رواية مجنونة الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم الملكة المتوجة
رواية مجنونة الفهد البارت الثامن عشر 18
رواية مجنونة الفهد الجزء الثامن عشر 18
رواية مجنونة الفهد الحلقة الثامنة عشر 18
رواية مجنونة الفهد بقلم الملكة المتوجة
رواية مجنونة الفهد |
رواية مجنونة الفهد الفصل الثامن عشر 18
#مجنونه_الفهد
#البارت_18❤️❤️
فتح فهد الهاتف ليرد علي ملاك لكن سمع صوت صريخ
فهد بصدمه: ملاكي
ملاك: الوو ي فهد
فهد بقلق: ايه صوت الصريخ ده
ملاك: دي لعبه قطر الموت
فهد زفر بارتياح: الحمدلله انك بخير
ملاك: الحمدلله انتوا فين
فهد: في كافيه قريب من الملاهي
ملاك: طب تعالوا خدونا
فهد: حاضر
واغلق الهاتف
معاذ: في إيه
فهد: عايزنا نخدهم تقريباً مستمتعوش في الملاهي فعايزين حاجه تانيه
معاذ: استرها علينا يارب انا بخاف لما يتجمعوا الاتنين سوى
فهد: وانا تعالي نشوف هيعملوا ايه المره دي
معاذ وهو يغادر: يلا
وصل فهد ومعاذ الي ملاهي فوجد ملاك ومريم وقفتان في انتظارهم
فهد: ايه زهقتوا من الملاهي ولا ايه
ملاك: عايزين نعمل حاجه كلنا سوى احنا طالعين كلنا نخرج سوى مش انا ومريم مش انت ودكتور معاذ
معاذ: متقوليش دكتور معاذ الا في الكليه انتي مرات اخويا واختي الصغيرة قولي معاذ بس
ملاك: ماشي هاا نعمل حاجه احنا الاربعه سوى هاا اي افكار ي شباب
مريم: يلا نروح السينما هنلاقي كرتون سيمبا شغال
فهد: احنا نروح الفندق بتاعي فيه سينما هخليها لينا احنا بس انهارده نتفرج على احنا عايزنه
ملاك: وانا موافقه
مريم: موافقة
معاذ: وانا كمان
ملاك بحماسة: الي الامام ي رجال سنغزوا السينما
فهد بضحك: اصبري اتصل عليهم اقولهم علشان يجهزوا كل حاجه عبقال ما نوصل الافلام اللي عايزنها ايه
ملاك ومريم: سيمبا
فهد: وانت عايز فيلم ايه
معاذ: troy
مريم وملاك: لا troy لا
ملاك: ده فيه كميه دم رهيبه
مريم بإكمال: تكفي 6 مستشفيات ده فيلم مرعب
فهد: اتفضل ي معلم بيقولوا troy مرعب دول لو اتفرجوا علي زومبي هيعملوا ايه
ملاك: مش هنام اسبوع
مريم: مش هتعامل مع بشر اسبوع
معاذ: أنا بقول سيمبا حلو مش عايزين حاجه كمان
ملاك: frozen
مريم: ي ريت
معاذ: احنا نسيبهم في السينما يحققوا احلامهم واحنا نروح ننام
فهد: فكره تحترم
ملاك: علشان خاطري ي فهد بقي
فهد: يلا
ذهب الجميع الي الفندق فوجدوا كل شئ معد كما طلب فهد واحضروا الفيشار وكل شئ يريدونه ودخلوا الي السينما وجلس كل واحد بجوار زوجته ملاك وفهد في منتصف السينما ومريم ومعاذ في الامام بناءً على رغبة مريم وملاك
كانت ملاك تري الكرتون باستمتاع كانه اول مره وفهد يراقبها
فهد بهمس: انتي جميله اووي
ملاك بهمس هي الأخرى: وانت وسيم اووى
قام فهد بحملها ووضعها على قدمه
ملاك بخجل: فهد عيب كده احنا مش لوحدنا
فهد: مريم ومعاذ مش مركزين خليكي قاعده كده الرؤية احلي انتي تتفرجي علي الكرتون وانا هتفرج عليكي
قامت ملاك بالاستناد علي صدر فهد تستمع للحن قلبه التي تحبه اكثر من اي شئ
ملاك بتركيز: لو الدنيا اديتك ضهرها ادي ضهرك للدنيا يعني إيه ي فهدي
فهد ؛ يعني متسمحيش لحد يهينك اللي يجي عليكي دوسي عليه
اقتربت ملاك منه ودفنت رأسها في رقبتها: انت هدوس عليه بدالي
فهد بجديه: ملاك دوسي علي اي حد يجي عليكي حتي لو انا مفيش استثناء كل مبادئ الحياة تجزأ الا الكرامه كرمتك فوق أي حاجه حتي قلبك فاهمه
قب'لت ملاك رقبته وقالت: فاهمه
اثرت هذه الحركة جنونه وانهارت حصونه الان يريد أن يظفر بقربها وصدره يعلو ويهبط اثر رغبته فيها
فهد بهمس: ملاكي
شعرت ملاك بيده تتحرك على جسدها بجرأه
ملاك بهمس: فهدي
ثواني وشهقت بسبب وضعه ليده البارده علي جلد ظهرها بعدما ادخلها من تحت السويتشرت الخاص بها فأكملت فهد مينفعش كده احنا مش في اوضتنا
فهد وهو يستنشق عبير جلدها الذي يعشقه: مش قادر مش قادر عايزك دلوقتي حالا
قامت ملاك من علي قدميه وقالت: اهدي ي فهد اهدي
لمن تقول اهدء هذه المجنونه فهو مثل الثور الهائج لن يهدأ الا عندما يظفر بقربها
قام فهد وامسك يدها وقال: تعالي معايا ورفع صوته وقال معاذ أنا ماشي أنا وملاك براحتك بقي انت
معاذ بغمز: الله يسهله
لكزته مريم بخجل
بعد خروج فهد وملاك
معاذ: هو انا قولت ايه علشان تعملي كده
مريم: ايه الله يسهله دي وبتغمز كمان
معاذ بضحك: اصل انا عارف هما رايحين فين
مريم بفضول: فين
معاذ بضحك: علي جناح فهد اللي هنا في الفندق علشان مش قادر يمسك نفسه اكتر من كده فقال اطلع بيها الجناح بدل ما تبقي فضيحه
مريم بخجل: يخربيتكم وانتوا مفضوحين كده
معاذ بغمز: ما تيجي اوريكي الجناح بتاعي
مريم: انت ليك جناح
معاذ: مفيش حاجه عند فهد مش عندى اصل احنا شركه في كل حاجه حتي...........
مريم بصدمه
#يتبع
رواية مجنونة الفهد الفصل التاسع عشر 19 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية مجنونة الفهد)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)