📁

رواية عيون الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم إسراء هاشم

رواية عيون الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم إسراء هاشم

رواية عيون الصقر البارت الخامس والعشرون 25

رواية عيون الصقر الجزء الخامس والعشرون 25

رواية عيون الصقر الحلقة الخامسة والعشرون 25

رواية عيون الصقر بقلم إسراء هاشم

رواية عيون الصقر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم إسراء هاشم
رواية عيون الصقر


رواية عيون الصقر الفصل الخامس والعشرون 25


صوت ضر*ب النا*ر والعربيات اللي فجاه ظهرت وحاوطتهم من كل حته وبقا صوت ضر*ب النا*ر بس فالمكان وفجاه بتخرج صر*خه من عين وهي بتقول صصققرررررررررررررررررررررر وهي بتبصله بذهول وشايفة الط*لقة اللي اختر*قت دراع صقر والد*م اللي بينز*ف منه 

صقر بيغمض عيونه با*لم لثواني وبيفتحهم بسرعة وهو بيقول انزلي تحت بسرعة انزلي لتحت يعين 

عين كانت بصة لدرجة بصدمه وبس صقر بيلاحظ صدمتها ولكن بيخا*ف عليها من ضر*ب النا*ر وبينزلها صقر لتحت وبيقفل كل ازاز العربية وهو بيسوق باقصي سرعة وسرعة غير عادية ووراة تلات عربيات مسل*حين وبيضر*بو علي صقر الطلقا*ت ولكن صقر كان بيتفدائها بمهارة 


عين بقت فالعربية من تحت وبصه لي صقر بخو*ف ودمو*عها نازلة وبتقول بدمو*ع صقر دراعك بينز*ف جامد 

صقر وهو بيبصلها وبيرجع يبص لطريق وبيقول بحد*ه قولتلك مش عاوز اشوف دمو*عك متخا*فيش مفيش حاجه هتحصل انا افديكي بروحي خليكي تحت ومتطلعيش مهما حصل يا عين انتي فاهمه مهما حصل وبيفتح صقر الرف اللي قدام فالعربية وبيطلع منها سلا*حه 

عين بتبصلة بخو*ف وهي بتقول هتعمل اي صقر لا 


صقر وهو بيحاول يطمنها وعيونه عليهم وبيقرب وبيهدي سرعتة شوية بحيث يكون قريب منهم وبيقول متخا*فيش وهنا بيفتح الازاز اللي باتجاهو وبيبداء صقر يضر*ب نا*ر عليهم ولكن كان هدفة فامكان معينه وكان بيضر*ب صقر علي كوتشيات العربية وبيسوق بسرعة وهو بيبعد وبتبداء العربية تروح يمين وشمال وتلف ومش عارفين يسيطرو عليها وفجاه بيحصل بوووووووووو*وووم وهي العربية بتخبط فالعربية اللي وراها والاتنين بيلبسو في بعض وبيحصل صوت انفجا*ر قو*ي وهما العربيتين بيتقلبو والعربية التالته هي الاخري بتتق*لب معاهم وحصل صوت انفجا*ر قوي جدا وهنا بتخرج صر*خه من عين بخو*ف وهي مغمضه عنيها صقر كان بعد عنهم وبيقف صقر وهو شايفهم النا*ر بتشت*عل منهم بيتنهد صقر وبيبص لعين وهو بيمد ايده وبيرفعها وهي لسه مغمضه عيونها وبتتر*عش بخو*ف ودمو*عها نازلة صقر بيضمها لحضنه وهو بيقول هششش اهدي يحبيبتي خلاص اهدي مفيش حاجه خلاص 


عين بتتشبث فح*ضنه بخو*ف وهي بتخبي وجهها في صدرة ومش قادرة تبص للنا*ر المشت*علة ولا منظر العربيات اللي بقت شبه رما*د 

صقر بيضمها جوة حضنه اوي وهو بيحمد ربنا فسرة انو لم يصيبها اي مكر"وة اوي اذ"ي فهو لا يتحمل فكرة خسارتها وبيق*بلها صقر من راسها وهو بيخرجها من حض"نه براحه وبيقول صقر خلينا نمشي من هنا 

عين وهي بتبص لجرحه وبتقول انت بتنز*ف دراعك في رصا*صه خلينا نروح المستشفي 

صقر بهدؤء ملوش لازمه الرصا*صه خرجت اصلا هنرجع البيت وانتي هتغيرلي علي الجر*ح

عين بدمو*ع لا هنروح المستشفي يا صقر ونطمن 

صقر وهو بيسوق قولت لا انتي اللي هتغيريلي عليها 


عين بياس حاضر بس هتفضل تنز"ف كدا وبتبص عين حواليها فالعربية علي شي ما عشان تربطلة جر*حه لحد ميوصلو ولكن مش بتلاقي ولسة هتق*طع حته من الفستان بتاعها ولكن صقر بيقول بحد*ه وبسرعة هتعملي اي يمجنو"نة 

عين بخضه في اي هقطع حته من هنا مش هتبان وكدا كدا هنروح عالبيت عشان انت بتنز*ف جامد 

صقر بحد*ه لااااا وبيشد صقر الشال اللي كان ملفوف علي راسة وبيدهولها وهو بيقول خدي ده اربطي بيه 


عين بتبص لشعرة اللي بتعشقه وبتاخد الشال وبتقر*ب منه اوي يعتبر شبه بقت علي حجر*ة ولكن مش عارفه وحاسه بتوتر وكسوف من قربها منه بالشكل ده وهنا فثواني كان صقر رافعها علي حجرة وبتخرج شهقه من عين بخضه وهي بتقول صقر نزلني انت بتسوق هنعمل حاد*ثة كدا

صقر وهو بيوقف العربية علي جنب وبيقول بهدؤء اربطي يلا 

عين بتبداء تلف الشال علي دراعه اللي بقا لونه احمر من الد*م وهي حاسه بحرح وتوتر وصقر عيونه عليها وبيبصلها بعشق فهو للان لا يصدق انها بقت ملكه وبقت معاه فهي كان حلم بنسبة ليه ولكن الحلم بيتحقق دلوقتي وبدون مقدمات صقر بيقر*ب وشه منها اوي وبيسند جبينه علي جبينها وهو بيبص فعيونها وهي بترفع عيونها فعيونه وبتقول بصوت مبحوح صقر 


صقر بحب وعشق عيون صقر انتي عملتي فيا اي انتي قدرتي تهزي كياني خليتي صقر اللي الكل بتر*عب منو معاكي بقا واحد تاني لما بيشوفك بتقدري تهزئي كل حاجه فيا ولغه العيون هنا بتتكلم وبيعدي دقيقة وهما بيبصو لبعض بحب كبير ومازل جبينه علي جبينها وبدون مقدمات صقر بيقر*ب عليها شفا*يفها وبيلتقط شفا*يفها في قبل*ة كلها حب وشغف وكانت بكل حنية وعين بتبادلة هي الاخري بيفضلو مدة كدا لحد ما بيحسو انهم بحاجه للهواء بيبعد عنها وهي بتد*فن وشها داخل احضا*نه صقر بيد*فن وجهه داخل عنقها وهو يشتنشق رائحتها باستمتاع وبيغمض عيونه والاتنين قلبهم بيدق بع*نف وبيعدي دقائق وهما كدا وبعدها بتبعد عين عن صقر بحرج وكان لسه هتنزل من علي رجلة ولكن صقر بيحاوطها من وسطها وبيقول متتحركيش هتفضلي كدا لحد منوصل وبيشغل صقر العربية وهو بيبداء يسوق 

عين بتبصلة بذهول وبتقول صقر سبني بقا مينفعش كدا 

صقر بعناد انا قولت مرتاح كدا وبطلي بقا متتحركيش كتير بدل ما اسكتك بطريقتي 

عين هنا بتسكت وهي بتميل براسها علي صدرة وبتسمغ صوت دقات قلبة اللي بدق بعن*ف من قربها منه بتبتسم عين بحب 


صقر بيقبل*ها من راسها وبيكمل سواقة وبعد شوية بيوصلو البيت 

هو بجنو*ن يعني اي لااااااااااااااااااااااااااا مستحيل كل خطتي تفشل لا مستحيل هقت*لو هقت*لو انا اللي هقتل*و بنفسي المرة دي 

هو ببرود بطل جنا*نك ده لازم نفكر ونشوف خطه تانية 

هو بيقر*ب عليه وبيعطي لكم*ه فوجهه وهو بيقول مش عاوز اسمع منك خطط تاني تنا اللي هق*تلو وقدامها وهخدها قدام عنيه وبياخد سلا*حه وهو بيخرج بسرعة وهو كل شيا*طين الانس والج*ن امام عينه بيركب عربيته وهو بيسوق بجنو*ن 

صقر وعين بيوصلو البيت وبيدخل صقر بيلاقي الهدؤء يعم البيت بيقول بهدؤء يلا نطلع اغير وادخل اطمن علي امي الاول وبعدين اجيلك عشان عاوزك فموضوع مهم يقمر انت وبيغمزلها 


عين بكسوف انت بقيت قليل الاد*ب اوي علفكرة لا انا عاوزة صقر التاني كان مودب 

صقر برفعه حاجب لا يشيخه هو انتي لسه شوفتي حاجه بقولك اي متجيبي بو*سة

عين بتبصلة بدهشة بتقول لا لا انت حالتك صعبة انت مكنتش كدا هو انت روحت القسم ساعه ترجع كدا هم أدوك اي هناك وبتمشي عين وهي بتقول انا هطلع احسن انا هتجنن منك ولسه هتمشي عين وبتطلع اول درجه من السلم

صقر بيبصلها وهو بيبتسم على كلامها وكان لسه هيمشي خلفها ولكن بيقف هو وعين على صوت صراخه العالي وهو بيرن في البيت كلوووووو وهو بيقول صقر صقر يا جبالي صقر انت فين انا جتلك برجلي وهنتواجهه مش هسيبك


عين بتحس قلبها وقع في رجلها وبتجري على صقر وهنا بيشوفو داخل وهيئته لا تبشر بالخير ابدا

هو بصوت عالي الله الله والمدام موجوده هنا كمان كويس انك هنا عشان تشوفيه بعنيكي وهو بيموت قدامك

عين بخوف لا صقر لا وبتقف قصاد صقر

هو بيضحك بعلو صوته بجنون وبيقول شايف يا صقر شايف بتحميك ولكن هي مهما تعمل مش هتقدر تحميك مني مفيش حاجه هتشيلك مني المره دي هنا بينزل الكل على صوت سليم العالي  نوح وفيروز ووالد صقر وكانت والدته مازلت نايمه أثر المهدي اللي واخده وبيقول نوح بسرعه اي اللي جابك هنا

سليم بجنون جيت عشان اخد حقي واخد عين


صقر بجنون اخرررررررررررررررررس يا زباله اسم مراتي اياك بس تنطقوا على لسانك

هو بجنون مراتك اه مراتك هي حقي مراتك دي هموتك قدامها دلوقتي

عين بخوف لا صقر لاااا ولسه هتقف قصاد صقر ولكن صقر بيسحبها بسرعه خلفه وبنفس اللحظه بتخرج طلقه وووووو

يتبع


رواية عيون الصقر الفصل السادس والعشرون 26 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عيون الصقر)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات