رواية نجمة القاسى الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى البارت السادس والعشرون 26
رواية نجمة القاسى الجزء السادس والعشرون 26
رواية نجمة القاسى الحلقة السادسة والعشرون 26
رواية نجمة القاسى بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى |
رواية نجمة القاسى الفصل السادس والعشرون 26
البارت 26:
قاسي:بيلف الفون وقع من ايده هو بيقول ماشاءالله اي جمال دا ي نجمتي.
نجمه ضحكت:وقالت بجد جميله يا قاسي.
قاسي:اه يا نجمتي الفستان هياكل من عليكي حته ماشاءالله اي القمر دا .
نجمه بحب:المهم انوا عجبك انا هخش بقا اغير الفستان ماشي.
قاسي:ماشي يلا عشان نجيب البدله عاوزك تختاري فستان كمان لي واحد صاحبي.
نجمه:بستغراب ي خرابي انت ناوي تجوز عليا يا قاسي انا اختار الفستان كمان.
قاسي: ضحك وقال لا يا مجنونه دا ليث باين عاوزه.
نجمه:ماشي اشطات.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ملاك:قاعده في المكتب بدأت تركز في الشغل الي معاها مندمجه بس تفكرها في ليث.
ليث:خبط ودخل وقال ملاكي هاااا في حاجه واقفه معاكي في شغل.
ملاك:لا يا حبيب....احم ليث كله تمام.
ليث:طب ممكن اكلم معاكي في حاجه
ملاك:اتفضل يا ليث قول عاوز اي.
ليث:واحد صاحبي بيحب بنت وهو حاسس ان البنت دي بتحبه قرر يعمل ليها مفاجأة يجوزها تحت الامر الواقع ف لو انتي مكانها هتوافقي.
ملاك:واو بجد ياريت اه طبعآ هوافق انا مغمضه عيني.
ليث:فرح وقال بجد يبقا علي خرة الله.
ملاك:بس قولي مين صاحبك دا ياليث.
ليث:هااااا لا مش هتعرفي هروح انا بقا اكمل شغل الي معايا عشان نحاول منتأخرش.
ملاك:ماشي ربنا معاك ومعايا يا صاحبي.
ليث:ضحك وقال يارب ي شق شقايق هاهاهاهاها.
ملاك ضحكت:ولله شكلي وقعت في حبك يا مجنون.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
صالح:قاعده في الاوضه بتاعته خلص المشروح الي في ايده وطلع البدله جاهزها وقال البس دي ولا دي في فرح قاسي ولا اروح اجيب واحده جديده.
دخل الكبير:وقال روح طبعآ جيب جديد هو انت قليل يا حبيب قلب ابوك.
صالح:الله يخليك ياحج هروح انا بقا اشوف ليا بدله اجبها.
كبير:ماشي بدل م تروح لوحدك ممكن تاخد فارس معاك لو عاوز.
صالح:تمام هو كمان يحضر الفرح معانا ف نجيب انا هو .
كبير:ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك
طلع صالح:برا شاف فارس واقف مع الجارد نادي عليه وقال فارس تعالي ممكن.
فارس:نعم ي صالح بيه.
صالح:يوووه مش انا قولت اسمي صالح بس عشان انت ازاي اخويا .
فارس:ضحك حقك عليا اصل العين متعلاش عن الحاجب.
صالح:انا أعلا منك في اي بس يافارس كلنا بشر ياعني.
فارس:خلاص متزعلش نفسك ياصالح المهم كنت عاوز حاجه.
صالح:اه تعالي معايا هنروح نجيب بدله ليا بدله ليك لفرح قاسي بيه.
فارس: بجد انا اجي معاك.
صالح:اه يا فارس فيها اي انت زي اخويا يا فارس يلا بينا بقا عشان منتأخرش.
فارس:بحب قال ماشي يلا بينا وركب فارس وركب جنبه صالح اتجه الي محل رجالي.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
نجمه:لا البدله رمادي احلا من سمرا انتمل بدلك سمرا يا قاسي اوف.
قاسي: م انا بحب البدل سمر اكتر ي نجمه ظ
نجمه:طب بقا ابقا روح الفرح من غير عروسه.
قاسي:ضحك وقال يا جمالوا ياجمالوا.
نجمه: ضحكت وقالت هو اي الي جمالوا ي جمالوا هو انت يابني شارب حاجه انهارده.
قاسي:لا مش عارف ارد ققول اي بس خليها بقا بدله سمرا.
نجمه:طب هروح ابص ليك علي البدله دي اهي لونها كحلي.
قاسي: سند علي المكتب وقال روحي اتفضلي يا باشا.
صالح:دخل محل الهدوم لمح من بعيد قاسي هو واقف وقال قاسي بيه اهو يا فارس.
فارس:بجد انا عاوز اسلم عليه وديني ليه.
صالح:تعالي معايا يا فارس نروح ليه.
قاسي:واقف طلع الفون بتاعه بعت رساله ليث انوا جاب الفستان.
صالح:من وراه قال قاسي بيه انا عمال ققول المحل منور ليه اتاري حضرتك في ولله.
قاسي: لف لصوت وقال اهلا صالح عامل اي صدفه حلوه.
صالح:حضرتك بتعمل اي هنا.
قاسي:جاي ي سيدي اجيب البدله بتاعتي بتاعت الفرح وبص لي فارس.......
فارس:مد ايده وقال ازاي حضرتك يا قاسي بيه انا فارس.
قاسي:مرتحش ليه وقال اهلا يا فارس.
فارس:حضرتك منور المكان كله احنا هنا برضو عشان نختار بدله لي فرح حضرتك.
قاسي:هتنور اكيد هنا لف قاسي علي صوت نجمه......هي بتقول قاسي تعالي شوف البدله دي.
صالح:صوت دخل قلبه علي طول جاي يلف يشوف مين صاحبه الصوت كان قاسي راح وقف قدامها وقال حلوه يلا بقا نحاسب عليها ونمشي.
نجمه:بجد عجبتك يا قاسي.
قاسي:هو اه مفيش احلا من الون الاسمر بس ماشيه عجبتني عشان منك انتي ي نجمه.
نجمه:ماشي يا حبيبي يلا.
قاسي:ثانيه بس قولتي اي .
نجمه: هقول اي ياعني يلا متحرجنيش هاهاهاهاها اصلي بكثف.
قاسي ضحك:قال الايام جايه كتير كلام اكتر مسك أيدها عده من قدام فارس وصالح.
صالح:حاول يشوف شكلها معرفش عشان قاسي مغطي عليها.
فارس:مالك يا صالح مركز مع ست الي مع قاسي ليه.
صالح:بعيد عنك صوتها زي صوت نجمه حببتي.
فارس: يعم اي الي هيوصل ط نجمه لي قاسي بيه يلا احنا نختار البدل.
صالح سرح:قال اه عندك حق يلا ياعمنا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عدي اليوم كان لطيف علي كل الابطال في ابطال تتنمي شر.
في فله عند نجمه: روحت نامت من تعب وفرحانه من علاقتها مع قاسي.
قاسي:راح شركه هو مش مصدق نفسه أن نجمه ادته فرصه ياعني اكيد سامحته خايف يحصل حاجه توقع م بنهم خد المفاتيح بتاعته ونزل يروح الفلا.
نجمه:نايمه بتحلم بقاسي في ناس شريره بتهجمه انوا مش راجع تاني.
هنا بعد فتره وصل قاسي علي الفلا طالع الاوضه.
قاسي دخل على نجمه بياخر رجل ويقدم رجل لانه خاف انها تكون لسه ما سمحتوش ان الحصل انهارده كان حلم ليه.
نجمه قرب وحمد ربنا ان نجمه موجوده وقعد جمبها وشاف ملاك نايم في هدوء قال انا مش مسامح نفسي علي الي عملته فيكي لانك نجمه نجمه غاليه اوي في سما
ومسك ايديها وباس على ايديها بحب وشوق كبير وكمان فرح جدا لما شاف نجمه لابسه الخاتم الي جابه ليها لما كان جايب الورد وشاف ازازه البرفان بتاعته وبدله شغله جمبها على المخده وقال أنا مش عارف هي اسلوبها أتغير ليه بس انا فرحان انها معايا.
قاسي مسد ايده على خدها وقرب من خدها وباسها وشم ريحه برفانه مع برفانها وكل الذكريات الحلوه إلي حصلت معاهم انهارده رجعت من تاني
وحط ايده على خدها ولمسه بنعومه وبدا يصحيها بحب قرب منها وباسها من شفايفها وكانت بشوق ممزوج بخوف انه كان ممكن نجمه تبعد عنه .. وانه نجي من البعد عنها بأعجوبة.
نجمه بدأت تفوق من الحلم الي هي فيه خايفه علي قاسي دموعها نازله من عنيها
قاسي:قرب عليها وباسها وبادلته البوسه بحب كبير وهي نايمه قاسي بعد ما باسها ودموعها الي نزلت علي وشه
حاول يصحيها اكتر ونده عليها نجمه ...
نجمه :.......
قاسي :- نجمه فوقي انا قاسي انتي عايشه جوا حلم ولا اي
نجمه فتحت عينيها وكان فعلا قاعد جمبها لكنها فكرت انه حلم قاسي حط ايده على خدها وصوابعه بين خصلات شعرها:- نجمتي وحشتيني دا كله نوم.
نجمه مش مصدقه واتعدلت مدت ايديها برعشه وخوف لا يكون حلم ولمسة خد قاسي جدا وشفايفه بايديها و قاسي مغمض عينيه :- نجمه
نجمه:حضنته كلبشت فيه وقالت أنا كنت في حلم وحش اوي اوي انك هتبعد عني أو انا هبعد عنك.
قاسي:بس بس اهدي ي نجمه في اي كنتي نايمه فرحانه وكويسه.
نجمه:حلمت حلم وحش اوي اوي يا قاسي.
قاسي: جاب كوبايه ميه شربها وقال اهدي يا نجمه اهدي خالث انا معاكي متخافيش..
نجمه: حضنته وقالت عاوزه انام ارجوك خليك معايا.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ملاك:قامت مسكت ضهرها وقالت اه يا ضهرك يا ملاك يلي صغيره علي تكسير ضهر وجعه.
ليث:خبط وقال افراج افرج نجمه يلا .
ملاك:طلعت تجري فتحت باب المكتب وقالت لولولولولولولولولولولواولولي أخيرا خلصت شغل خدت افراج دا اي دا ياعم.
ليث:شغل بقا نعمل اي الواحد عاوز يعيش كده من غير شغل بس فلوس كتير هههههه.
ملاك:اه دا في الاحلام الورديه يا ليث بيه.
ليث:ضحك وقال يلا بينا عشان انا واقع بجد عاوز انام.
ملاك:هو انت بتقول فيها انا عاوزه اشوف سرير ققوله تعالي تعالي يا حبيبي يا اغلا م عندي يا سريري يا غالي.
ليث:ضرب كف علي كف وضحك وقال يلا ي بنتي ورايا.
ملاك: مشيت قدامه وقالت ورايا ياباشا.
ليث:ماشي يا معلمه انشراح خدها ليث وراح عند العربيه ........ملاك ركبت جنبه.
ليث:جاي يسوق قال احيه كوتش فرقع.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند صالح:جاب البدله بتاعته خدها دخل علي الأوضه بتاعته من غير م يكلم حد بيفكر بس في صوت الي سمعه حاسس متأكد أن ليه علاقه بنجمه.
فارس:خبط وقال ممكن اخش يا صالح
صالح:اتفضل يا فارس اكيد.
فارس:دخل كان جايب معاه صنيه العشا وقال تعالي بقا ناكل سوا.
صالح:ضحك وقال تعالي ياعم
فارس: قاعد بياكل بيقول هو انت من ساعه م جيت وانت ساكت قاعد لي وحدك انت بتفكر في اي.
صالح:ولله أنا بحب نجمه اوي نفسي اشوفها بجد وحشتني صوت الي سمعته انهارده في المحل مش مفارق تفكيري ولله.
فارس:متخافش انا أن شاء الله هلاقيها هعرف مكانها اجبها ليك.
صالح:انا ليه حاسس بي اسلوبك انت ابويا كأنكوا عاوزين تخطفه نجمه وملاك هو في اي ضحك.
فارس:هااااا لا أصل ياعني هما اختفه فاجأة ف ولدك قلقان عليهم بس يتبعععععععععع
شهد هاني عبد الحافظ
نجمه القاسي
رواية نجمة القاسى الفصل السابع والعشرون 27 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة القاسى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)