رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الثانى الفصل السابع والعشرون 27 بقلم مروة موسى
رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الثانى البارت السابع والعشرون 27
رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الثانى الحلقة السابعة والعشرون 27
رواية طفلة هزت كيان فرعون بقلم مروة موسى
رواية طفلة هزت كيان فرعون |
رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل السابع والعشرون 27
💥👀❤: البارت السابع والعشرون من الجزء الثاني
صلي علي حبيبك المختار
عز: فين سيلين
أدهم بضيق: نازلة ي عمي اهي
سيلين نزلت ولكن أدهم كانت عيونه هطق شرار وعز لاحظ لبسها وبص لادهم ولقاه مضايق من لبسها
عز: صباح الخير ي قلب بابي
سيلين: صباحك فل ي حبيبي عامل اي
عز: انا كويسة بس هروح وراكوا اسبقوا انتوا ونزل وادهم نزل وركب مكانه وسيلين ركبت جمبه وادهم ساق لكن كان ماشي متعصب
سيلين: براحة شوية ي أدهم
أدهم بحدة: لو مش عجبك انزلي واركبي تاكسي
سيلين: نعم انت بتقول اي
ادهم: اللي سمعتيه
سيلين: ولا كإني سمعت حاجة
ادهم: متنرفزنيش
سيلين : أقف علي جمب بقولك أقف
أدهم وقف ومسك دراعها واتكلم بحدة وهو بيجز علي سنانه: انتي ليكي عين تتكلمي يعني غلطانه ومسمعتيش كلامي وكمان بتتكلمي
سيلين : وانت مين عشان اسمع كلامك
أدهم اول مرة يسمع منها كلمة زي دي ساب اديها ونزل من العربية ورمي ليها المفاتيح ووقف تاكسي وركبه وذهب للشركة
سيلين خدت العربية وراحت الشركة
عز: حور حور سليم سليم
سليم: نعم ي بابا
حور: بينادي عشان الفطار
سليم: يلا نخرج
سليم بعت مسدج لجنة انها تنزل بدري شوية عشان يتمشوا لحد الدرس وخرج علي السفرة
حور: مامي فين الفطار
نور: أمال دا أي
حور: دول شوية صغيرين
نور: انت طلعة مفجوعة لمين ي بت
حور: مش عارفة ي مامي
سليم: اتكلم قول انها زي مراتك
عز: مقدرش اليوم يقلب نكد عليا ي برنس
نور: انتوا بتقولوا اي
سليم: ولا حاجة ي حبيبتي بقول تسلم ايدك
عز: هنطلب اكل من برا بكرة والكل يتجمع ونقضي اليوم مع بعض تمام
حور: بس بكرة انا هروح الشركة وسيلين هي اللي هتكون هنا
سليم: انا حبيبت اكسر القاعدة بدل ما اخواتي الاتنين يبقوا مهندسين انا بقيت دكتور وقريب هفتح مستشفي بإسمي
عز: أهم حاجة تختار المجال اللي تحبه
حور: طب انا مش هكون هنا
عز بخبث: مش مشكلة انتي المرة دي ي حور
حور: بس عمر هيكون هنا وانا لاء
عز : وأي المشكلة اصلا حور مبتحبش التجمعات
حور: مين انا انا
عز: وبعدي اي اللي يجيب سيرة عمر حالا
حور: عشان احنا بس أصدقاء مش اكتر
نور: أصدقاء بس
حور: ايوا ي مامي وبعدين احنا كلنا اخوات انا افتكر ان كلنا كنا بناكل في بيت واحد وطبق واحد
عز: خلاص مفيش حد فيكوا يروح بكرة الشركة
حور: احلي بابي في الدنيا وباسته
نور: اللهم طولك ي روح
سليم: معلش ي مامي هاتي بوسة انتي
نور: تعالي ي قلب مامي وحضنته
عز: ابعد يلا عن مراتي
سليم: دي ماما وحبيبتي واغلي ما ليا
حور: باااااس نكمل فطار بقي
عز: يبا عشان انزل الشركة مع عادل
بقلم مروة موسي
سيلين وصلت قبل أدهم
سيلين للسكرتيرة: دخليني اللي هيجوا بعدي مهما كان مين
بعد فترة السكرتيرة دخلت أدهم ومعاه ٣ كمان
سيلين: اتأخرتوا ليه
ادهم: معلش سيادتك الطريق كان صعب
سيلين: وانت ي مدير ي محترم متعرفش الانضباط
أدهم بقرف: أول مرة وادعي انها متتكررش
سيلين بعصبية: امشي علي مكتبك يلا وأنتوا كمان لو اتأخرتوا هيكون في خصم من المرتبات اتفضلوا وخرجوا وسيلين فضلت زهقانه من تصرفها الصبح ومن رد أدهم عليها
أدهم في مكتبة : ماشي ي سيلين انا أدهم المدير التنفيذي تستدعيني لمكتبك والله لوريكي
عمر: حور حور
حور: ايوا
عمر: بتقولك امي معندكيش فراولتين سلف
حور: بابي تعالي شوف عمر عاوزك في حاجة
عمر: ي بنت اله*بلة هتوديني في داهية
عز: ايوا ي حبيبي
عمر بتوتر: لاء مفيش ي عمي كنت بس عاوز اشكرك علي الغدا بتاع بكرة
عز بخبث: وانت مين اللي عرفك
عمر بتوتر: ها اصل سمعتهم بيتكلموا
عز: هما مين
عمر: بقولك صحيح ي عمي
عز: اتفضل سامعك
عمر: لا مفيش بعد إذنك وجري من قدامه
عز : اكيد كان بيرخم عليها
آدم: وحشتيني
خديجة : وانت أكتر
آدم: اخيرا خرجنا لوحدنا
خديجة: علي اساس في الرايحة والجاية مش بتشوفني
آدم وهو بيمسك ايديها: صدقيني مش بشبع منك ابدا والله
خديجة: ربنا يخليك ليا
آدم: تحبي تتغدي اي ي دكتورة
خديجة : معاك كيلو كباب وكفتة وبعدها نخلي بكنافة بالقشطة وبعدين نشرب حمص بالشطة الزيادة
آدم: هو كله ملخبط وكله اكل مش أد كدا بس عنيا ليكي
خديجة: يسلمولي عيونك
سليم في الشارع والشنطة علي كتفه والكورة بيلعب بيها وهو ماشي : انا مش قولتلك تخرجي بدري
جنة: والله ليه يعني هو انا ورايا درس الساعه ٥ طلعت ٤ونص اطلع اكتر من كدا فين
سليم: لو مرة معرفتيش تردي بالكلام تموتي
جنة: بذمتك مش هتزعل
سليم حط الكورة علي الارض وجمبها الشنطة وبقي يقرب من جنة وجنة ترجع ورا اكتر
سليم: دا انا لو مشوفتكيش يوم واحد بس بتجنن
جنة: سليم احنا في الشارع ارجع ورا ارجع
سليم: لاء
جنة بخوف: الحق شوف اللي وراك
سليم بيبص لقي جنة جريت شال الشنطة والكورة وجري وراها
سليم علي السلم: صدقيني المرة دي فلتي المرة الجاية مش هتعرفي
عز: يلا نمشي ي عادل
عادل: أدهم لسه وراه شغل وسيلين طول النهار شغالة في الحسابات مراجعة ولسه معاها دفتر
عز: احنا كبرنا ومنقدرش نقعد اكتر من كدا يلا بينا احنا
عادل: يلا وهما يجوا مع بعض
عز: اسبقني لحد ما اعرف أدهم ان احنا ماشين وسيلين كمان
عادل: حاضر
خالد : بقولك
شمس: نعم ي حبيبي
خالد: عمر بقي في طب أسنان وفاضل سنة ويتخرج لازم نشوف له عروسة
شمس: ما انت شايف في الرايحة والجاية مفيش غير حور حور
خالد: لما يجي هفتح معاه الموضوع وهوبا لقي عمر داخل
خالد: اهلا بالعريس
عمر : انتوا جوزتوني من غير علمي متقولوش كمان نقيتوا العروسة
خالد: ايوا دا اللي حصل
عمر: مين انا عيني علي حد كويس غير اللي في دماغكوا
شمس: مهو احنا عينا علي نفس االي في دماغك
خالد: تقصدوا حور
خالد: لاء لاء مسمهاش حور اسمها ........
يتبع طفلة هزت كيان فرعون
رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الثامن والعشرون 28 من هنا
رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الثانى 2
رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الأول 1
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)