📁

رواية قسمتى الحلوة الفصل الخامس 5 بقلم يارا عبد العزيز

رواية قسمتى الحلوة الفصل الخامس 5 بقلم يارا عبد العزيز

رواية قسمتى الحلوة البارت الخامس 5

رواية قسمتى الحلوة الجزء الخامس 5

رواية قسمتى الحلوة الحلقة الخامسة 5

رواية قسمتى الحلوة بقلم يارا عبد العزيز

رواية قسمتى الحلوة الفصل الخامس 5 بقلم يارا عبد العزيز
رواية قسمتى الحلوة


رواية قسمتى الحلوة الفصل الخامس 5


#قسمتى_الحلوة

#بارت_5

#بقلم_يارا_عبدالعزيز


رنا بوجع وعياط: والله يا أسر بيه دى بنت كويسة جدا واكيد مش هتقول لحد وانا اصلا قولتلها متقوليش لحد

أسر بعصبية وهو مكمل: هو انا مش قولتلك الباب دا ميتفتحش لحد فى غيابى قولت ولا مقولتش

رنا بعياط: قولت وانا اسفة سبنى بقى بالله عليك

أسر رما'ها على الأرض ودخل يلبس قميصه ورنا قامت وقعدت على الكنبة وفضلت تعيط

أسر بعصبية: انا خارج وابقى افتحى الباب دا لى اى حد تانى المرة الجاية فيها مو'تك انتى فاهمة


رنا بخوف وعياط وهى بترتعش : فاهمة

أسر خرج و رزع الباب جامد وراه و رنا فضلت تعيط

رنا بعياط: يا رب يعنى هو انا سبت ابويا هناك عشان اجاى الاقى المريض النفسي دا هنا وكملت وهى بتمسح دموعها: الحمد لله 

عند أميرة روحت البيت وكانت مامتها قاعدة مع مرات خالها فى الريسبشن

أميرة: السلام عليكم ازيك يا خالتو

رانيا: الله يسلمك يحبيبتى

أميرة: عاملة ايه دلوقتي يا ماما


سميرة: كويسة يحبيبتى انتى مالك باين عليكى مضايقة

أميرة حضنت مامتها وفضلت تعيط

سميرة وهى بتطبطب عليها: مالك يا عين ماما

أميرة وهى بتمسح دموعها: مفيش انا كويسة

سميرة بخوف : كويسة ازاى والعياط دا كله أسر مزعلك

أميرة: لا والله أسر معمليش حاجه

أسر : اذيكوا


وراح عند مامته وحضنها وكان باين عليه مضايق

سميرة بحزن : مالكوا يا ولاد بطنى

أسر وهو بيبوس ايدها: مفيش يا أمى عن اذنكوا انا طالع اريح فوق شوية

سميرة: تمام يحبيبى

أميرة: عن اذنكوا انا طالعة انا كمان

رانيا: مالهم دول

سميرة: مش عارفه


عند رنا 

مامتها جت هى واسراء عشان يشوفها الباب خبط

رنا مكنتش عايزة تفتح الباب لانها كانت خايفة منه

رنا بعياط: مين 

عفاف: انا يحبيبتى

رنا جريت على الباب وفتحته واول اما شافت مامتها انهارت من العياط حاولت تتماسك بس معرفتش

عفاف: مالك يحبيبتى عملك ايه الراجل دا

رنا بعياط: انا تعبانة اوى انتوا وحشتوني اوى


عفاف: اهدى يحبيبتى هو عملك حاجه

رنا بتوتر : لا بس انتوا اللى وحشانى اوى

عفاف وهى بتاخد نفسها: خضتينى عليكى احنا جنالك أهو يحبيبتى وهنفضل نجيلك على طول

أسراء: خلاص فكى بقى

رنا : اعملوك ايه تشربوه

عفاف ببأتسامة: شايفة يا اسراء اختك بقيت ست بيت وبتقولنا اعملكوا ايه تشربوه

اسراء: واجمل ست بيت كمان اوماال فين جوزك عايزين نشوفه

رنا : هتلاقيها فى الشركة


عفاف: ماشى يحبيبتى ربنا يعينه

رنا فى نفسها: ربنا ياخده

عند أسر دخل اوضته وخلع قميصه وفرد جسمه على السرير

أسر: هو انا مالى مضايق كدا ليه انى ضر'بتها وفيها ايه يعنى ما زيها زى غيرها طب اشمعنا هى بالذات اللى لما بكون معاها بحس بحاجات كتير غريبة اكيد لا اصلا قلبى ما'ت ومش هيحب تانى

عند أميرة كانت قاعدة بتعيط وفونها رن

أميرة : ألو

كريم : مال صوتك


أميرة: عادى انا كويسة انت عايز حاجه

كريم : قولت اطمن عليكى شكلك مكنش عاجبنى وانتى مروحة

أميرة: انا كويسة يا كريم وكملت بوجع هو انت هتروح لى سارة انهاردة

كريم : ااه وحشتنى اوى وعايز اشوفها

أميرة بوجع ودموع: هتتجوزوا امتى

كريم : والله يبنتى لو عليا اتجوزها بكرة بس هى بقى اللى عايزة تكمل دراستها

أميرة: ربنا يسعدكوا يلا عايز حاجه


كريم : أميرة

أميرة وهى قلبها بيدق بسرعة: نعم

كريم : انتى متأكدة انك كويسة

أميرة: اه يلا سلام

كريم : سلام

أميرة بعياط: طب اعمل ايه طيب اعمل ايه عشان انسااك وابطل افكر فيك اطلع من قلبى بقى 

عند رنا 

رنا بزعل : انتوا هتمشوا

عفاف: ايوا يحبيبتى انتى عارفه ابوكى

رنا : ابقوا تعالوا تانى

عفاف وهى بتحضنها: حاضر يلا عايزة حاجة

رنا : سلامتك


فى المساء أسر صحى من النوم وحس انه محتاج يشوف رنا فقرر انه يروحلها بس راح يشوف أميرة الاول

أميرة : ادخل

أسر وهو بيعقد قدامها على السرير: مالك

أميرة: انت عارف انا اتسألت السؤال دا كام مرة انهاردة

أسر : ما عشان كلنا ملاحظين انك مضايقة

أميرة: انا كويسة متقلقوش عليا انت اللى مالك مش عايز تطلع من اللى انت فيه بقى يا أسر وترجع أسر القديم اللى كان نكتة العيلة ومكنش بيحب النكد خالص وحشنى اوى أسر دا

أسر : صعب يا أميرة يلا انا ماشية عايزة حاجة


أميرة: انت بتبات برا ليه عارف ساعات بشك انك متجوز من ورانا

أسر ببأتسامة: سلام يا أميرة

أسر راح الشقة ولاقى رنا واقفة بتحط كيس الزبا'لة قدام الباب وكانت واقفة بالبيجامة

أسر شدها من ايدها ودخلها وقفل الباب

أسر بعصبية: هو انتى يبنتى عايزنى اق'تلك 

رنا بخوف وهى بتبلع ريقها: عملت ايه

أسر وقتها قرب جامد جدا عليها وقب'لها بعنف و رنا حاولت تبعد بس أسر مسك ايدها وبعد كدا اتحولت لق'بلة مليانة حنية وحب ورنا اتجاوبت معاه أسر بعد عنها بعد ما حس انها محتاجه تتنفس


أسر وهو بيسند براسه على راسها وبيلعب فى زرار البيجامة: لو خرجتى كدا تانى هزعلك جامد تمام

رنا بخجل : تمام

رنا : امم

أسر بحنية : عايزة تقولى حاجة

رنا : ماما جت تشوفنى انهاردة هى واسراء عادى ماما تيجى صح

أسر: اه

رنا وهى بتبعد: تمام

وكانت لسه جاية تمشى بس أسر شدها عليه

أسر: انا اسف


رنا بزعل: انت تعمل كل اللى انت عايزاه لانك اشترتنى

أسر: انتى اللى عصبتينى

رنا : انا محطوطة فى وسط اربع حياطن ومش لاقى حد اقعد معاه وما صدقت لاقيت حد اتكلم معاه شوية بجد لانى كنت مخنوقة ومحتاجة اتكلم مع حد

أسر: اتكلمى معايا

رنا : انت بتيجى تعقد معايا شويه وبعدها بتسبنى قاعدة لوحدى

أسر : اتكلمى فى الوقت اللى هبقى فيه موجود

رنا : ..................

أسر بعصبية: متتكلميش فى الموضوع دا تانى

يتبع


رواية قسمتى الحلوة الفصل السادس 6 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية قسمتى الحلوة)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات