رواية انت قدرى الفصل الأول 1 بقلم هديل المعداوى
رواية انت قدرى البارت الأول 1
رواية انت قدرى الجزء الأول 1
رواية انت قدرى الحلقة الأولى 1
رواية انت قدرى بقلم هديل المعداوى
رواية انت قدرى |
رواية انت قدرى الفصل الأول 1
انت قدري 📝📒
كنت رجعه من الشغل و كان الوقت متأخر خرجت و ملقتش اي مواصلات ف قولت اروح مشي لقيت شويه شباب بيلفوا حواليا و حاولت امشي و أحد مسكني و فضلت اصوت بصوت عالي بعدها قدرت أفلت منه و طلعت اجري فضلت اجري و انا مش شايفه قدامي كنا في الشتاء و الجو بيمطر و المدير بقا الله يسامحه مرداش يخرجني بدري طلعت اجري و فجأءه عربيه خبطتني الشباب دول طلعوا يجروا و انا محستش بنفس غير و واحد بيقولي فوقي ي انسه
بعد وقت صحيت مكنتش شايفه اي حاجه كل حاجه ضلمه قعدت انادي علي اي حد يفتح النور لقيت واحد بيرد عليا
كريم. ايوه ي انسه عايزه حاجه
قدر في ايه انت مين و النور مطفي ليه
كريم حضرتك انا اسمي كريم و للاسف انا خبطك بالعربيه كنت ماشي و فجاءه لقيتك قدامي والله
قدر بصويت النور مطفي ليه
كريم بأستغراب مفيش نور مطفي ي انسه
قدر بصويت يعني ايه انا مش شايفه حاجه و حطت ايديها علي عنيها و فضلت تصوت
كريم اهدي ي انسه هروح اجبلك الدكتور
الدكتور اجي و كشف علي قدر و قال
الدكتور للاسف ي استاذ كريم الحادثه سببت ضربه جامده علي النصفان الكرويان و ده خلاها تصاب بالعمي
قدر بصويت ايه عمي انا اتعميت أنا مش هشوف تاني لا انتوا كذابين و فضلت تصوت و تكسر في كل حاجه لحد ما الدكتور ادلها حقنت مهدا
الدكتور هي دلوقتي اخدت مهدا أن شاء الله لما تصحي هتبقا احسن
كريم بحزن و تأنيب ضمير شكرا ي دكتور
خرج الدكتور و راح كريم قعد جنب قدر و ميك ايديها و سرح في جمالها و شعرها الأسود الحرير و فضل يقول لنفسه ي رب كون معاها ياتري انتي مين و كنتي بتجري كده ليه
بعد ساعات🕠🕓🕓🕔
استيقظت قدر و شعرت بشيء علي يدها سحبت يدها و ظلت تبكي بشده و هي تضع يدها علي عينها
كريم اهدي ي انسه انا اسف والله انتي اللي جتي قدام العربيه فجاءه
قدر ببكأء و قهره كان في شباب بيجروا ورايا و عايزين.....
كريم بعصبيه تعالي معايا نبلغ عنهم
قدر لا ممكن بس تروحني بيتي
كريم اكيد انتي سكنه فين
قدر سكنه في ......
ذهب كريم و قدر اللي العنوان
مرات ابو قدر اهلا اهلا بست الحسن و الجمال اخيرا شرفتي كنت فين ي زباله رجعه وش الفجر الهي ما كنتي رجعتي ي شيخه
كريم بعصبيه انتي بتكلميها كده ليه انتي مش المفروض تكوني خايفه عليها
مرات ابوها بضحكه استهزار اخاف عليها ما أن شاء الله ما رجعت
ابو قدر في ايه ي وليه صوتك عالي ليه
مرات ابوها (سهير) تعالي شوفي بنتك رجعه وش فجر و معاها واحد
ابوها (شريف) بعصبيه كنتي فين
فضلت قدر تبكي ولا تتحدث
كريم بصوت عالي بسسسسسس كفايه انت و هي انتوا ايه معندكوش دم الانسه كان في شباب بيجروا وراها بيحاولوا يغت...صبها و طلعت تجري و اجت قدام عربيتي فجاءه و خبطها ثم قال بحزن و نتائج الخبطه أنها اتعمت
سهير بصدمه نعم اتعمت ثم أمسكت بها من شعرها انتي هتعملي الشويتين دول ي بنت عشان متنزليش تشتغلي ولا ايه لا فوقي ي ما مش عليا انا الكلام ده
كريم بعصبيه أكثر شد قدر اللي مبطلتش بكأء و وقفها وراه و رحمه تقرير الدكتور في وش مرات ابوها
كريم ده تقرير الدكتور
شريف انت بني ادم قليل الذوق اطلع برا و خد الزباله الفاجره دي معاك
خرج كريم و قدر من بيت اهلها قدر قعدت علي السلم و فضلت تعيط و وتقول
قدر اااااااه اااااه اروح فين انا والله ما عملتلهم حاجه ربنا رزقني ب اب معندهوش دم مخلي بنته تصرف عليه هو و مراته الله يرحمك ي ماما ياريتني اجيلك عشان استريح
كريم بحزن و شفقه عليها انتي ملكيش حد تاني تروحي له
قدر ببكأء لا
كريم طب تعالي معايا انا كريم المنشاوى رجل الأعمال المعروف عندي اخت من سنك كده او ممكن اكبر هتحبك اوي و تاخد بالها منك
قدر ببكأء و انت ذنب ايه انت و اختك تشيلوا هم واحده عجزه
كريم بحب اولا متقوليش عجزه انتي زي القمر ثانيا بقا انا السبب في اللي انتي فيه دلوقتي
قدر..... قطع كلامها
كريم مفيش نقاش بعدها شالها و ركبها العربيه
كريم احم طب ممكن نتعرف بكي انا حتي لسه معرفش اسمك
قدر انا اسمي قدر
كريم عاشت الاسامي
بعد وقت🕗🕗🕗
وصلوا بيت كريم اللي عايش مع أخته و والده و والدته و بنت عمه التوفي و مرات اخوه اللي مسافر انجلترا
دخل كريم و قدر جنبه مسكه أيده أنها متعرفش تنشر ازاي
ام كريم مين دي ي ابني
حكي كريم كل اللي حصل ل أمه
ام كريم بعصبيه انت. اتج...........ـ
رواية انت قدرى الفصل الثانى 2 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (انت قدرى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)