رواية زواج بهدف الانتقام الفصل الخامس عشر 15 بقلم يارا محمد
رواية زواج بهدف الانتقام البارت الخامس عشر 15
رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الخامس عشر 15
رواية زواج بهدف الانتقام الحلقة الخامسة عشر 15
رواية زواج بهدف الانتقام بقلم يارا محمد
رواية زواج بهدف الانتقام |
رواية زواج بهدف الانتقام الفصل الخامس عشر 15
رحيم شغل تسجيل بصوت عاصم وهو بيتفق علي شحنات الكوك وتسجيل تاني وهو بيتفق علي موت كمال ورحيم وياخد شركاتهم وتبقي ستار لشغلهم ف الممنوع وتسجيل علي اتفاق موت فهد المعازيم بيسمعوا تسجيل ورا التاني وهما مصدومين جدا بس اخر تسجيل كان صادم للكل وهو أن عاصم كان بيتفق مع عزة هيقتل فهد ازاي ومش مصدقين أن ده يبقي عاصم رجل الاعمال الكبير.
عاصم: بصدمه مستحيل ازاي ده كدب كله كدب اكيد كله متلفق ليا صدقوني ده كدب.
رحيم: متحاولش تنكر لأن كله متسجل بصوتك وبغضب مسكه من تلابيبه بس اللي مش قادر أفهمه ايه علاقتك بأهل فهد وموتهم ليه وعلاقه اهله بيك ايه انطق.
كمال: اهدي يا رحيم متتعصبش بالطريقه دي.
رحيم: اهدي ده موت اعز اصحابي وتقولي اهدي انطق قتلتهم ليه.
عاصم: بعصبيه وزقه بعد عني أنا مقتلتش حد .
عزة: ببكاء أنا هقولك كل حاجه؛ ......
عزة قالت الحكايه اللي تجمع أهل فهد بابوها وان السبب وراء كل ده هو أن والد فهد وقف ف وش ابوها واضطر يقتله علشان يرتاح منه بس طلعله فهد اللي بيدور وراه واضطر يقتله.
صوت جه من وراهم .
فهد: بس أنا مش موت أنا لسه عايش علشان اللحظه دي بالذات اللحظه اللي اخد فيها حق ابويا من مستر اكس اللي قتله قدام عيوني واللي لسه فاكره ومعلمه بالوشم اللي ف أيده.
عاصم: بصدمه انت م م موتش ازاي .
فهد بص لرحيم والاتنين ابتسموا.
فلاش باك.
رحيم: البس الواقي ده يا فهد .
فهد: ليه متخافش مش هموت.
رحيم: لا عمي مصر علي قتلك البسه وبعد كده لما يتأكد من موتك هينساك النهاردة وبعد تزييف موتك انت المفروض تبان للكل انك ميت وانا هعرف اوقعهم ازاي بعد كده .
باك.
عاصم: مستحيل لا كده كل اللي خططتله راح.
كمال: مخططله انك تقتلني وتقتل ابني وعلشان ايه فلوس دول فلوس بس يا عاصم وانا اللي كنت فاكر انك عايزنا نرجع زي زمان علشان عرفت انك غلطان
عاصم: بحقد وكره غلطان أنا مش غلطان ابويا اللي غلط يوم ما كان مفضلك عليا وكنت انت الابن المثالي ليه كمال عمل كمال اجتهد ف دراسته كمال احسن ف شغله كل حاجه كمال كمال لغايه ما ابونا عرف يفرقنا واكرهه واكرهك انت كمان واللي زود كرهي ليك أن يوم ما مات وقلت هاخد ورثي وامشي افتح شركه خاصه ليا اتفاجت بوصيته اللي بيقول فيها أن كتب الورق كله ليك وانت كتبته لابنك بس خلاص ابنك هيتجوز بنتي وغصب عنكم هتكتبوا نص ليها.
رحيم: ومين قال إني هخطب بنتك وانا متجوز.
عزة: بصدمه ايه ازاي يعني ومتجوز مين.
رحيم بص لحوريه وراح عندها ومسك أيدها .
رحيم: اقدم للكل حوريه رشدي مراتي .
عزة: بدموع طيب وانا طول عمري وانا عايزاك ليا انتوا بتعملوا فيا كده ليه وبصت لابوها قولي مكان امي ارجوك يا بابا عايزة اشوفها
عاصم: هههه امك ماتت من سنتين وانا كنت معيشك ف كدبه مستعملك بس علشان اوصل لهدفي بس كله باظ.
عزة: ببكاء ماتت وبصت لرحيم حبني لكرة أخيرة ارجوك.
حوريه: هو بيحبك بس بيكدب نفسه صدقيني.
رحيم: خدوه من هنا وانتي أنا مش بحبك يا عزة افهمي بقي انا عمري محبيتك ف متحاوليش.
رحيم اخد حوريه بغضب من أيدها وفضي الحفله وفتح باب الاوضه وزق حوريه فيها.
رحيم بصلها وفجاه نزل عليها بقلم خلاها وقعت ع الأرض.
عزة: طول عمري مفيش حد حبني ابدا لا ابويا ولا حتي الراجل اللي قلبي اختاره.
كمال: انتهينا يا عزة خلاص متتكلميش ف الموضوع ده تاني مش بالعافيه رحيم يحبك
رحيم: بغضب بس أنا هجوزها علي الاقل دي من عيلتي مش زي واحده ابوها اتبري منها امبارح.
حوريه بصتله بصدمه.
وووو يتبع.
رواية زواج بهدف الانتقام الفصل السادس عشر 16 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية زواج بهدف الانتقام)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)