رواية نجمة القاسى الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى البارت الثالث عشر 13
رواية نجمة القاسى الجزء الثالث عشر 13
رواية نجمة القاسى الحلقة الثالثة عشر 13
رواية نجمة القاسى بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى |
رواية نجمة القاسى الفصل الثالث عشر 13
البارت الثالث عشر:
قاسي:مسك أيدها وقال اديني شهرين معاكي انتي هتحبني.
نجمه:لو حبيتك مش هقدر اسمحك عن اذنك وسبته ودخلت الحمام.
قاسي بغضب:قلع تيشيرت بتاعه قال غبي غبي يا قاسي ودخل الحمام الي في الاوضه التانيه.
نجمه:خلصت الحمام وقررت هي الي تربي قاسي صح تشوف هتقدر تتخطي الي عمله ولا لا جايه عشان تلبس خبطت أيدها علي دماغها وقالت اوبس نسيت هدومي أخرج ازاي دلوقتي وفتحت جزء من الباب مش شافته قالت الحمدلله.
لبست نجمه:البرنص الي في الحمام وبتفتح الباب وطلعت.
كان طلع قاسي: ماسك الفوطه بينشف شعره اول م بيشوف نجمه بيفتح عيونه بذهول.
نجمه:بتصدم تفتح عيونها علي الاخر بتقول انهار اسوس بتطلع تجري.
لكن ايد قاسي: بتكون سبقها بيمسكها من وسطها.
نجمه بكسوف:وطت راسها الارض وقالت نعم ي قاسي احم انا خلصت الحمام هروح انام عن اذنك جايه تمشي.
قاسي مسك ايدها:وحصرها بي ايده وقال هاااا فاكره لما تلبسي كدا هتغر*يني بيقول بدون وعي وسرحان فعيونها بيقول عيونك حلو وكلك جميله اوي وبيقرب منها.
نجمه:قلبها بيدق بسرعه بيكون مفيش مسافه بنها وبين قاسي ووشهم قريب جدا من بعض وانفاسهم بتخبط فوش بعض وهنا نجمه بتغمض عيونها وقاسي بيحط شفا*يفه علي شفا*يفها وبيغمض عيونه وبي*قبلها قاسي وبتستسلم نجمه ليه نهائي وبتسيب قلبها ورحها لي قاسي ودي بتكون اول قبل*ه ليهم كلها مشاعر وبتوصف اللي جواهم بتفضل الق*بلة لدقائق وبيبعد قاسي عن نجمه لما بيحس انها محتاجه تتنفس بيبص قاسي فعيونها نجمه بتهرب منه وتلقائي بتد*فن وشها داخل حصن قاسي بخجل هنا قاسي بيبتسم علي خجلها شايف قدامه بس حب من اول نظره وبتكون نجمه سامعه دقات قلبه اللي زي الطبول قاسي بيرفع ايده بيشيل شعرها الي نازل علي عيونها.
نجمه: كانت مبسوطه جدا ونسيت كل حاجه وسابت نفسها تستمتع باللحظه دي معاه لانها اتاكدت دلوقتي انها ابتدت تحبه فعلا وعالاقل تعمل معاه ذكريات حلوة تحاول تنسيها الي عمله فيها .
هنا يقطع اللحظه السعيد ملاك:هي بتخبط علي باب الاوضه بتاعتهم بتقول نجمه طمنيني عليكي انتي بخير.
نجمه بسرعه:فاقت وبعدت عن قاسي بخجل جريت علي اوضه البس.
قاسي ضحك:علي جنونها طلع فتح باب الاوضه وقال نعم ياست ملاك عاوزه اي.
ملاك:بصت لي قاسي بغضب من فوق لي تحت وقالت فين اختي ولا بلعتها.
قاسي ضحك:وقالها انتي ليه واخده عني فكره وحشه انا ولله تعبان قصدي غلبان.
ملاك غصب عنها ضحكت:وقالت كلمه الحق بتطلع الاول بس قولي فين نجمه اختي عشان عاوزها.
قاسي:لسه هيكلم
طلعت نجمه:وقالت أنا اهو يا ملاك يا حببتي في حاجه ولا اي.
ملاك بحب:لا جيت بس عشان اطمن عليكي عشان كنتي تعبانه اوي اوي امبارح.
نجمه بحب:حضنت اختها وقالت أنا بخير يا حببتي احسن من امبارح.
ملاك بتلقائية:طب امتا بقا هطلقي وهنرجع نعيش في بيتنا.
قاسي بغضب:انا عمري م أطلق نجمه انتي فاهمه نجمه مراتي يا ملاك انتي لو عاوزه ترجعي بيتك ارجعي انتي.
نجمه بغضب: انت بتقول اي يا قاسي ملاك اختي.
ملاك بيصعب عليها نفسها:بتسبهم بتطلع تجري علي برا.
ليث:سايق العربيه مش واخد باله من الي بتجري علي طريق.
ملاك:بتجري هي بتعيط علي طريق مش واخده بالها غير مع كلمه حسبي ياملاك يتبعععععععععع
#نجمه_القاسي_
#روايه_13
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
رواية نجمة القاسى الفصل الرابع عشر 14 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة القاسى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)