📁

رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء عبد التواب

رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء عبد التواب

رواية عشق الفهد البارت الخامس عشر 15

رواية عشق الفهد الجزء الخامس عشر 15

رواية عشق الفهد الحلقة الخامسة عشر 15

رواية عشق الفهد بقلم شيماء عبد التواب

رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء عبد التواب
رواية عشق الفهد


رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15


(عشق الفهد) بقلمى(شيماء عبدالتواب)

البارت الخامس عشر

عشق بصدمه: انت هنا

كادت ان تهرب منو ولاكن حاصرها بيده

اقترب منها 

فهد: حرام عليكى اللى بتعمليه فيا يا شيخه

عشق بخجل: انا افتكرتك نزلت تحت

فهد اقترب منها اكثر لم يعد يفصل بينهم الا قليل

فهد بدون وعى: انتى حلوه اوى يا عشقى

عشق وقد احمرت وجنتها من الخجل: ابعد عنى لو سمحت

فهد: مقدرش ابعد عنك

كانت عشق تتمنى ان تنشق الارض وتبتلعها

عشق بخجل: عايزه اخد هدوم

فهد: توء توء مش هبعد

وفى اقل من ثانيه كان يقبلها بشغف يبث اليها حبه وشغفه بها

بعد وقت ابتعد فهد وهو يلهث

فهد: فى اقل من ثانيه تكونى اختفيتى من قدامى والا هعمل حاجه نفسى اعملها من زمان

اسرعت عشق اخذت ملابسها وجريت على المرحاض واقفلت الباب خلفها

عشق وهى تلهث: يالهوى ده باستى 

ثم تحسست شفتيها وابتسمت

عشق: بحبك يا فهدى

ثم ارتدت ملابسها وكانت عباره عن بنطلون جينز ازرق واسع وتيشرت طويل يصل الى ركبتيها لونه ابيض وبه ورد بالون البنفسجى ثم خرجت تمشط شعرها الطويل وعملته كحكه

خرج فهد من غرفه الملابس ونظر اليها كانت جالسه على السرير ذهب اليها

فهد: البسى الحجاب عشان ننزل نفطر

عشق: ماشى

ارتدت الحجاب بالون الابيض ونزلت مع فهد الى غرفه الطعام

كانت تجلس سعاد(مرات ابو فهد) 

عندما رأتها عشق امسكت فى يد فهد بقوه

فهد: مالك انتى كويسه

عشق: اه

فهد: طب تعالى

اجلسها فهد ثم جلس بجوارها

سعاد وهى تنظر الى فهد: مفيش صباح الخير داخل ولا كأن فى ناس تانيه عايشه معاك

فهد: صباح الخير 

سعاد: صباح النور

ثم نظرت الى عشق

سعاد: نورتى ياا اسمك ايه صح

عشق: عشق اسمى عشق

كادت ان تتكلم سعاد ولاكن قاطعها فهد

فهد: كفايه كلام اظن الاكل لى احترامه ولا ايه يا سعاد هانم

نظرت له سعاد بغضب وكرهه كبيران ثم قامت ورحلت من القصر بأكمله

عشق: ليه كدا زعلتها

فهد بضحك وهو يقلدها: ليه كدا زعلتها

عشق: بتتريق عليا بقى كدا

فهد: هتعملى ايه ثم غمز لها

عشق: هاكل واسكت

ضحك فهد بشده عليها

فهد: هأكلك انا يا عشقى

عشق: لا انا هاكل لوحدى

فهد بعند: قولت انا هأكلك

ثم بدأ يضع الطعام فى فمها 

وعشق ايضا اطعمت فهد 

بعد وقت انتهوا من الطعام وذهبوا الى غرفتهم

فهد: جهزى نفسك عشان مسافرين اسبوع 

عشق: هنسافر فين

فهد: جزر المالديف

عشق بفرحه: بجد

فهد: اه

عشق: مش مصدقه كان نفسى اروح جزر المالديف من زمان اوى

اقترب منها فهد وحاصر خصرها بيده 

فهد: وانا هنا عشان احققلك كل احلامك يا عشقى

عشق بكسوف: ابعد شويه

فهد بأبتسامه: لا ومتحاوليش تبعدينى عنك عشان مفيش حاجه هتبعدنى عنك غير الموت

وضعت عشق يدها على فمه

عشق: بعد الشر عليك متقولش كدا تانى 

فهد: خايفه عليا

عشق مغيره للموضوع: اه صح احنا هنروح ليه

فهد بأبتسامه خبيثه: شهر عسل

عشق بعدم فهم: شهر عسل مين

فهد: شهر عسلنا يا عشقى ثم غمزلها ورحل حتى يجهز نفسه

وقفت عشق بصدمه ثم ابتسمت

ثم ذهب تجهز حقائبها 

بعد ساعه 

فهد: جاهزه

عشق بحماس: جاهزه يلا بينا

فهد بأبتسامه: يلا يا عشقى

ثم ذهبوا 

وقفت عشق امام الطائره وهى خايفه

فهد: متخافيش انا معاكى

ثم صعدوا سلم الطياره وبعد وقت قليل بدأت الطياره تحلق فى السماء

عشق امسكت فى فهد بقوه واغمضت عيونها

ابتسم فهد عليها

بعدوقت نامت عشق على كتف فهد

ظل فهد ينظر اليها حتى وصلوا الى مطار المالديف 

فهد: عشق اصحى احنا خلاص وصلنا

عشق بنعاس: بجد وصلنا الماديف خلاص

فهد: اه

قامت عشق ونظرت من شباك الطياره

عشق: الله شكلها حلو اوى

فهد:  طب يلا ننزل نروح الفندق نرتاح شويه وبعدين افسحك

عشق: ماشى يلا

ذهبوا الى الفندق 

ماذا سيحدث ياترى فى المالديف

وهل سيعترف فهد بحبه


رواية عشق الفهد الفصل السادس عشر 16 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق الفهد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات