📁

رواية عشق المراد الفصل السابع 7 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الفصل السابع 7 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد البارت السابع 7

رواية عشق المراد الجزء السابع 7

رواية عشق المراد الحلقة السابعة 7

رواية عشق المراد بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الفصل السابع 7 بقلم نور أيمن
رواية عشق المراد


رواية عشق المراد الفصل السابع 7


عشق المراد

7

نور كتبت الرقم بس الصدمه انها لقيتو متسجل (البارده الِ مدوخاني) 

نور بصدمه: انا بارده

مراد: بتكلمي نفسك

نور: لاء بكلمك

مراد : بتقولي اي

نور: بقولك انا بارده

مراد: دا انتِ مجنونه مش بارده بس

نور لفت الفون ليه: دا اي دا

مراد بتذكر: دا رقم مين

نيرا فهمت وحبت تلطف الموقف: رنيتي يا نور

نور: لاء

مراد: طب رني

نور بعيظ : ماشي ورنت ولقيت الفون تحت رجلها 

مراد فنفسو يعني كان لازم تديها هيا الِ ترن ما كنت ترن انت أديك سخمتها 

نور فنفسها يعني كدا مش حب من طرف واحد 

مراد: وصلنا  يلا انزلوا 

نور ونيرا نزلوا 

مراد نزل واخد ايد نيرا ونيرا ماسكه ايد نور دخل بيهم وقعدو

نادر:ازيك استاذ مراد

مراد: الحمد لله

نادر مد ايدو لنور يسلم عليها

مراد مد ايدو سلم عليه: مش بتسلم علي رجاله

نادر: اه تمم ومشي مكسوف

نيرا: نووووررررر

نور: اي يا بنتي براحه

نيرا: ساعه بناديكي

نور: مأخدتش بالي 

نيرا: سرحانه ف اي بق

نور: هو في حد غيروا

نيرا: هو مين

نور: مراد

مراد: بتتكلموا عليا بتقولوا اي بقَ

نور بتركيز: ها

نيرا: كانت بتسأل انت روحت فين

نور: اه

مراد بعدم تصديق: امم تمام

نور: الحفله هتخلص امتا انا كدا هتأخر اوي

مراد: طب يلا نروح

نيرا: طب اسبقوني وانا هسلم علي صاحبتي وجايه

مراد بهمس ليها: دا انتِ مش إيلك حل بجد بقَ

نيرا بإبتسامه: احنا اي خدعه 

مراد: يلا يا نور

نور: يلا وخرجو 

نور: اركب فين

مراد: قدام 

نور مكنتش فايقه عشان كدا معلقتش وركبت

مراد: مالك

نور: مفيش

مراد: مش باين عليكي

نور: لاء شويه صداع مش متعوده علي جو الحفلات دا

مراد:اه وفتح حاجه كدا فالعربيه وخرج برشام صداع

نور: شكرا  اما اروح هاخُد في البيت

مراد: اكيد يعني مش هبقَ جايبلك منوم

نور: مش قصدي والله بس انا اما بكون تعبانه وباخد برشام بدوخ وبنام

مراد: اهم حاجه هترتاحي في الاخر

نور: اه بصحي كويسه

مراد : طيب خوديه

نور: مش هينفع

مراد: اسمعي كلامي مره فحياتك

نور عشان فعلا تعبانه ومش قادره تتكلم اخدتو منو وشربتو وبدأت تغمض عينيها

نيرا: يلا يسطا نروح

مراد: هششش

نيرا بصدمه: انت عملت فيها اي

مراد: معملتش حاجه عطيتها برشام صداع ونامت

نيرا: احنا هننهزر

مراد: خلاص بقَ عشان متصحاش

نيرا: اومال انت هتروحها ازاي

مراد: مش هروحها

نيرا: لاء استحاله 

مراد: هو اي الِ استحاله يبنتي فرصه

نيرا بدموع: حرام عليك

مراد: لي يا بنتي

نيرا: عشان خاطري بلاش

مراد: لي

نيرا: هو اي الِ ليه مش انت بتحبها

مراد: ايوا يبنتي انزلي يلا

نيرا: هاجي معاك توصلها

مراد: مش هروحها انتِ بتفهمي

نيرا: حرام تعمل معاها كدا دي طيبه والله

مراد: براحتي

نيرا بصراخ: وسع جدا انا هصحيها

مراد : صوتك 

نيرا: وحياتك عندك لاء

مراد: يبنتي لو مش عوزاها تنام معاكي هنيمها في اوضه تانيه

نيرا بتسرع : لاء تنام معايا

مراد: طيب اطلعي يلا وانا هجبها وجاي


( كنت بعمل فيكوا مقلب😉😂)

نيرا طلعت ومراد شال نور وطلع وراها

زين بزعيق: مين دي يا مراد

مراد: لحظه يا بابا وهجيلك 

زين: وانا الِ كنت بقول مراد دا تربيتي

مراد طلع وسابوا عشان نور متصحاش وحطها علي سرير نيرا 

مراد: كلمي مامتها بقَ 

نيرا: اقولها اي

مراد: اتصرفي ونزل تحت لزين

زين بغضب: اي دا

مراد: يا بابا دي صاحبه نيرا 

زين: نص الليل ونايمه وشايلها علي ايدك وف الاخر بتقولي دي صاحبه نيرا كدا هصدقك

مراد: والله صاحبتها

زين بخبث: نيرا مش بتصاحب الناس دي

مراد بعصبيه: ناس مين دي انضف من اي حد وهيا لو حاسه اني شايلها مكنتش هتسمح بكدا اصلا واوعا تكون فاكر ان انا ممكن اسمحلك تهينها

زين: وقعت ومحدش سمي عليك يا ابن الدمنهوري

مراد: شكلها كدا

زين: طب ولي الكدب

مراد: يا بابا والله صاحبتها فعلا

نيرا من فوق: مراد تعالي بسرعه

زين : لاء خلاص معتش ينفع يدخل الاوضه لحد ما صاحبتك تصحي

نيرا: يا بابي هيا تعبانه اوي

مراد: يا بابا هطلع اشوفها 

زين: لاء انا الِ هطلع خليك

مراد بغيره: نعم لاء طبعا 

زين : في اي يعم هشوفها مالها

مراد بعصبية: بابا اطلع نام وانا هتصرف وطلع ودخل الاوضه لقاها وشها احمر خالص وبتاخد نفسها بالعافيه 

مراد: كلمي الدكتوره بسرعه يا نيرا

نيرا بخوف علي صاحبتها: حاضر واتصلت بالدكتوره

مراد: قالتلك اي

نيرا: جايه اهي

بعد فتره مش طويله من قلق مراد ونيرا وصلت الدكتوره وكشفت عليها وخرجت

مراد: طمنينا

الدكتوره: دي قله اكل وهيا تقريبا ليها مغزيات مش بتاخدها

مراد: طيب والحل

الدكتوره: كتبتلها علي علاج حاولوا في اقرب وقت تفوقوها وتديهولها

مراد : تمام شكرا تحبي اوصلك

الدكتوره: شكرا

مراد: نزل جاب العلاج والفجر اذن

مراد: صحيها واديها العلاج دا وانا في اوضتي هستناكي تطمنيني

نيرا: حاضر ودخلت صحيتها 

نور:انا فين انا بعمل اي هنا

نيرا:خدي بس العلاج دا وبعدين نتفاهم 

نور بتعب: دا اي

نيرا: خوديه بس عشان ترتاحي شويا

نور: حاضر واخدتو

نيرا: ها حاسه ب اي

نور: اكيد مش هيعمل بسرعه كدا

نيرا :تحبي تقومي تاخدي شاور عشان تفوقي

نور: ياريت

نيرا: طيب ادخلي وانا هطلعلك هدوم وهسيبها اطلعي اللبسي هنا وانا هطلع برا 

نور: ماشي وقامت تاخد شاور ونيرا طلعت الهدوم وخرجت وقفلت الباب وراحه عند مراد راحت تخبط علي باب اوضه مراد

مراد: ادخل

نيرا: إنه الحُب يا ساده

مراد: ها عامله اي

نيرا: الحمدالله خليتها تاخد شاور عشان تفوق

مراد: ماشي انا هنام ولو حصل اي حاجه تعالي صحيني

نيرا: حاضر

نور: اي دا يبنتي انا هلبس كدا ازاي هاتي هدومي عشان هامشي الصبح

نيرا: يبنتي دا سواريه هتلبسيه ازاي مش هتبقي مرتاحه

نور: طيب هاتي حاجه طويله من عندك مش معقول اللبس كدا يعني

نيرا: للأسف معنديش اصحي مراد يروح يشتريلك ويجي

نور: لاء طبعا خلاص هلبسهم

نيرا: والله قمر

نور: ايوا بس مش هعرف اخرج من الاوضه كرا

نيرا: طيب ننام وبكرا هخلي مراد يجبلك

نور: يبنتي هتقوليلوا اي مينفعش

نيرا: لاء عادي ممكن يجبلك من لبس ماما 

نور: انا عوزا اتعرف عليها

نيرا بدموع: الله يرحمها

نور بحزن: انا اسفه والله مكنتش اعرف

نيرا: ولا يهمك الا قوليلي كنتِ بتقولي انك كنتي سرحانه في مراد هو انتِ بتحبيه

نور بضحك: انتِ لسه فاكره لا ياختي مش بحبو


بـقـلمي نـور أيمن⁦.♡


رواية عشق المراد الفصل الثامن 8 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق المراد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات