رواية عشق الغارب الفصل السابع عشر 17 بقلم يارا محمد
رواية عشق الغارب البارت السابع عشر 17
رواية عشق الغارب الجزء السابع عشر 17
رواية عشق الغارب الحلقة السابعة عشر 17
رواية عشق الغارب بقلم يارا محمد
رواية عشق الغارب |
رواية عشق الغارب الفصل السابع عشر 17
17/
داليا : بتال"م أنا كويسه يا حبيبي متخافش عليا هقوم انام.
داليا سابت ولادها بعد ما فتحت التلفزيون والاولاد اندمجوا قدامه وهي دخلت الاوضه ونامت نوم منامتهوش من سنين.
عند كنز كانت بتعمل كمادات لعمران قاعده جنبه وبيهلوس باسمها كتير كنز خلصت الكمادات وكلمت جبل تقوله.
كنز: ازيك يا عمي اخبارك ايه.
جبل: أنا تمام يا بتي خير ف ايه انتوا كويسين.
كنز: بك*ذب بخير يا عمي بس عمران سخن شويه وبيهلوس وعايزاك تشوفه وفي موضوع عايزة اتكلم ف معاك
جبل: بخوف وهو كويس دلوقتي كنز متخبيش عليا وموضوع ايه ده
كنز: لا هو تمام يا عمي والله بس هو طلبك قبل ما ينام متخافش مفيش حاجه أنا بس كنت عايزاك
جبل: أنا جايله بكرة هتلاقوني عندكم.
غارب وصل بيته ودخل ياخد دش ورحيم سأله عملوا ايه وقاله أنه هيحكيله بعد مايجي من الشركه غارب راح الشركه يشوف الشغل وطلب من رنا تجيب عشق عنده وتدخل معاها رنا بلغت عشق وهي راحتله متوترة.
عشق: بتوتر خير يا غارب بيه طلبتني.
غارب كان بيبصلها كتير وهي اتوترت اكتر ورنا كانت هاديه وعشق مش عارفه تعمل اي.
غارب: حظك اني كنت غايب ليا يومين ومش حاسبتك ع اللي عملتيه لما جيتي الفيلا رنا انتي قلتلها علي نظامي.
رنا: بهدوء بلغتها يا غارب بيه بس هي أصرت انها تروح علشان تمضي ع الملفات.
عشق: بشجاعه أنا معملتش حاجه غلط ده شغل ولازم يتمضي باسرع وقت.
غارب: رنا اطلعي انتي رنا خرجت وبص لعشق وزعق انتي هتعلميني اشتغل ازاي فوقي لنفسك انتي يادوب موظفه هنا ف شركتي ونظامي الكل يمشي عليه حتي لو كنتي جديدة كان لازم تمشي عليه اليوم اللي بخصصه لاهلي بيكون يوم هادي ومش فيه أي إزعاج حتي لو ف شغل او اي حاجه مهمه تتاجل فاهمه ولا لا.
عشق: أيوة بس أنا مغلطتش ف حاجه وإذا كان ع اللي عملته أنا بتاسف ليك ومش هكررها.
غارب: بابتسامه بس أنا مش عندي الاسف يا انسه عشق عقابي غير كده.
عشق: باستغراب قصدك ايه.
غارب: هتعرفي دلوقتي ؛ رنا دخلت بملفات كتيرة وعشق استغربت من ده كله ؛ عقابك بقي انك تشتغلي ع الملفات دي كلها وتخلصيها ف اسرع وقت.
عشق: ايه بس ده مينفعش أنا لازم اروح بدري النهاردة وبعدين شوف عقاب غير ده جازيني بس تديني شغل كتير ده ظلم.
غارب: وهو ده عقابي اللي مش يمشي ع قوانيني لازم يتعاقب ولا عندك حل تاني
عشق: اه عندي اني استقيل وارتاح من عجرفت*ك دي.
غارب: عجرفت*ي طيب استقيلي بس وانتي بتستقيلي ياريت تحضري مبلغ الشرط الجزائي بتاعك.
عشق: شرط جزائي ايه اللي اجيبه.
غارب: أصله وانتي بتمضي ع عقود الشغل مضيتك ع شرط جزائي ب200 الف جنيه ف هتستقيلي هتدفعي.
عشق: بصدم*ه أيوة بس ده ظل*م والمبلغ كبير.
غارب: بابتسامه ده اللي عندي يا الدفع يا الحب"س يا تخلصي الشغل.
عشق : انت واحد حقي*ر قوي وانا مش هعمل ده كله فاهم ولا لا.
غارب مسك أيدها بغض*ب وقس*وة.
غارب: الزمي ادبك وحدودك يا عشق فاهمه أنا ساكت من اول ما شوفتك وعملت ده كله علشان تبقي تحت طوعي
عشق: وانا مش هبقي تحت طوع حد فاهم وضربت*ه بالقل*م ومشيت من قدامه.
غارب: بغض*ب جحي*مي انتي اللي بداتي يا عشق ف استحملي بقي من اللي هيجرالك.
جبل راح القاهرة يشوف ابنه وراح العنوان اللي وصفته كنز وطلع عندهم.
جبل: خير يا بتي ماله عمران وجايباني علشان ايه.
عمران: أنا هقولك جايباك ليه يا بوي.
كنز وجبل بصه لبعض وبصوا لعمران بصدمه.
عمران......
جبل: بصدمه انت ازاي تتهمني كده.
ووو يتبع
عشق مفقود
رواية عشق الغارب الفصل الثامن عشر 18 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشق الغارب)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)