رواية جميلة فى قلب الأسد الفصل الأربعون 40 بقلم شهد هانى
رواية جميلة فى قلب الأسد البارت الأربعون 40
رواية جميلة فى قلب الأسد الجزء الأربعون 40
رواية جميلة فى قلب الأسد الحلقة الأربعون 40
رواية جميلة فى قلب الأسد بقلم شهد هانى
رواية جميلة فى قلب الأسد |
رواية جميلة فى قلب الأسد الفصل الأربعون 40
البارت 40:
قمر:هي بتجري بخوف علي الفلا وقعت في حضن.
عزام:مسكها وقال حسبي.
قمر:بترفع عنيها وبصت ليه جامد هي بتشبه عليه.
عزام:بص لي عيونها الي اندمجت مع اشعه الشمس وكانت شبه الاشعه ذهبيه وقال عيونك جميله.
قمر: بتلقائية ونبي انت متواضع يبقا عندك عيون خضراء وتعاكس عيون بني علي قد حالها.
ضحك عزام:هي مازالت في حضنه وقال انتي مين اسمك اي.
قمر: اسمي قمر بنت عمو زين وانت.
عزام:بيقوله اني عزام ابن اسد وجميله هههههه
قمر:فتحت عنيها بصدمه فاجأة دموعها نزلت وقالت انت عزام.
عزام:اتصدم من موقفها وقال مالك يا قمر هو انتي تعرفيني.
قمر:عيطت وحضنته جامد وقالت وحشتني اوي اوي ي عزام وطلعت من حضنه وخدت نفس طويل وطلعت تجري علي جوا.
عزام:حس بي إحساس أن في حاجه م بنهم قلبه دق بسرعه وطلع يجري وراها هو بيقول قمر.
قمر؛طلعت تجري هي بتمسح دموعها لما افتكرت طفولتهم والصور ألي دايما كانت معاها هما صغيرين فضلت فكره.
حوريه :طلعت من المطبخ بتقول قمري اخيرا جيتي فين جوريه الي اسمها زي اسمي تخلي الواحد يتلخبط.
قمر:بسرعه مسحت دموعها وقالت اهااا ممكن تكون مع بابا.
حوريه:لاحظت دموع قمر صوتها في اي يا قمر مالك.
قمر:حضنت حوريه وقالت أنا بحب عزام ممكن اه تفتكري أن دا هبل عشان ازاي احب واحد اصلا انا مش شوفته مره او اتنين ايام طفوله بس هو فصل نعلق معايا.
ودا كله كان سمعه عزام هو واقف عند باب المطبخ وطلع يجري عند جميله.
حوريه:خدتها في حضنها وقالت اصلا عزام فاقد ذكره وكمان هو اتخطف هو صغير ف اكيد هو اصلا ناسي احنا مين بس الاولفه والحب هو حسهم اكيد هيحبني ف انتي البدائي معاه من جديد.
قمر:تفتكري.
حوريه:ايوا دا أكيد هو انتي اي حد عشان افتكر بلا بقا علي سفره.
عند الست جويريه واقفه بتشرب العصير وماسكه الفون عماله تضحك.
عمار:واقف عمال يمسح وشه بغضب واخر م زهق راح عند جوريه وقال صوتك عالي في اي.
جويريه:هي باصه في الفون لسه قالت سوري هغير المكان عشان اعرف اكلم.
عمار:مسك أيدها بغضب مشاها وراها.
جويريه بغضب:انت ماسك ايدي كدا ليه سبني.
عمار: كان حصرها من وسطها وقال مالك أسلوبك معايا جويريه مكنش كدا انا عارف انك بتحبني.
جويريه:تؤتؤ مين دي الي بتحبك قصدك كنت انت بقيت ماضي يا عمار بيه شوف واحده بقا تجدد انت مشاعرك معاها وتسبها وقت م في مصيبه تحصل ولو سمحت ابعد عني أنت مقرب كدا ليه.
عمار:كان وصل لي قمة غضبه منها راح بيسها من شفايفها جامد لي درجه انها نزفت.
جويريه: عيطت بعدت عنه ضربته بي القلم وطلعت تجري.
عند جميله:واقفه في المطبخ وليالي في الحمام بعد م سلمت عليها دخل عزام وقال ممكن اخش.
جميله: طبعآ يا حبيبي اتفضل ياقلبي.
عزام:اول م دخل حضنها جامد وقال انتي الوحيده الي حاسس اني بحبكككككككك اوي اوي يا امي ممكن عشان شبهه الي م بنا.
جميله بحب:دمعه نزلت منه عشان انا ام يا عزام انا امك دايما هتحس بي ضعف حبي قدامك.
عزام:طب ممكن تخلي بابا أسد يعزم بابا متولي علي الغدا مع العيله دي.
جميله: حاضر يا حبيبي روح بقا انت ققف مع اخوك.
عزام:حاضر ومشي.
جميله:رنت علي أسد قالت ليه كل حاجه واسد زين خده المكان راحه لي راجل طيب.
واقف عمار بغضب: مسح وشه بيقول انا عملت اي الله يخربيتي بس هي الي عصبتني.
عزام:جه من ورا حط ايده علي كتفها وقال مالك ياريس.
عمار:واحد متخلف انا ولله.
عزام: ليه بس دا انت راجل سيد رجاله يا بوب.
عمار:انت مش فاهم حاجه ياض اسكت.
عزام:عشان يتأكد من مراده شاف جويريه ماشيه قال لي عمار هي مين كوكب مصر دي.
عمار:في ثانيه كان ضارب عزام بوكس راح ماشي.
عزام'اهااااا بتحبها وقال ايدك تقيله وقف عزام بيدور علي قمر بعيونه.
حوريه: طالع الجنينه بتظبط الدنيا هي وقمر.
عربيه سودا:واقفه وكانت مراقبه الوضع.
حوريه:بتطلع برا من الجنانه رايحه تجيب الحلو.
واحد من العربيه بينزل يضرب*ها علي دماغها يتبعععععععععع
البارت 40
جميله في قلب الأسد
شهد هاني عبد الحافظ
رواية جميلة فى قلب الأسد الفصل الحادى والأربعون 41 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية جميلة فى قلب الأسد)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)