رواية صغيرتى الفصل الخامس 5 بقلم شروق خالد
رواية صغيرتى البارت الخامس 5
رواية صغيرتى الجزء الخامس 5
رواية صغيرتى الحلقة الخامسة 5
رواية صغيرتى بقلم شروق خالد
رواية صغيرتى |
رواية صغيرتى الفصل الخامس 5
صغيرتي 5
احمد... وهو في الطرقه المشفي يرن علي فاطمه
فاطمه... بتوتر وهي ترا الاسم علي شاشه التلفون
فتحي.. مين
فاطمه.. دي واحده صحبتي هرد
وتخرج من الاوضه
احمد... يغلق الحط ويمسك يدها تعالي في مصلحه ليكي حلو اوى اوى
فاطمه... ايه دي
احمد... انتي هخلص من شهد وتاخدي فلوس كمان 50الف
فاطمه... ايه يعني انا هاخد 50الف
احمد.. اه
فاطمه ... وانت طيب
احمد... انا مش هاخد حاجه
فاطمه... ههههههه عليه انا
احمد... وهو يجلس علي الكرسي انا هخدها هي
فاطمه... وانا ايه
احمد. بخبث.... وهو يمسك يدها انتي اللي في القلب ما تاجي نقضي ساعه كده وناجي تاني ده مش هيطير
فاطمه... هههه يا جامد بس اهو ابوها في المشفى يعني الطريق فاضي ههههههه
احمد... بس في مشكله
فاطمه... ايه
احمد.... والناس اللي هي عنديهم
فاطمه... هم ناس مش بيحبو الكلام ولو عرفو بي اللي هي عملته هيرموها بره
احمد... ويعرفو ازاي
فاطمه.. فكره انت بقي
احمد.. اممممممممم خلاص انا لقتها
فتحي.. وهو يفتح عينه فاطمه يا فاطمه هي ليه اتاخرت كدا ويقوم من علي السرير ويقرب علي الباب ويسمع صوت اهي ده صوتها ويضع يده علي الإكراه فاطمه
فاطمه.. بخضه فتحي
احمد... وهو يمشي
فتحي ... انتي فين انا بدور عليكي
فاطمه... تضع يدها علي قلبها الحمدلله ما سمعش حاجه
انا هنا تعالي تعالي ارتاح
وتدخل بيه بسرعه وتغلق الباب
_______________________شروق خالد
فاطمه..وهي تقول بتوتر ارتاح شويه انت تعبان
فتحي..وهو يغمى عنيه تجلس فاطمه على الكرسي واخير هرتاح منكم لا وكمان هاخدفلوس هههههه
وتتصل على احمد انت رحت فين تعالي يلا
اه هو نام وخالد علي وصول
بعد.عشر دقايق يدخل احمد
احمد..وهو يغلق الباب كله تمام
فاطمه..تعالي
احمد..وهو ينظرالي فتحي هو نايم انتي متاكده
فاطمه..اه
احمد..وهو يضمها وي*بوسها وحشتيني
فاطمه..وانت اكتر بس يلا استخباو ور الستار دي
احمد...حاضر ويتستخبي حلف الستاره
فاطمه..تقف علي الباب وتر خالد من بعيد
تغلق الباب وتعلي صوتها
ح*رام عليك يا فتحي ده بتك برده
احمد...لا دي زب*الة وانا هعتبر بتي م*اتت وي*صرخ انا مش عايز اشوفها
خالد..يقف ويسمع لكلام وم*صدوم
احمد...هي حصلت تجيبه البيت وتقول ابن عمي للناس
انا لو شفتها هقتلها...
خالد...وهو يخرج م*تعصب من المشفى الي البيت. اه يا زبالة بتضحكي عليا اناوامي __________________________شروق خالد
احمد.. وهو يخرج من خلف الستاره ايه مشي
فاطمه.. اه بس ايه ده صوت فتحي بلضبط إزاي كده
احمد... هههههه ده شغل علي تقيل
يلا انا يادوب الحق
فاطمه.. بس انت في الدقيقه دي عرفت تقلد الصوت
احمد... هههههههه واقل كمان انا ممثل 🎭
فاطمه... وانا هجيلك في المكان اللي بنتقابل في سلام
احمد... سلام يا وخش هتوحشيني اوي
فاطمه... ههههههه استنا انا هوصلك لحد بره
يخرج احمد وفاطمه
فتحي.. وهو يفتح عينه ويبكي علي ابنته
____________________شروق خالد
نوال.. يا بتي انا مش شاكه في كلامك بس بقولك لو في حاجه انتي ناسيها ولو ده صح ابن عمك وانتي بتحبيه
قولي وانا هقف معاكي بلاش تتهمي حد
شهد.. انا ماليش حد انا معرفش حد في الدنيا دي غير بابا وبس
نوال بخوف... والراجل اللي كان معاكي علي السلم وانتي بتضربيه علي السلم ده مين
شهد.. بخوف ما انا قولتلك
يدخل. خالد وهو متعصب ايوه ده انا عايز اعرفه مين
شهد... وهي تضم نفسها ب*خوف
خالد... انطقي مين ده
نوال.. اهدي وقولي ايه في
خالد... هي واحده كدابه انا سمعت فتحي وهو بيقول انه زبالة وهو رماها بره البيت صح وانتي بي بجاحه قولتي انا مش هطلع ده بيتي وبيت امي اللي عاجبه يقعد علي راسي مش عاجبه يطلع هو صح
شهد... ببكاء لا والله العظيم ده ما حصل هي هي فاطمه اللي قالت كده صح
خالد... اخرسي وغوري من هنا
نوال.. مش كده اهدي
خالد... لا تطلع دلوقتي
نوال.. هتروح فين
خالد... مطرح ما تروح ما فكرتش ليه قبل ما تعمل كده واهو ابوها بيموت بسببها
شهد... وهي تبكي وتطلع من البيت وتجري في الشارع مثل ال*مجنونه
__________________________شروق خالد
وبعدين يا احمد انا مليت من الصبح وما فيش حاجه
احمد... الصبر
مجدي... انا ماشي ولمه تجبها انت عارف طريقي كويس
احمد... وهو يقوم بسرعه اهي هناك يلا ويذهبو خلفها
_____________________شروق خالد
نوال.. وهي ت*بكي مش كده يا ابني ح*رام عليك
خالد... دي ش*مال يا ماما انتي مصدقها صح
نوال.. بس يا ابني
خالد... خلص الكلام انا داخل انا انا تعبان من الصبح
_______________________شروق خالد
فتحي... وهو ي*صرخ انا عايز خالد
الدكتور... اهدي وانا هتصل بيه
فتحي... ياخد نفس بلعافيه دلوقتي بسرعه
الدكتور ... حاضر
فاطمه... تدخل علي فتحي بعد ما احمد مش
الدكتور... اهدي انا هتصل بيه
فاطمه.. ب*خوف بي مين
الدكتور.. بطيبه بي الاستاذ خالد
فاطمه... ب*خوف لالا انا هتصل بيه وتخرج من الاوضه
فتحي... لو سمحت ورقه وقلم
الدكتور.. حاضر ويخرج
فتحي.. ببكاء حقك عليا انا اللي غلطان لمه اتجوز بعد امك حقك عليا
يدخل الدكتور.. اهي
فتحي... وهو يمسك القلم ويده تهتز
الدكتور.. يجلس بجواره هات انا اساعدك
فتحي...
فاطمه... وهي تخرج جري من المشفي رد يا احمد
رواية صغيرتى الفصل السادس 6 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية صغيرتى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)