رواية هل من أمل الفصل الخامس عشر 15 بقلم راندا على
رواية هل من أمل البارت الخامس عشر 15
رواية هل من أمل الجزء الخامس عشر 15
رواية هل من أمل الحلقة الخامسة عشر 15
رواية هل من أمل بقلم راندا على
رواية هل من أمل |
رواية هل من أمل الفصل الخامس عشر 15
مني بعياط جامد: بس لو عرفت هتسبني ف الاحسن ابعد عني
حسام بحب :مش هبعد ولا اسيبك
مني بعياط هستيري : حسام ا.ان.انا فعلا بحبك اوى
حسام بفرحه هو بيبوس أيدها : دي حاجه تفرح مش تزعل
مني بعياط هستيري :لا لان مش ينفع نتجوز ا.ا.ان.انا...حامل
حسام بصدمه جامده: انتي اييييي....!!؟ يعنييي اييي انطقي
مني بعياط هستيري وشهقات: كنت...كنت بحب واحد وحكتله كل القصه
حسام قام بصدمه وبصلها
مني بعياط جامد : بس..بس.. والله العظيم حبيتك اوي
حسام ولا نطق ومصدوم ومشي
مني واقفه بتبص عليه بحزن وعياط وطلعت اوضتها تجري
مني بانهيار : تعبتتتتتت كفايه كل دا ونزلت المطبخ
الداده : ست مني عاوزه حاجه
مني بتسرع : عاوزه تفاحه واخدت التفاحه والس*كينه
الداده باستغراب من شكلها :هاتي عنك ي ست مني انا اعملهالك
Randa Ali.
مني بتسرع : لا انا انا هعملها وطلعت اوضتها
مني حطت التفاحه بعيد وقفلت الباب كويس وقعدت وراه الباب وبعياط جامد وشهقات : لازم اخلص لااااازم يارب.... سامحني مش عاوزه امو*ت كا*فره بس...بس مفيش حاجه قدامي غير دا وقطع*ت شرا*ين أيدها
فريده راحت ل نوح الجنينه الخلفيه
فريده بجمود : عاوزه ورقة طلاقي توصلي بعد أربعين جدو
نوح وهو بيبص علي بطنها : انسي مش هطلقك
فريده بصت لنفسها : مش تتغير وسابته وطلعت
جوه ف القصر ....
زينب وسعاد: حقك علينا ي رانيا
رانيا بطيبه : مش زعلانه منكم
فريده جت : مامي اوعي تكلمي حد منهم د...قاطعها صوت صويت الداده
الداده بتصوت كلهم طلعوا يجرو
نوح بخضه : في اي
Randa Ali.
الداده بتشاور تحت باب اوضة مني كان في د*م طالع كلهم اتصدمو
سعاد بزعيق : بنتي مالها
نوح بخوف جامد : ابعدو وبيحاول يفتح وبزعيق : زف*ت مفاتيح القصر فين مني وراه الباب مش هعرف اكسره وبزعيق .....دادده تجيبه بسرعه
صلوا على الحبيب المصطفى 💙
الداده بخوف : اهو ي بيه
نوح خدو بسرعه وفتح الباب بحذر جامد لاقي مني علي الارض مغمي عليها وبت*نزف جامد شالها بسرعه وطلع يجري بيها علي المستشفي وصل ....دكتورررررررررر اختي بتم*وت
دكتور بخوف : نوح باشا متقلقلش وخدوها
باقي العيله كلهم وصلوا وواقفين خايفين
الدكتور بعد ساعه طلع : الحمدلله قدرنا ننقذها بس..
اسد بزعيق وخوف: بس اييييي انطق
دكتور بأسف : مقدرناش ننقذ الطفل
نوح بعدم استعياب وصدمه : طفل...؟!!!!!
دكتور : الجنين... المدام كانت حامل ف الشهر ااتاني ومشي عن اذنكم
(صعبانين عليا بجد صدمات وراه بعد علي طول سبحان مرات باباه وعمته وهو ظلمو فريده وطلعت اخته ف اخر)
نوح واقف ف صدمه وكأنه ف عالم تاني
سعاد بلطم علي وشها :يادي المصي*به جبتلنا العا*ر اودي وشي فين من الناس
ورانيا وزينب بيحاولو يهدوها وفريده واقفه بتفكر في اختبار الحمل وبتفتكر لما جتلها الاوضه........
نوح دخلها كلهم دخلوا وراه
نوح بصلها بنظره مليان حساب
نوح حود وشه لان مش طا*يق يبصلها وبجمود : امته حصل كدا
Randa Ali.
مني بعياط جامد : من شهرين
نوح قرب منها ومسك أيدها لدرجه كانت هتتكسر : انطقي مين اللي عمل كدا
زينب ورانيا بيحاولوا يبعدو عن مني
نوح بجمود وهو مسكها : حسابك معايا ف بيت مين عمل كدا
مني بشهقات : و.و.واحد صحبي كنت بحبه اوي مرتبطين ونا اللي نسيت.... اختبار.... الحمل ف الحمام.... ومقدرتش اتكلم لما فكرتوها فريده كنت خايفه والله اوي
نوح اتصدم ومره وحده
_____________________
#يتبع..........
صلوا على الحبيب المصطفى 💙
بقلم الكاتبه: Randa Ali
رواية هل من امل
البارت الخامس عشر
باي😘
رواية هل من أمل الفصل السادس عشر 16 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية هل من أمل)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)