رواية نجمة القاسى الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى البارت الثامن والثلاثون 38
رواية نجمة القاسى الجزء الثامن والثلاثون 38
رواية نجمة القاسى الحلقة الثامنة والثلاثون 38
رواية نجمة القاسى بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى |
رواية نجمة القاسى الفصل الثامن والثلاثون 38
البارت 38:اخر دلععععععععععع✨♥️♥️
صالح:وصل قدام فله ليث وقال يلا انزلي ي نجمه بسرعه سلمي عليها تعالي عشان طياره خلاص.
نجمه:نزلت من العربيه وقالت مسافه سكه.
صالح:ياريت اصل انا عارف توديع مصرين ستات لبعضهم بيبقا ازاي.
نجمه ضحكت:وقالت عيب عليك يا باشا دا انا غلبانه سبته ودخلت علي الفلا.
الخدامه:فتحت وقالت نعم حاضر فتحت الباب.
نجمه:اهلا داده فين ملاك روحي نادي ليها قوللها اختك عاوزه تسلم عليكي قبل م تسافر.
الخدامه:اسفه المدام نجمه وليث بيه من امبارح بره البيت شكلهم كانوا خارجين.
نجمه:طب مش عارفه هتيجي امتا.
الخدامه ؛ولله يا هانم م عارفه هما من امبارح هما بره.
نجمه:خرجت قالت شكرا بس قلبها كلها علي اختها من القلق.
صالح:نزل من العربيه وقال مالك ينجمه ليث عملك حاجه.
نجمه:عيطت مره واحده وقالت لا اختي مش جوه انا حاسه ان حصلها حاجه انا قلقانه عليها.
صالح: مدام معاه ليث اكيد أن اشاء الله بخير متقلقيش انتي.
نجمه بخوف:طب هعمل اي دلوقت يا صالح.
صالح:تعالي دلوقتي نروح نلحق طياره أن شاء الله في ققرب فرصه هجبها نيجي ليكي اي رأيك.
نجمه: وعد يا صالح.
صالح:وعد يا نجمه يلا بقا عشان منتأخرش.
صالح:ركب العربيه معاه نجمه واخدها ومشي علي المطار.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
انا ليث:شال ملاك حطها علي رجلي قرب منها أداها قبله الحياه.
ملاك: فاجأة كحت رجعت كل الميه الي بلعتها واخدت نفسها فاجأة اترمت في حضن ليث بخوف.
ليث بخوف:اخدها في حضنها وقال انتي كويسه يا ملاك طمنيني عليكي بجد.
ملاك: حضنت ليث جامد وقالت كنت حاسه خلاص اني هموت مهشوفكش تاني يا ليث.
ليث: بخوف قال اوعي تجيبي سيره الموت علي لسانك تاني يا ملاك انتي فاهمه.
ملاك: حاضر ياليث انا تعبانه عاوزه اروح مش قادرة.
ليث:من عيوني وشالها هو بيفكر مين الي عمل كده.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
عند الكبير:قاعد في المكتب في حاله صدمه هو بيكلم نفسه ياعني انت يا صالح مش ابني.
دخل هنا فارس:قال يكبر وقعتهم السفينه تؤمر بحاجه تانيه.
الكبير:قام وقف وقال تمام اعرف ليا ماتت ولا لا.
فارس:تمام يا باشا انا شوفت صالح هو ماشي معاه نجمه....... انت ازاي سمحت أن نجمه تسافر من غير صالح مش خايف تهرب .
الكبير بحزن:قعد علي الكرسي وقال صالح طلع مش ابني يا ليث وانا لازم اتأكد الي قرأته في الورق دا صح ولا مش صح.
فارس بصدمه:فتح عينه ياعني ابن مين.
الكبير:هعمل تحاليل اتاكد الاول
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
قاسي:راح الفلا بتاعته الي دبي قلع تيشيرت بتاعه متن عاري صدر............دخل اوضه الملاكمه بتاعته فضل يلعب لحد م تعب.......طلع من الاوضه دخل ياخد شور وطلع علي رن فونه.
حسين:الو يا ابو صحاب هاااااااا انت فين عشان نخرج بقا.
قاسي:ياض دا لسه سيبك في شركه من ساعه هكون لحقت خلصت ياعني.
ضحك حسين:قال ققولك المفاجأة انا تحت الفلا هاهاهاهاها اصلك بتوحشني مقدرش استغني عنك يا باشا.
قاسي: غصب عنه ضحك وقال ولله وحشني ليث بتفكرني بيه.
حسين:اممممم بغير عليك يبطه.
قاسي:غور ياض عشان مرتكبش فيك جريمه.
حسين بضحك:مستنياك يا بيبي تحت باي باي هاهاهاهاها.
قاسي:قفل وقال اي دا ياربي ربنا يشفي بجد.
دخل قاسي:اوضه البس وطلع سويت شيرت وبنطلون بص ليهم افتكر نجمه لما طلعتهم ليه وقالت كده شكلك هيبقى احلا........راح ماسك طقم راح رميه في زباله...........رجع قال انا هرجع تاني اقوي نت الاول كمان يا ست نجمه.......خد تيشرت بنطلون تانين..........لبس ونزل لي حسين رخم ابن رخمه.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
صالح:وصل قدام المطار نزل فتح باب العربيه لي نجمه بيقول هتوحشني يا نجمه.
نجمه:ربنا يخليك يا صالح بجد انا مع م هنسي الي عملته عشاني.
صالح:انا معملتش حاجه ينجمه دا وجبي ليكي المهم انا مظبط ليكي دنيا هناك عشان اكيد مش هتعرفي تصرفي لوحدك.
نجمه: صراحه اه وانا اعمل اي بقا
صالح: طلع سلسله من جيبه وقال تسمحلي.
نجمه:اتفضل يا صالح.
صالح:لبسها السلسله قال صاحبي هيكون معاكي واحده بوحده لحد م تتعرفي علي البلد كويس فاهمه.
نجمه: فاهمه يا صالح والمعاد وصل بتاع طياره.
صالح:حضنها وقال خلي بالك من نفسك ينجمه.
نجمه:في حضنه بي امان حاضر يا صالح اتجه لي طياره بتركب.
طياره بطير لي بلاد دبي نشوف هيحصل اي مع نجمه قاسي يا ترا القدر هيكون سبب انهم يجمعوا من التاني ولا لا.
صالح:بحزن نفخ بديق راح عند العربيه بتاعته ركب وراح علي الفلا.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ليث:بيوصل علي البيت هو شايل ملاك الي بتترعش تحت ايده من البرودة .
داده:ليث بيه نجمه هانم اخت ملاك هانم جت تسلم عليها عشان مسافره.د
ليث: شايل ملاك الي مش في دنيا خالث قال مش وقته بت داده اعملي حاجه دافيه طلعها فوق في جناح بتاعي.
داده: حاضر يا ليث بيه الف سلامه علي ملاك هانم.
ليث:الله يسلمك يا داده........طلع علي الاوضه هو شايل ملاك راح حطها علي سرير ......راح فتح دولاب يجيب منه هدوم لي ملاك.
ملاك:قاعده نايمه علي سرير عماله تترعش بتعب بتكلم كلام مش مفهوم.
ليث:بحزن توعد علي الي عمل كده حلف مش هيسبه راح عند ملاك بدء بغير هدومها الي مليانه ميه.......لبسها الهدوم تانيه.
ملاك:بتفتح عنيها بتعب بتقول بتعمل اي يا متحرمش يا سافل.
ليث:اتخض وقال صح نوم انتي فوقتي كنتي لسه بتخرفي.
ملاك بتعب: بتعمل اي ياليث ابعد عني.
ليث:معملش حاجه يا ملاك انا بعدل ليكي هدومك عشان مليانه ميه.
ملاك: عاوزه اشرب حاجه دافيه يا ليث مش قادره جسمي وجعني اوب.
ليث؛من غير م تقولي يا حببتي داده زمانها جايه بي الحاجه دافئه.
ملاك:ماشي حطت راسها علي كتف ليث.
داده:خبطت دخلت بكوبايه نعناع دافيه.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
عند نجمه: وصلت علي أرض دبي نزلت وقفت مستنيا اي حد من طرف صالح.
حسين:جه كان معاه قاسي وقال هاي انتي الي جايه تبع صالح
نجمه:بتلف بتقول ايوا بتصدم بتقول قاسي.يتبععععععع
نجمه القاسي
شهد هاني عبد الحافظ
رواية نجمة القاسى الفصل التاسع والثلاثون 39 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة القاسى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)