📁

رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم لحن الحياة

رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم لحن الحياة

رواية حور الفهد البارت الثالث عشر 13

رواية حور الفهد الجزء الثالث عشر 13

رواية حور الفهد الحلقة الثالثة عشر 13

رواية حور الفهد بقلم لحن الحياة

رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم لحن الحياة
رواية حور الفهد


رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13


رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 

حور بصدمة:لااااااا مش معقوووول

فهد قرب منها وحضنها من ضهرها: أنا مش قلتلك اعمل أي حاجة في الدنيا عشان اشوف الفرحة إللي في عنيكي دي

حور بحب:بس دا كتير أوي عليا

فهد بأبتسامة:مفيش حاجة تكتر عليكي ي حور الفهدخ

حور بصتله بعدها حضنته جامد

حور فتحت عنيها لقيت يخت كبير جدا تلات ادوار ومليان نور وبلالين معمولة اشكال كتير جدا وفي نصه يفطة كبيرة مكتوب عليها

(حور الفهد ♥️♥️)

فهد دخل خطوة:هاتي ايدك

حور بتوتر:بخاف من البحر

فهد رحلها:طول منا معاكي عمرك ما تخافي

حور بصتله واتوترت

فهد:طب استني

فهد بحركة سريعة منه شال حور علي اديه الاتنين وطلع علي المكان إللي بيوصل لليخت

حور بخوف وضحك:فهد نزلني

فهد بصلها ومبتسم

حور بضحك:بطل استفزاز بقي نزلني

فهد بصلها ومبتسم بردو

حور بغيظ:رد عليا عشان مش اديك قفا حلو زي قبل كدا

فهد بصلها:تقدري

حور ببراءة:تؤ تؤ ابدا

فهد بصلها وضحك

وصلو اول دور دور في اليخت

فهد نزل حور

فهد:بصي يا ستي هنا اول دور للسيد والطبخ وكدة

تالت دور للاستجمام والمتعة والاكل

حور: طب وتاني دور؟؟؟؟؟

فهد بغمزة وقرب من حور: لأ تعالي اقلك علي دي في علي طول

حور بخجل وتوتر:احم لا خلينا نقعد هنا شوية

فهد قرب منها اكتر: تعالي بس دنا ما صدقت

حور بتوتر:احسن حد يشوفنا عيب

فهد:اليخت دا بتاعنا إحنا وبس مفيش نملة تقدر تعتبه غير بأذني

حور ابتمست

فهد افتكر:اه صحيح افتكرت

حور:ايه

فهد:استني

وحط ايده في جيبه طلع انسيال حور

حور بفرحة:ياااااه 

تصدق بسبب كل إللي حصلنا نسيته

فهد بحب:طب يستي واديني لقيته

حور بدون مقدمات حضنت فهد وفضلت تتبت فيه بأديها

فهد شلها وطلعو الدور التاني من اليخت

وقضو اجمل ليلة في حياتهم كل واحد عبر عن مشاعرة للتاني وقد إيه بقي يعشقه 

وفهد كان بيعامل حور برقة وحنيا جدا كأنها حاجة رقيقة وغالية

__________________________________________________

صباح يوم جديد يملئه العشق

فهد وحور كانو نيمين فهد كان لابس بنطلون بس وحور لبسا فستان قصير لونه اسود ونيما علي صدره

فهد صاحي وعمال يبص لحور ويلعب في شعرها ويتأمل ملامحها الجميلة التي تشبه الحوريات

حور بتصحي وبتفرك في عنيها زي الاطفال

بتفتح عنيها لقيت فهد باصصلها ومبتسم (عرافكم أنا زمانكم جالكو جفاف عاطفي اكتر منو جفين 💔😂)

حور بأبتسامة وخجل:صباح الخير

فهد قرب منها باسها:صباح الفل علي أحلي عيون

حور ابتسمت بحب

فهد حاضن حور ومغمض عنيه

حور:طب هنفضل نيمين كدة كتير

فهد بصلها:ايوا عيزانا نعمل أي يعني

حور:نقوم ناكل أنا جعانه

فهد بقرف:قومي ي حور قومي اطفحك قومي ي فصيلة قومي

حور ببرود وهي بتقوم:الاه جعانه مكلش يعني

فهد بغيظ:لا ودي تيجي بردو

وسحبها منها اديها تعالي هنقعد هنا اسبوعين هخليكي زي البطة

حور ضحكت

فهد اخد شاور ولبس برتكول بني عليه تيشرت بينك كان جنتل اوي

أما حور اخدة شاور ولبست فستان سموني في حزام اسود عليه طرحة سودة كانت قمر في الحجاب

خرجت فهد شافها قرب منها باسها من رأسها بحب

خرجو برا اليخت وطلعو في الهوا

حور:مش بتقول المطبخ تحت

فهد:بالظبط بس انهرده أنا محضر كل حاجة هنشوي سمك في الهوا ونقلي جمبري  وحاجة إيه لوز

حور بفرحة:احبك وأنت قمر كدة

فهد بصلها وضحك بحب

(بزمتكم مش النكد احلي من المحن والنحنحه دي😬🙄😂)

طلعو هما الاتنين اخر دور علي اليخت في الهوا

حور:فهد

فهد:نعم

حور بخوف ودوخة:تعالي امسكني مش بحب اقف في اماكن عاليه ومفتوحة كدة بدوخ

فهد راحلها بسرعة:تعالي ي حوري 

فهد مسك حور إللي كانت خيفة اوي وقعدها

فهد:خدي كدة اشربي واهدي عشان احنا لسة هنعمل اكل وناكل ونرقص ونلعب ونعوم وكله

حور ضحكت

قعدو شوية بعدها فهد قاعد يشوي السمك وحور بتقلي الجمبري

حور بوجع:اااااه

فهد بخوف:مالك

حور بأبتسامة: لأ بس الزيت جه عليا

فهد:طب خلي بالك

بعد شوية

حور سابت الجبري يستوي لوحده وفهد ساب السمك علي الشواية

حور وفهد وقفين علي طرف المركب حور قعدة وفهد واقف قدمها بيبصلها (بصو زي في امير البحار كدة أما كانو قعدين علي طرف المركب)

فهد بأبتسامة:تعرفي إني بعشقك

حور بغرور:عرفة غيره

فهد بحب: لأ بجد والله أنا مش عارف إزاي حبيتك وعشقتك بالشكل دا في المدة القصيرة دي بس بجد وجودك معاية خلي لحياتي طعم يعني أنا لما قلت لبباكي إني هتجوزك كان كل غرضي أن ميطلع منظرنا وحش قدام الناس وكنت بحسك ديما متكبرة وشايفة نفسك علي كل الناس بس وجودك معاية الاربع شهور دول  غيرو حجات كتير فيا حسسوني معني الحياة ويعني إيه ضحك وهزار وحب كانت كل حياتي روتينية طول اليوم شغل في شغل عمر ما كان في قلبي حب أو الكلام دا بس بقيت بعشقك حبيت فيكي عنادك وعصبيتك ولسانك الطويل إللي مش بيطلع غير شتيمة ودبش بحبك ي حور

حور بأبتسامة: أنا بقي حبيتك أوي يمكن في الاول كنت بحسك معقد ومش بتحب الحياة وكئيب بس طلعت غير كدة خالص طلعت قافل علي قلبك وكنت فكراك عصبي اوي واناني ومش بتحب غير نفسك ومعندكش رحمة بس وجودك معاية عرفت حنيتك ووقوفك جنبي وانك خاطرت بنفسك عشان تفديني وأنت السبب الوحيد في إني اتغير للاحسن ١٨٠ درجة بجد حبيتك جدا

فهد قرب منها مسك وشها وباس خدها

فهد: بعشقككككك

حور: بحبكككككك

فهد فضل يبصلها شوية

فهد بأبتسامة:تعرفي انك قمر أوي

ف

حور بضحك:دنتي إللي عنيك حلوة

فهد بيقرب من حور: لأ بجد أنتي مالك احلويتي كدة ليه

ولسة هيبوسها تاني

حور:فهد علي فكرة السمك اتحرق

فهد بص بصدمة بعدها بص لحور تاني:يبت يخربيت فصلانك

حور ببراءة:الله(بصوت باسم سمرة) مش حرام السمك إللي عمالين نشوي في يتحرق كدة ومناكلش

فهد بغيظ: لأ طبعا بس عادي نقطع اللحظات الرومانسيه مش كدة

حور بضحك:اهااا.

فهد وحور حطو الاكل وقعدو يكلو

بعد ما اكلو

فهد:استني بقي

حور بضحك: إيه تاني

فهد مسك فونه شغل أغنية (rambo rambo start to play)

فهد قرب من حور ومسك اديها وفضلو يرقصو سلو وسلسا وكانو مبسوطين جدا وعمالين يضحكو واتصورو كتير أوي

_______بليل

فهد نايم علي السرير وواخد حور في حضنه وقعدين

حور: فهد هو أنت بتحبني

فهد ببرود: لأ

حور اتعدلت وبصتله

فهد بأبتسامة جذابة:بعشقك

حور نامت تاني في حضنه وضحكت

حور بحزن:تعرف كان نفسي أوي نعمل فرح كبير وابين للعالم كله قد إيه أنا بعشقك بس خلاص للاسف الفرح عدي

فهد بصلها بحب:طب إيه رأيك لو عملنا سيشن وعملنا شهر عسل تاني

حور بفرحة:بجد

فهد بحب: أن والله نعمل السيشن في أي حته عادي بس شهر العسل نخليه عمرة

حور بأبتسامة فرح:طبعا احلي حاجة دنا اتمني أننا نبدء حياتنا في مكان طاهر ونضيف زي دا بدل ما نروح بلد كدة أو كدة

فهد باسها:احبك وأنتي قمر كدة

حور ضحكت

ونامو وهما في قمة انبساطهم

عدي اسبوعين وحور وفهد في اليخت مبسوطين جدا وبقو يعشقو بعض اكتر من الاول

وكمان عملو سيشن جميل أوي وعملو عمرة ابتدو بيها حياتهم

___________________ واخيرا رجعو الڤلة

فهد قاعد في الجنينة بيتكلم في الفون

وحور جيا عليه

بس اخر حاجة فهد قالها

فهد:ماشي ي حب سلام

حور بضيق وغيرة:بتكلم مين

فهد بتوتر:ها مش بكلم حد

حور بنرفزة:والله ليه عامية أنا منا لسة شيفاك بتقفل وبتقول

قلدة صوته ماشي ي حب سلام

فهد كتم ضحكته

فهد بتوتر:ها عادي يعني كنت بكلم بكلم أي حد

حور بزعيق:فاااااهد قولي كنتتت بتكلمممم مين بتخني صح

فهد بتوتر:يعني وحدة صحبتي مكلمتهاش من زمان فا كانت بتسأل عليا

حور بغضب وصدمة:نهارك اسود ومهبب صحبتك وبتقولها عادي كدة في وشي طب ما تقول الاكس اشيك

فهد بخوف:حور مالك بتقربي ليه

حور بتقرب اكتر بغضب:صحبتك ها صحبتك اسمها إيه ها

طلقني ي خاين

وعنيها بقيت بتلمع بالدموع

فهد ضحك علي ما اخر ما عنده:هههه ي مجنونة صحبتي مين دنتي كنتي مراتي ومكنتش ببصلك هصاحب كمان

حور بغضب: امال كنت بتكلم مين

فهد بضحك:دا هشام كان بيقولي أن طنط نجات عزمانا علي الغدا بكرة

حور بصاله بغيظ

فهد:خدي اهو والله شوفي هتلاقي اخر رقم متصل هشام

حور بصتله بغضب وعدلت وشها الناحية التانية بزعل

فهد قرب منها: خلاص طب أنا اسف

حور بصاله بغضب

فهد:خلاص طب حقك عليا هاتي راسك ابوسه 

حور بصتله بعدها ضحكت بخبث

حور بصتله وابتسمت وقربت منه

فهد بقلق: في ايه

حور بتلف اديها حوالين رقبته برمانسية:فهودي

فهد بتوهان:قلبه

حور زقت فهد علي ما اخر ما عندها في البسين ودا لأنهم كانو قريبن منه

فهد بصدمة وغيظ:يبنت اللذينة مااشي

حور بتضحك:هههه خلاص أنا كدة اخدة حقي هههه

فهد اخد ميا وفضل يرمي علي حور

وفضلو يضحكو كتير

بتعدي الايام وحور وفهد بيعشقو بعض اكتر 

وبقالهم سبع شهور متجوزين

________________في يوم

حور وفهد قعدين في الريسبشن

حور:بقلك ايه

فهد:نعم

حور:متيجي نعمل كا زوج وزوجة كدة ونروح نشتري طلبات البيت من السوبر ماركت

فهد:طب وعلي إيه الفرهدة دي كلها ما كل دا سامر بيجيبه اول كل شهر

حور:ايوا منا عرفة منا بقلك عايزين نعمل كا زوج وزوجة كدة ونروح سوا عشان منتعبش سامر المرادي

فهد بضحك:متقولي انك عايزة تخرجي بدل اللفة دي

حور بضحك:طب منتا فاهم اهو يلا يلا قوم نلبس

قامو لبسو هما الاتنين

حور لبست فستان ابيض منقوش بورد نبيتي وعليه خمار نبيتي وكوتش ابيض وظبطت خمارها لانها دلوقت بقيت مستحيل تخرج من غيره

وفهد لبس بنطلون جينز عليه قميض ازرق ورفع الاكمام لغاية الكوع كان قمر اوي

خرجو هما الاتنين وركبو العربية ووصلو الماركت

نزلو واخدو عربية وعمالين يجيبه حجات كتير ومشيين يتمشو

حور لفهد:تعرف نفسي اعمل إيه دلوقت

فهد:ايه

حور بهمس اركب في العربية دي وتفضل تزقني

قالتها بهزار

فهد بص حواليه وسحب عربيه تاني

حور:هتعمل ايه

فهد مردش عليها وشالها حطها في العربية

حور بكسوف وضحك:يبني بطل بقي والله كنت بهزر

فهد بحب: وطول منتي معاية  مش هخليكي نفسك في حاجة

حور بحب وخجل:طب الناس طيب تقول ايه

فهد وهو بيزق حور:يقولو إللي يقلوه ميهمنيش حد

فهد فضل يزق حور بالعربية ولف بيها الماركت كله وحور مبسوطة جدا

بعد وقت

حور قعدة علي طرف العربية وفهد بيزقها وبيحطختارو حجات

حور:بص شوف أنت هنا هلي ما ادور أنا في الكورنر دا

كل واحد فيهم مشي في اتجاه

فهد واقف بيبص لفوف وبيشوف الانواع

بنت بمياصة:احم لو سمحت

فهد بجدية:نعم

البنت بدلع:ممكن تلافيني العلبة إللي فوق دي مش قدرة اطولها

فهد لنفسه:عليا النعمة لو حور لمحتك هتجيبك من شعرك

فهد بضيق: أنهي وحدة

البنت بدلع:اهي دي

فهد يمد ايده يجبها ليها

وجبها وبيلفيها

فهد:اتفضلي

وهنا حور جت بصت للبنت بضيق والبنت بصتلها كذلك ومشيت

حور بضيق:ودا ايه دا ان شاء الله

فهد بخوف:كنت بلافيها العلبة مش طيلاها والله

حور بضيق:ومش في ناس شغلهم كدة ولا هو دلع وخلاص

فهد قرب منها:خلاص بقي متبقيش بومة وبدوري علي أي خناقة وخلاص

حور بصدمة وغضب:تقصد أن أنا بومة

فهد بخوف:ايييه قطع لسان إللي يقول دنتي قمر القمرات

حور:احلي حاجة فيك انك بتثبتني بكلمة

فهد بصلها وضحك وكملو لف

خلصو وراحو مطعم راقي جدا وقعدو مستنين الاكل

فهد:صحيح عايز اقلك علي مفجأة

حور:اه صح وأنا كمان بردو

فهد:طب قولي

حور: لأ قول أنت الاول

فهد: لأ أنا الكبير وأنتي الصغيرة قولي بقي

حور: لأ قول أنت وبلاش حركات العيال دي

فهد بضحك:ماشي

بصي هي مش مفجأة كدة يعني أوي بس حاجة جامدة بالنسبالي

حور:لا أنا مفجأتي جمدة جمودة

قول يلا

فهد بأبتسامة: جهزي نفسك عشان تروحي معايا بكرة ارويكي مقر الشركة الجديدة

حور بعدم فهم:شركة شركة ايه وبتاعت مين

فهد بأبتسامة:شركتي

حور بصدمة وفرحة: لأ بجد بتهزر صح

فهد بحب: لأ والله كنت بجهز فيها كل دا قلت لازم يكنلي كيان وكرير كدة لوحدي

حور:يعني معني كدة انك هتفصل الشراكة إللي بينك انت وبابا

فهد: لأ طبعا بس هيبقي عندي اسهم مع بباكي وليا شركتي لوحدي

حور مسكت ايده بحب:ي روحي الف مبروك عقبال ما يبقي عندك مجموعة شركات في كل العالم

فهد بحب: ربنا يخليكي ليا ي اجمل زوجة في الكون

حور ابتسمت بحب

فهد: اه صح أنتي مقلتيش

حور: احم احم احم

فهد:لا منتي مش هتغني اخلصي

حور بضحك:الله استني

مستعد

فهد بتشويق:اها اخلصي

حور بأبتسامة:اناااا حاااااامل

فهد:.....

يتبع.....


رواية حور الفهد الفصل الرابع عشر 14 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية حور الفهد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات