رواية نجمة كيان الفصل السادس والعشرون 26 والأخير بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان البارت السادس والعشرون 26 والأخير
رواية نجمة كيان الجزء السادس والعشرون 26 والأخير
رواية نجمة كيان الحلقة السادسة والعشرون 26 والأخير
رواية نجمة كيان بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان |
رواية نجمة كيان الفصل السادس والعشرون 26 والأخير
البارت الاخير.
رواية نجمة كيان
بقلم هاجر سلامة
كيان مسك من شعرها وقال انتي اه يا كلبة يحيوانة قوليلي حامل من مين وضربها بالقلم
هنا..استنى بس ياكيان افهم بس الموضوع
كيان..انتي كنتي عارفه وساكته وازاي متعرفينيش اه ما انتي اخته وبتحاولي تداري عليه بص لسالي وقال حامل منه
سالي..لا مش حامل منه طارق هو اللي بيحميني
كيان مساكها من ايديها جامد وقال انتي دلوقتي تقعدي وتحكيلي كل حاجه والا هوريكي اللي مشفتيهوش في حياتك وفجاه احمد دخل الاوضه وقال في ايه يا كيان ايه صوت العالي والتكسير ده وايه ده انتي ماسكها كده ليه
هنا..تعالي بس يا احمد نطلع بره هقولك كل حاجه سيبهم بس مع بعض شويه واخذته وطلعت بره.
كيان ها قولي
سالي حاضر وحكيتله كل حاجه كيان بصلها بلوم وزعل وقال دي اخرتها انا ربيتك على كده طب هو فين الحيوان ده متعرفيش عنه حاجه
سالي لو كنت اعرف مكنتش حطيت نفسي في الموقف ده
كيان..لو كنت جيتي وقلتيلي انك بتحبي واحد كنت وقفت جنبك طيب يا سالي بس انتي مينفعش تتجوزي طارق مينفعش نظالمه هو لسه شاب
سالي لا هو هيتجوزني بس فتره مؤقته وخلاص كل واحد يروح لحاله عشان انا حامل يا كيان
كيان بصدمه لا انتي بتهزري هي وصلت لكده انا مش عارف اضربك ولا عارف اعمل فيكي حاجه
احمد دخل وهو متعصب وقال ازاي تفكري تعملي كده ومفكرتيش ايه اللي هيحصل بعدين
كيان..خلاص يا احمد هنقول ايه حصل اللي حصل دلوقتي احنا علينا ان احنا نكلم طارق نشوفه بجد موافق ولا لا
هنا..لا اخويا موافق وانا كلمته وهو بالذات نفسه كلمكم علشان عايز يتجوزها
كيان..معلش يا هنا خليني اكلمه
هنا..خلاص ماشي هو تحت
استغفروا♥️
طارق..لا يا كيان انا حبيتها ومستعدت ان انا اتجوزها
كيان..انت اللي قلت يا طارق عشان متجيش تقول ان انا ظلمتك
طارق.. لا متقلقش انا اللي بطلب منك ان انت تديهالي وتكون واثق فيا.
كيان..انا واثق فيك يا طارق وعايزك تحطها في عينك
طارق..ده انا هحطها في عيني وفي قلبي وفي كل حاجه
كيان ضحك..يابكاش.
طارق.. بس ياض يلا نزلها بقى عايزين نتجوز اهي نزلت ايه الحلاوه دي
كيان بص بلاقي اخته نازله وجنبها هنا ومامتها.
احمد راح جمب كيان وقال ها عملت اي
كيان..لا قولي انت هم ازاي نزلوا طب افرض طارق كان رافض كان شكلنا هيبقى وحش
احمد..هنا يا سيدي كانت واثقه اوي انه اخوها بيحبها مصممه ان هم ينزلوا
كيان..هو فعلا بيحبها يا احمد طارق كويس وابن حلال وسالي محظوظه.
احمد..ربنا يباركلهم يارب.
كيان..يارب.
وتم الكتب الكتاب ع خير .
لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ♥️
ف أوضة كيان ونجمة.
نجمة.. كيان بقولك اي
كيان..قولي ياحبيتي.
نجمة..انا حامل
كيان..وبعدين ياحبيتي ايي قولتي اي
نجمة بضحك وفرح..انا حامل
كيان حضنها جامد وقال يافرحت قلبي يعني في حته مني جواكي
نجمة..اها ياحبيبي
كيان.. واكشفتي امتاا
نجمة..انهاردة صبح عملت اختبار حمل وطلعت حامل
كيان..بكره نروح نطمن ع البيبي بقي
نجمة ..لا بكره اي بكره فرح اختك خليها يوم تاني ياحبيبي
كيان حضنها وقال انا فرحان اوي
نجمة..انشاءالله ينور حياتنا كلها يارب
كيان..تعالي ماقولك ع حاجة وانتي قمر كد
استغفروا😂♥️
يوم فرح طارق وسالي.
خلصي الفرح وطارق اخذ سالي وراح على بيته.
طارق.. اتفضلي يا عروسه
سالي..فين اوضتي
طارق..سالي انا عايزه اتكلم معاكي.
سالي..اتفضل
طارق..انا حبيتك يا سالي مش عارف ازاي وامتى وفين بس انا حاسس ان انا بحبك ومبسوط اوي ان احنا اتجوزنا
سالي بعياط.. بس انت متستاهلش واحده زي
طارق ده انتي ست البنات اي حد يتمناكي
سالي وانا كمان بحبك يا طارق بس كنت حاسه ان انا مليش عين ان انا اتكلم واقول الكلام ده
طارق..خلينا ننسى اللي فات وخلينا في اللي جاي وحط ايده ع بطنها وقال ابنك هو ابني وحضنها
ودي حكايه سالي♥️
بعد ٦ سنين♥️
نجمه وكيان بقى معاهم هاجر ٣ سنين و يونس سنتين♥️
احمد وهنا معاهم عمر سنتين♥️
طارق وسالي معاهم نوح ٤ سنين ونعمة سنة♥️
حسن توفي الله♥️
إيمان بقيت عايشة مع نجمة ف الفيلا كيان.
ونعمة مسبوطة بوجود ولادها معاها♥️
توت توت خلصت الحدوتة حلوه ولا وحشه😂♥️
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نجمة كيان)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)