📁

رواية نجمة القاسى الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى البارت التاسع والثلاثون 39

رواية نجمة القاسى الجزء التاسع والثلاثون 39

رواية نجمة القاسى الحلقة التاسعة والثلاثون 39

رواية نجمة القاسى بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى


رواية نجمة القاسى الفصل التاسع والثلاثون 39


البارت 39:

نجمه:بتلف بتقول ايوا بتصدم بتقول قاسي.


قاسي:صوت بيخترق قلبه قبل عقله بيقول نجمه بتعملي اي هنا.


نجمه:بصت ليه بحب بتقول بنها بين نفسها ياهاااااا ملامحك وحشاني حضنك دافي وحشني يا قاسي.


قاسي:بص لي عيونها بيكلم برضوا بينه بين نفسه ليه يانجمه عملتي فيا كده مع اني حبيتك عرفتك مخوفي انتي استغلتيها غدرتي بيا خونتيني.


نجمه بحب:انا مخنتكس يا قاسي هي ظروف الي حطتني في الموقف دا يا حبيبي.


حسين:هايييي انتوا تعرفه بعض ولا اي اصل نظرات الهندين دي وراها قصه حب فيها عذاب.


نجمه:بسرعه مسحت دموعها وقالت تشرفت بيكم انا نجمه تبع صالح زي م عرفت اني جايه هنا عشان اكمل تعليمي انت عارف زي م صالح قالك اني معرفش حاجه هنا ف انت هتعرفني هتكون مشكور.


قاسي بسخريه:صالح دا سابك كده تسافري بلد طويله عريضه لوحد فين رجوله بتاعته.


نجمه:لو سمحت بلاش كلام جارح عليه وبصت لي حسين  هااا ممكن توديني المكان الي هستقر فيه


حسين،:اكيد طبعآ ثانيه خليكي هنا مع قاسي هروح اجيب العربيه بتاعتي من الجراش. 


قاسي:بغيظ من حسين وقال ماشي وقف.


نجمه:فرحت انها هتقف معاه حبت تعوض الفتره الي غاب عليها فيها حرمانها منها........قالت أنا عاوزك تعرف اني مخنتكش بس انا اطريت هيجي يوم تعرف يا قاسي.


قاسي:حس بنبره صوتها أنها في حاجه بس كابر وقال المهم انك عملتي زيها جرحتني يا نجمه.


نجمه:دموعها نزلت ولفت اليمه تاني عشان ميشوفش دمعها.


قاسي:نفخ بديق وطلع منديل وقف قدامها وقال امسحي دموعك ينجمه اي الي جابك مع اني مشيت وسبت بلدي جيت دبي

.


نجمه: رفعت عنيها وقالت مش يمكن القدر هو الي عمل كده اجي بلد الي انت فيها صدفه.


قاسي:كان هيكلم........جه حسين بالعربيه وقال قاسي نجمه يلا.


نجمه:راحت فتحت الباب بتاع العربيه وقعدت.


قاسي:قعد جنب ليث وبص علي نجمه من المرايا.


نجمه: قاعده فونها رن وكان صالح.......ردت وقالت الو يا صالح.


صالح:هاااا ينجمه قبلتي حسين انا لسه من ربع ساعه مكلمه.


نجمه:اه جه يا صالح ركبه معاه العربيه دلوقتي.


صالح:طب لما توصلي ابقي طمنيني عليكي..


نجمه:حاضر يا صالح عاوز حاجه.


.صالح:خلي بالك من نفسك متنسيش طمنيني عليكي ينجمه.


نجمه:تمام يا صالح.


قاسيييييييييي:قاعد مسك اعصابه هو سامع أنها بتكلم حد تاني رجع بذكرياته معاها.


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


ملاك:شربت الشاي بنعناع حست انها ارتحت وقالت ليث عاوزه اخش اخد شور دافي.


ليث:من عيوني يا ملاكي وراح شيلها.


ملاك:رايح فين يا ليث نزلني بتعمل اي😂😂😂.


ليث:هكون بعمل اي مراتي ادخلها الحمام عشان مش قادره تمشي.


ملاك:اه طب نزلني بقا وصلت عشان اخد شاور.


ليث:اوكي فتح ليها الميه وطلع قعد علي سرير يفكر مين الي عمل كده.


ملاك:دخلت الحمام واخدت شور ولبس البرنص وتفتح باب الحمام طالعه


ليث:بيرفع عينه شاف ملاك واقفه علي ارض الحق وشعرها نازل علي عنيها وقال ملاك.


نجمه بكسوف:وطت راسها الارض وقالت نعم ي ليث احم انا خلصت الحمام هموت انام بقا اليوم كان صعب اوي باليث

.


ليث مسك ايدها:وحصرها بي ايده وقال اي جمال دا انتي حقيقي ملاك نازل علي وجه الارض يا ملاك.


ملاك:قلبها بيدق بسرعه بيكون مفيش مسافه بنها وبين ليث ووشهم قريب جدا من بعض وانفاسهم بتضرب فوش بعض وهنا ملاك بتغمض عيونها ليث بيحط شفا*يفه علي شفا*يفها وبيغمض عيونه وبي*قبلها ليث وبتستسلم ملاك ليه نهائي وبتسيب قلبها ورحها لي ليث ودي بتكون اول قبل*ه ليهم بعد الجواز وجو المشاكل الي حصل كانت القبله كلها مشاعر وبتوصف اللي جواهم بتفضل الق*بلة لدقائق وبيبعد ليث عن ملاك لما بيحس انها محتاجه تتنفس بيبص ليث فعيونها ملاك بتهرب منه وتلقائي بتد*فن وشها داخل حصن ليث بخجل هنا ليث بيبتسم علي خجلها شايف قدامه ملاك الي حبها من اول نظره افتكر كل للحظه حلوه عاشها معاها هو بيفكر فيها بسعادة متيم عاوز بقول لناس كلها انا بحبك يا ملاك.


ملاك كانت مبسوطه جدا ونسيت  تعبها كل حاجه وسابت نفسها تستمتع باللحظه دي معاه لانها عرفت أن دا عوض من ربنا  دلوقتي انها فعلاً بتحبه لدرجه العشق .


ليث فجاه بيشلها ملاك تلقائي بتحاوط رقبته وهي دفنه راسها فح"ضنه  وبينيمها ليث علي السرير وبيفك ازرار قميصه وبيقلعه وهو بيرميه عالارض وبيكون عاري الص*در  ملاك بتبصله بخجل وبتغمض عيونها بيبتسم ليث علي حركتها وبيقلع جزمته والحزام وبيروح ليث من الجهه الاخري وبينام جمبها وهو بيسحبها علي حضنه .


ملاك:بتبدله نفس مشاعر الحب بتحضنه.


ليث: بنبرة هادئة مش هعمل حاجه عاوز انام في حضنك اعوض الخوف الي خوفته عليكي انهارده يا ملاك وبيدفن ليث وشه في رقبتها وبيغمض عيونه وهو بيستنشق رائحه شعرها اللي بريحه الياسمين وانفاسه السخنه بتضر"ب في رقبه نجمه اللي بتغمض عنيها وقلبها بيدق بسرعه رهيبة وبتقول ملاك أنا مراتك وانا فعلاً اتأكدت اني بحبك انت بتحبني.


هنا اصبحت ملاك زوجه ليث الدسوقي قفلي يا شهرزاد علي الكلام المباح.


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


عند حسين:وقف عند شليه وقال هو دا يا انسه ملاك الي انتي هتقيمي فيه.


نجمه:هي بتفتح باب العربيه ماشي ميرسي بجد استاذ حسين تعبت حضرتك معايا.


حسين:ابتسم وقال ولا تعب ولا حاجه صالح اخويا انا موجود لو عوزتي حاجه....هبعت ليكي سواق من بكره يعرفك علي الجامعه.


قاسي:بيفتح عينه يبص ليها بيقول جامعه.


نجمه: اه قررت اكمل تعليمي أن شاء الله.


قاسي:ربنا معاكي ويوفقك يارب........بص لي حسين يلا عشان منتأخرش علي جيسكا.يتبععععععععع


نجمه القاسي

بقلمي شهد هاني عبد الحافظ


البارت 39


رواية نجمة القاسى الفصل الأربعون 40 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة القاسى)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات