📁

رواية غموض الحب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية غموض الحب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية غموض الحب البارت الخامس 5

رواية غموض الحب الجزء الخامس 5

رواية غموض الحب الحلقة الخامسة 5

رواية غموض الحب بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية غموض الحب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية غموض الحب


رواية غموض الحب الفصل الخامس 5


البارت الخامس

الكاتبه الصغيره هبه الله 

سالم بقلق . حور في ايه

حور بصدمه: عرفوا مكان ياسين 

سالم بقلق وصدمه: حور ايه اللي حصل مع ياسين انتي وعدتني انك تحميه

حور وهي بتمسك يده:انا وعدتك اني هحميه وهنفذ وعدي حتي لو همو"ت وده وعد من بنتك ياسين هيرجع 

مراد باستغراب:مين ياسين

حور بهدوء:هتعرف كل حاجه النهارده بس اوعدني انك هتحمي عمي ومريم 

مراد برفض:مش هسيبك

حور :مراد سليم ومازن معايا متقلقش بس عمي ومريم لوحدهم اوعدني انك هتحميهم

مراد:اوعديني انك هترجعي

اومأت له حور بابتسامه صغيره :بوعدك

قبلها مراد من رئسها وضمها له بخوف ودفن وجهه في عنقها وقال لها بهمس لم يسمعه غيرها : لازم ترجعي علشان تعرفي الحقيقه

حور باستغراب وخرجت من حضنه :حقيقه ايه؟

مراد وهو بيقلدها:هتعرفي كل حاجه النهارده

قاطعهم مازن وهو يقول بغضب:لو خلصتو رومانسيه فيه انسان هيموت

حور ببرود : سليم اعرفلي موقع ياسين

اومأ لها سليم:حاضر

حور صعدت الي غرفتها وبدلت ثيابها الي بنطلون اسود وجاكيت جينز اسود ووضعت العديد من السكاكين الصغيره في جيوب بنطالها واخذت مسدسها ونزلت الي أسفل 

حورموجهه كلامها لسليم :عرفت مكانه

سليم بتوتر  :اه بس المكان هو يعني ه هو

حور بعصبيه:في ايه مكانه فين

سليم بتوتر:في مصنع********

حور نظرت له بحزن وقد تجمعت الدموع بعينها لتذكرها احداث الماضي :نفس المكان 

وخرجت من القصر ومراد خرج ورائها وجدها تجلس على الأرض وتبكي،فذهب لها وجلس بجوارها بقلق : حور أنتِ كويسه ايه اللي حصل

حور حضنته بقوه وهي تزداد في البكاء،فضمها مراد له بقوه وربت علي ظهرها :اهدي يا روحي مالك

حور ببكاء وشهقات:دده االمكاان اللي قت"ل فيه عا عائلتي 

مراد قبلها من رئسها وضمها اليه بقوه:اهدي يا روحي 

حور بعد وقت خرجت من حضنه ومسحت دموعها : شكرا

مراد : 

حور بتذكر ياسين وقامت من علي الارض:ياسين

مراد:مش هتروحي لوحدك انا معاكِ

حور باعتراض:مراد انتَ

مراد بمقاطعه:مش هتقولي حاجه وهروح معاكِ 

حور:وبابا ومريم

مراد:سليم معاهم 

حور :تمام

حور مسك ايد حور ودخلوا القصر

حور موجهه كلامها لسليم:سليم انتَ هتفضل هنا .

سليم برفض:مش هسيبك 

حور مسكت أيده :  سليم انا عارفه انك خايف عليا وخائف انك تسيبني تاني بس مراد معايا وواثقه انه هيحميني ووعد هرجعلك،بس انتَ لازم تحمي عمي ومريم لأن مارفن هيحاول يأذيهم 

سليم حضنها بخوف : حاضر يا حبيبتي لا اله الا الله

حور: محمد رسول الله

حور خر جت هي ومراد ومازن من القصر

_______________________________________________________________

عند مارفن

الزعيم بغضب:انتَ غبي حور عرفت مكان ياسين انتَ خاطفه في نفس المكان اللي قت*لت فيه عائلتها .

مارفن ابتسم بخبث :وده هدفي أن حور تعرف مكانه وتنقذه

الزعيم بعصبيه:انتَ عاوز تق*تلنا

مارفن بخبث:تؤ مش احنا اللي هننقت*,ل

الزعيم باستغراب:قصدك ايه ؟

مارفن بشر:حور هتق*تل ياسين بأيدها

الزعيم باستغراب :ازاي 

مارفن :

الزعيم بابتسامة:انتَ شيطان

مارفن اكتفي بابتسامه شر وهو يتذكر ماذا فعل

فلاش باك🎬

ياسين بدأ يفوق وفتح عينه كان في مخزن كبير وكان مربط في الكرسي حاول يفك أيده وصرخ بصوت عالي:ماارفن

مارفن دخل المخزن بشر:وأخيراً مازن نقذك مني من 5سنين بس مفيش حد هينقذك مني دلوقتِ

ياسين بثقه : تؤ موتك انتَ اللي قرب حور عرفت مكاني

مارفن قرب منه وهمس في أذنه:حور هي اللي هتق*تلك بإيدها ومش هقدر تنقذ نفسك

ياسين بصله با ستغراب :قصدك ايه ؟

مارفن سرد عليه ما سيفعله

ياسين بصدمه:انتَ مستحيل تكون انسان طبيعي انت مجنون

مارفن :اه مجنون علشان بحب حور وهي ليا بس مش هتكون لحد غيري 

ياسين بغضب وزعيق:علشان بتحبها تق*تل عائلتها انت مبتحبهاش انتَ انسان مهووس ومختتتل 

مارفن بهوس وجنون :وممكن اقت*لها واقت*ل مراد واقت"ل نفسي حور ليا انا 

مارفن ضر"به علي رئسه وخرج من المخزن 

اند فلاش🎬

الزعيم بابتسامة فخر :فخور بيك

_______________________________

عند مراد

مراد وقف السياره في مكان قريب من المخزن وفتح باب السياره ،وخرج من السياره ،وخرجت حور هي الأخري 

مراد :مازن فين وهنعمل ايه؟

حور سردت له خطتها وبعد أن انتهت نظر لها مراد بصدمه واردف بغيره وغضب:مش موافق

حور باستغراب:ليه؟!!

مراد :قلت مش موافق وقاطع كلامه مازن 

مازن :حور 

حور :انتَ بتعمل ايه هنا 

مازن :فيه حاجه غلط بتحصل

حور باستغراب:قصدك ايه

مازن :مارفن والزعيم مش موجودين ومفيش حراسه كتير علي المخزن 

حور باستغراب:قصدك ايه وفجأة توقفت عن الكلام بصدمه عندما تذكرت الرساله التي أرسلها لها مارفن.

حور بخوف: مازن القوات اللي معاك فين

مازن : 

حور بصدمه:ايييييه!

يتبع....... 

الكاتبه الصغيره هبه الله


رواية غموض الحب الفصل السادس 6 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية غموض الحب)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات