📁

رواية نجمة القاسى الفصل الحادى والأربعون 41 بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى الفصل الحادى والأربعون 41 بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى البارت الحادى والأربعون 41

رواية نجمة القاسى الجزء الحادى والأربعون 41

رواية نجمة القاسى الحلقة الحادية والأربعون 41

رواية نجمة القاسى بقلم شهد هانى

رواية نجمة القاسى الفصل الحادى والأربعون 41 بقلم شهد هانى
رواية نجمة القاسى


رواية نجمة القاسى الفصل الحادى والأربعون 41


البارت 41:


نجمه القاسي


بقلمي شهد هاني عبد الحافظ.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

فارس:بجد حزين اوي هو لازم يعرف عشان كدة جوازه هو نجمه باطل.


رؤوف:احنا لازم نوصل الحقيقه لي قاسي يجوز نجمه يسامحها من بعيد لبعيد من غير م ابني يعرف.


دخل صالح: عيونه فيها دموع قال متعبش نفسك يا حج انا هكلم قاسي اعرفه اني انا هو المغفل انا اضحك عليا من ابويا الي هو كمان مش أبويا.


رؤوف:بيقوم يقف بيقول لا يا حبيبي انت ابني عملت دا كله عشان مصلحتك ولله يا صالح.


صالح: ضحك بوجع وسقف وقال والله عالي يا رؤوف بيه دمرت حيات نجمه اخدتها يوم فرحها عشان تجوزها لي ابنك.......طلعت هي أنصفت منك مجرحتش مشاعري.


رؤوف:حقك عليا ونبي سامحني انا ابوك متبعدش عني.


صالح:للاسف اول م نهار يطلع انا هسافر متعرفش انا فين وحقك الي اكلته علي اخواتي هجيبه مسك الفون وطلع رقم قاسي.


فارس:استنا يا صالح.


صالح:هوس ورن علي قاسي.


قاسيييييييييي:بغضب زق نجمه عنه وطلع الفون بتاعه مردش لما شاف صالح.


صالح:رن تاني وقال رد بقا يا قاسيييييييييي.


قاسي:بيفتح بيقول نعم عاوز اي .


صالح:من غير مقدمات ابويا هو سبب في هروب نجمه اخدها من الفرح هددها بي اختها عشان تجوزني يحرمها من الميراث............ان نجمه بتكتب فيك كل يوم هي نسيت المذكره بتاعتها من  حظها اني لقتها انهارده ..............دموع صالح نزلت وقال عرفها كمان اني اخوها يكون ابويا حازم.


قاسي:بينزل كلام عليه زي صعقه الفون بيقع منه ونجمه بتجري عليه بتقول حصل حاجه لي اختي ملاك.


قاسيييييييييي:بياخدها في حضنها جامد بيقول ليه خبيتي عليا انا كنت احميكي انتي وملاك ليه عشتي في عذاب عيشتني معاكي يانجمه.


نجمه: في حضنها جامد عشان بحبكككككككك مش بطالب غير بيك عشان خوفت يعملك حاجه لي اختي قررت أتنازل استسلم ليه شروا.


قاسي: اهااااااااااا ينجمه متعرفيش قد اي بعد فراقك عني قتلني مكنتش بنام ليل وحاسس أن نجمه مش زي البنات.


نجمه ؛عيطت سامحني يا قاسي انا آسفه بجد.


قاسي: طالعها من حضنها وقال جهزي نفسك بعد بكره هنرجع مصر 

............كمان صالح اخوكي يا نجمه.


نجمه بصدمه:اي صدمات دي يا قاسي.


قاسيييييييييي:عاوز قلبك عقلك معايا وشلها لف بيها بفرحها وقال بحبكككككككك.


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️✨✨✨✨✨✨✨


نقول عدي يومين علي الأبطال وقاسي كان فرحان جدآ بيجهز لي ترتيبات الفرح وقعد مع نجمه في الشالي في اوضه لوحده هي في اوضه لحد م يجوزها.


عند قاسي صحي :دخل الحمام التاني لبس وجهز وكان قمر وطلع راح يخبط علي اوضه نجمه عشان يعرفها انوا جهز..........ميلقيش رد ف دخل الاوضه عشان قلق عليها

 كانت نجمه طالعه بتقول اوف بقا نسيت الهدوم وطلعت عشان. تجيب لبسها هي لابسه البرنس.


قاسيييييييييي تنح:في نجمه وقال اي جمال دا.

نجمه بكسوف:تف تف ي اخي ولا اقول اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انت بتطلع منين انت فاجأة بصت علي نفسها اكسفت قالت اطلع لو سمحت كدة عيب احنا لسه مش اتجوزنا.


قاسي:بحب  ولا كأنه سامع هي بتقول اي راح عند نجمه ومسكها من وسطها وقال عمرك شوفتي مطارات الندي بتنزل علي وش الجميل دا.


نجمه بكسوف:ابعد لو سمحت اطياره هنتاخر.


قاسي:طياره فداكي نجيب بدل الواحده ميا بدء يقرب منها.


نجمه: عيب عيب ي بابا.


قاسيييييييييي:كان التهم شفاتيها مع نغمات العشق التي تترنم في قلوبهم لبعض.


نجمه بكسوف:بعدت بسرعه وجريت علي حمام وقالت سافل واطي منحط.


قاسي: تشكرات تشكرات انا طالع مشوار صغير وجاي يالوز الوز.


حسين بعد م عرف الخبر بتاع قاسي فرح جدآ:جاب هو فستان الفرح جميل جدا لي نجمه هديه لي جوزهم. 


أما قاسي:حجز ال الطياره واتفق مع طيار مع حبت زينه كدا وجوا وجاب تسجيل اول اغنيه كانت شغاله في المطعم إلي اتخانق معاها في .


حسين:رن علي قاسي وقال هعمل اي في الفستان.


قاسي بحب مش عارف ققولك اي:ابعتهم لي البنت الي في الاوتيل تطلعهم ليها وتخلي العروسه بتاعتي تلبس الفستان.


حسين:اشطاطت ومشي حسين لي الفندق عشان يعطي بنت بتاعت الكشير الفستان 


نجمه:لبست وجهزت وقاعده مستنيا قاسي عشان يسافروا.


ملاك: واقفه قدام دولاب مش عارفه البس اي اوف بقا الباب خبط وقالت خش ي خويا.


ليث:دخلت مالك ي بت انتي دا كله مش لبستي.


ملاك:مش عارفه البس اي صراحه زمان نجمه نازله هي قاسي من طياره.


ليث :ضحك نازله من طياره بسرعه دي أزاي دا قدامهم اربع ساعات باين المهم فين اخوكي صالح.


ملاك بحزن: صالح سافر يا ليث من غير م يعرف حد بس هو قالي كرر يعمل حياه جديد تخيل كان بيحب واحده في الاخر تطلع اخته صراحه حاجه توجع اوي اوي.


ليث:صراحه عندك حص انا زعلت عليه اوي بس المهم دلوقتي فرحتك بنجمه أن الحقيقه اتعرفت.


ملاك:عندك حق يلا بقا عشان اجهز.

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ 


رواية نجمة القاسى الفصل الثانى والأربعون 42 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة القاسى)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات