رواية لم يكن من نصيبى الفصل الرابع عشر 14 بقلم سماح جمال
رواية لم يكن من نصيبى البارت الرابع عشر 14
رواية لم يكن من نصيبى الجزء الرابع عشر 14
رواية لم يكن من نصيبى الحلقة الرابعة عشر 14
رواية لم يكن من نصيبى بقلم سماح جمال
رواية لم يكن من نصيبى |
رواية لم يكن من نصيبى الفصل الرابع عشر 14
لم يكن من نصيبي ♥️
البارت ال 14
سماح جمال
(احببتك اريد حبك لا اريد جرحك هل زنبي اني بليت بحبك ام ذنب اني احببت لن اثق بعد اليوم في احد لا احب بعد اليوم لقد انكسر قلبي لن يعد يصلح لشيء)
محمود بلهفه/في اي حصل اي
شهد/ سما يبوي
محمود/مالها انطقي
شهد/
*نرجع القاهره*
فيروز /انا لازم امشي
سيف والدها/هتروحي فين وتسبينا
فيروز/لازم اروح لما اجي هحكيلك
سيف/تمام
تذهب فيروز لمنزل ماسه
تدخل غرفه ماسه تبحث عن شيء
فيروز بتوتر/هي فين يا ترا بتعنها فين
*نرجع الصعيد لبيت محمود*
شهد/سما يبوي هي وجدي خطفو حبيبت رعد علشان يجبرو رعد انو ياجي الصعيد ويتجوز سما
محمود بصدمه/خطف؟ انتي متأكده من كلامك
شهد/سما يبوي هي اللي قلتلي كده
محمود/يا ترا خطفوها فين
شهد/هي قالت بس مش فاكره المكان يبوي
محمود بلهفه/لا يبنتي افتكري خلينا ننقظها
شهد/ايوه يبوي قالت في المخزن هي قالت كده
محمود/انهي مخزن ابوي عنده مخازن كتير
يجلس محمود ثم يضع رأسه بين يده
*نرجع القاهره لبيت ماسه*
فيروز/اهي الحمد لله ثم تفتح المذكره وتبحث عن اسم رعد
#ملحوظه#
*ماسه عندها مذكره بتكتب فيها ارقام تلفونات اقرب ناس ليها وبتكتب تواريخ اللحظه الحلوه ليهه ومحدش يعرف حاجه عن المذكره دي غير فيروز*
فيروز/اهو الحمدلله ثم تاخذه وتخرج خارج المنزل
*نرجع لشركه رعد*
يدخل اسر مكتب رعد يجد رعد متعصب
اسر/في اي مالك
رعد/مبترودش
اسر/هي مين
رعد/هوا في غرها بوص انا علي اخر
اسر/طب اهدا يمكن مش سامعه الفون
رعد/تلفونها مغلق ونا كونت متفق اني هكلمها علشان اخد معاد منها اقابل بباها
يقطع حدثهم صوت رنت هاتف رعد
ينظر رعد للفون بلهفه
رعد/الو
فيروز/رعد
رعد/ايوا مين
فيروز/
*نرجع الصعيد*
ماسه/انتو مين وانا ليه هنا
يقترب منها السويفي/احنا مين فا مش مهم تعرفي لكن جيبينك ليه هنقولك
ماسه بخوف وترجع للخف/انا عملت اي علشان تجبوني هنا
سما/بصيتي لحاجه مش ليكي
تنظر ماسه لها بستغراب/حاجه اي
تقترب منها سما/..
*منزل اخر في الصعيد منزل محمود*
يقف محمود/اه مفيش غيره
شهد/هوا اي يبوي
محمود/المخزن مفيش غير واحد بس اللي محدش بيروحه غير جدك
شهد/ونت عارف المكان يبوي
محمود/ايوا بس قبل ما اروح لازم اكلم عمك احمد الأول
شهد/اه علشان يعرف رعد ويلحقها
محمود/صح استني اكلمه
*نرجع القاهرة لشركه رعد*
فيروز/انا فيروز صحبت ماسه
رعد/اه هي فين تلفونها مغلق ليه
فيروز/احنا مش لقين ماسه
يقف رعد بسرعه البرق وبعصبيه/انتي بتقولي اي
فيروز ببكاء/مش لقين ماسه
رعد/اي حصل انتي فين وانا اجي
فيروز/انا قدام بيت ماسه
رعد/خليكي مكانك انا جاي
ثم يغلق الفون ويخرج خارج الشركه
يخرج خلفه اسر
اسر/في اي طمني
رعد/مش لقين ماسه
اسر بصدمه/مش لقينها ازاي.
رعد/مش عارفه انا رايح لفيروز صحبتها
اسر/استنا انا جاي معاك
رعد/يلا
*نرجع الصعيد*
احمد والد رعد/انت بتقول اي
محمود/زي ما بقولك كده يخوي
احمد/انا مش عارفه ابوي دا عايز مني اي
محمود/مش وقته يا احمد الحق البت دلوقتي
احمد/طب سلام هكلم رعد واكلمك
محمود/ماشي
يرن احمد علي رعد ولكن لن يجيب رعد علي الهاتف
*نرجع ل ماسه*
سما بضيق/ رعد
تنظر ماسه لسما بصدمه/رعد انتي تعرفي رعد
سما بضحكه خبيثه/اعرفه دا عز المعرفه ثم تقترب من ماسه وتمسكهاا من شعرها وتتحدث بنبره مخيفه/رعد ابن عمي مش هيكون لحد غير ويوم ما يتجوز هيتجوز واحده تليق بيه مش واحده زيك من الشارع انتي اخرك يتسله بيكي يوم اتنين ويرميكي لكن انا هفضل معاه طول العمر انا بحظرك اياك تقربي منه رعد ليا انا وبس لو فكرتي تقربي منه مش هتعرفي هعمل فيكي اي انتي مش قدي وبعدين بوصي لنفسك في المرايه فيكي اي شده ليكي ولا اي حاجه هوا بيتسله بس اصل مش انتي اللي يتجوزك ويعلن جوازه دا لو اتجوك اصلا بطلي ترمي نفسك عليه عايزه فلوس هدهالك بس ابعدي عنه ثم تخبضها أرضاً وتتركها
تبكي ماسه بحرق لاثر كلمتها ثم تنظر لها /....
رواية لم يكن من نصيبى الفصل الخامس عشر 15 والأخير من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية لم يكن من نصيبى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)