافرح 

فرح: مالك بعيطي ليه ايه اللي حصل انتي فين 

فاطمه: انا في الدور التاني تعالي لو فاضيه 

فرح: انا جايه اهو 

فاطمه: تمام وانا مستنياكي 

فرح: تمام 

حاتم: سلام عليكم 

فاطمه: وعليكم السلام نعم 

حاتم: ايه ده انتي مش فكراني ولا ايه انا دكتور حاتم اللي عملتلك ورق التقديم 

فاطمه: اه ازيك يادكتور 

حاتم: انتي كنتي بتعيطي مالك مين زعلق 

فاطمه!: ها لا عادي 

حاتم: في ايه بس 

فاطمه: حصل ان الدكتور اللي جو............. 

حاتم: طيب اهدي بس وانا اكلمه واجبلك حقق كيف يكلمك كدا اهدي 

فاطمه: حاضر وشكرا 

حاتم: العفو ياستي وانا لسه عملت حاجه 

فاطمه: مانت هتعمل 

حاتم: تمام هو انتي مستني حد 

فاطمه: اه مستني بنت عمي 

حاتم: تماام ومتخافيش حقق هجبهولك 

فاطمه: تمام شكر ومتشغلش بالك بيه هو اصلا دكتور رزل وبارد 

وفي الوقت ده زين كان خلص المحاضر ومعدي رايح علي مكتبه وسمعاها وهي بتكلمه وبتقول عليه كدا وبتهزر معا 

زين: ههههه قولي كدا بقا مانتي منهم اهو وعملالي فيه المحترمه دانتي خسار فيكي النقاب وراح دخل المكتب 

فاطمه: تمام شكرا يادكتور خاتم بعد ازنك عشان بنت عمي جت 

حاتم: تمام اتفضلي ولو عوزتي حاجه تعالي مكتبي تمام

فاطمه: تمام 


حاتم راح علي مكتب زين 

حاتم: ابو الصحاب عامل ايه 

زين: كويس ازيك انت ياحاتم عامل ايه والموزز عاملين ايه 

حاتم: انا كويس والموزز كويسين 

زين: مافيش حاجه جديد ولا ايه 

حاتم:ههه فيه بس ايه حتت بنت وكمان منتقبه بس ايه ملاك بس  بقولك هتيجي بليل 

زين: ان شاءلله هاجي 

حاتم: تمام استناك 

زين: تمام 


 

عشقت ابن عمي من الصغر

البارت 7

جاسمين محمد


رواية عشقت ابن عمى من الصغر الفصل الثامن 8 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشقت ابن عمى من الصغر)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات