رواية عشق رعد الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم نورهان رضا
رواية عشق رعد البارت الرابع والعشرون 24
رواية عشق رعد الجزء الرابع والعشرون 24
رواية عشق رعد الحلقة الرابعة والعشرون 24
رواية عشق رعد بقلم نورهان رضا
رواية عشق رعد |
رواية عشق رعد الفصل الرابع والعشرون 24
ومسك ايد تقى وحط راسه على ايدها وهو بيعيط وبيقول تقى ارجوكى قومى انا اسف ليكى ارجوكى ياتقى قومى وعاقبينى زى ما انتى عاوزاه ارجوكى ياتقى قومى
الدكتور شاور للممرضة علشان تغطى وش تقى
الممرضة راحت ومسكت الملاية علشان تغطى وش تقى
رعد مسك ايد الممرضة وشد الملاية ورامها وقال بغضب تقى عايشة مش ميته
مسك رعد الصاعق وصعق تقى بقوة اول مرة بل فاقدة وتانى مرة بل فاقدة وتالت مرة اسامة مسك ايده وقاله كفاية حرام عليك حتى وهى ميتة سيبها ترتاح
زق رعد اسامة
وصعق تقى وهو بيصرخ وبيقول تقى عشق رعد مش هتموت الا بموت رعد
وفجاة رجع نبض تقى يشتغل
اسامة بص باستغراب
الدكتور للممرضة بسرعة حاتى الحقنة
رعد: بفرحة تقى تقى
الدكتور من فضلكم اخركوا بره
اسامة مسك رعد وطلعوا بره
رعد فضل واقف وباصص على تقى
الدكتور خرج بعد نص ساعة
رعد: تقى
الدكتور: اهدى هى دلوقتي بأمان بس هى فاقدة الوعى حاليا هنستنى الدكتور المتخصص علشان يستخرج كل السم وان شاء الله هتكون كويسة
رعد سجد على الارض
اسامة: الحمد الله
رعد قام وهو فرحان وبيقول شوفت يااسامة تقى رجعت
اسامة: تقى مراتى خلاص دور على خطيبتك
رعد: تقى مش مراتك وانا لما شوفت العقد عارف انه مزور من اول لما شوفته
اسامة: عرفت ازاى
رعد: انا مش بتاع بليلة، اما مى فانا للى هحاسبها كويس اوى
خد رعد التلفون من اسامة ونشر كل فيديوهات مى وللى عملته
وكتب عليها اليكم احقر صديقة فى العالم تخطف خطيب صديقتها
رعد انا هروح القصر لسيف
ركب رعد عربيته ووصل القصر
دخل رعد
سيف: ماما كويسة
رعد: الحمدلله كويسة، انت كويس دلوقتي
سيف: ايوه، بس طنط الشريرة خطفتنى وهى للى حبست ماما
رعد بغضب وعينه هطق شرار
وبصوت عالى مى انتى فين
نزلت مى
رعد: انتى مخلوقة من اى انتى شيطانة انى عبارة عن لعنة انتى احقر حد قابلته فى حياتى ،
مى بتمثيل البراءة: انا عملت كل دا علشان بحبك ومش عاوزة اخسرك
رعد: انتى تعرفى يعنى ايه حب، انتى عمرك ماحبيتى حد، انتى ماحبتيش الا نفسك وبس انتى اكتر من 👿شيطان انتى معجونة بماية شياطين جالك قلب تعملى كل دا فى تقى صاحبت عمرك
مى بغضب: ايوه عملت كدة وهعمل اكتر من كدة انا حطتلها غاز سام علشان تموت وترياحنى انا بكرها وهفضل اكرها لحد مااموت وهاقتلها
رعد: اتفضل خش ياحضرة الظابط
المتهمة معترفة انها حاولت القتل عمدا
مى بصدمة: رعد انتى بتبعنى علشان تقى
رعد: وابيع الدنيا كلها علشان خاطرها والله
الظابط خدوها
مى: هتدفعها التمن غالى اوى هقتلها تانى وتالت ورابع هحسر قلبك عليها
رعد: لما تخرجى ابقى اتكلمى، واه ياحضرة الظابط المشترك معها هوفارس ابو الحسن
الظابط: هيتم القبض عليه وهيتعرض للتحقيق
الظابط خد مى وخرج وطلعت لاقيت كل الصحافة بره
مى لا لا محدش يصور
رعد: صوروا كويس اوى واعملوه اكبر خبر فى البلد احقر انسانة باعت صديقتها وحاولت قتلها لاستلاء على خطيبها والخبر التانى ان زواجى من الانسة تقى عبد التواب بكرة الساعة 11 والكل معزوم
مى بغضب شديد رعد دا انا حبيتك من كل قلبي انت ليا يارعد مش هتجوز منها انا بوعدك انى هدمر حياكم
رعد: انا محبتش غير تقى، تقى هى عشق رعد وللى يقرب منها يعدى من على رعد الصافى الاول وبعدين يقدر يوصلها باى ياقطة
يتبع
........
من رايكم هل هيمشى الفرح ام سيحصل جديد هل تقى ستتقبل اعتذار رعد ام لا
#nour #
رواية عشق رعد الفصل الخامس والعشرون 25 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق رعد)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)