رواية همس القلوب الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية همس القلوب البارت العاشر 10
رواية همس القلوب الجزء العاشر 10
رواية همس القلوب الحلقة العاشرة 10
رواية همس القلوب بقلم الكاتبة المجهولة
رواية همس القلوب |
رواية همس القلوب الفصل العاشر 10
البارودي ؛ ههههههه دخلت عليهم يعني والله فرحتني
لا لا متقلقش نسبتك محفوظه وبالذياده كماان
البارودي قفل مع الشخص وقعد يضحك
اليوم التالي
في المستشفي
زين وهمس صحيو وكان فاضل علي مده العلاج حوالي ساعتين تقريبا
زين خرج واتصل بيوسف
زين : اي يا يوسف عايزك تروح لل****** النايت وتتقصلي منها لا يعم دي مبيفرقش معاها صبح وليل دي هايصه في الفجر برضو هتلااقيها روح وجرها وابقا طمني تمم
يوسف صحي وفاق وراح للسكرتيره بتاعه البارودي مخادتش في ايده عشر دقايق لحد معلقها وخدها وراح علي نفس الشقه
هي : ايي دا شقه مين دي ؟!
يوسف بمكر : شقتي ليهى؟
البنت: اصلي حاسه اني جين هنا قبل كده
يوسف : انا مش جايبك. علي شان تحسي انا جايبك لاشياء اهم هههه
وفعلو ما حرمه الله بعد ساعه تقريبا كان واخدها في حضنو وبدأ يستدرجها براحه وكده وهي شغاله فين ومين الرأيس
البنت : تعرف صعبانه عليا اوي البنت دي هتاخد كيماوي وهي معندهاش سرطان اصلا
يوسف بصدمه : اييي بتقولي اييييي؟!
البنت : اه والله هوا اتفق مع الددكتور بحيث انها تاخد كيماوي وتموت ويقولو ان الموت اثر السرطان وبكده يبقا ضرب عصفورين بحجر قتل بنتو وقهر زين السيوفي
يوسف بسرعه فائقه قام لبس هدومه وخدها جري بعربيته وقعد يرن علي زين تليفونه مغلق رن علي ساره
يوسف : ساااااااره الحقييي روحي المستشفي او رني علي حد هنااااك متخلوووش همس تاخد كيماااوي بسرعهههه
ساره قفلت وهي مش فاهمه اي شيي بس باين عالموضوع جدي خدتها جري واقعدت ترن هي برضو في السكه
في المستشفي
همس دخلت غرفه الكيماوي ومسكت في ايد زين جامد بمعني متسبنيش
بس ةلدكتور قال لازم يخرج بالفعل زين خرج وقلبه مقهور مقدرش يقف ويشوفها في الحاله دي
فجاه يوسف يدخل زي البرق وبزعييق جامد زيييييييييين وقف همسسسسس متخليهاااش تاخد الكيماااوي بسرعه هتمووووووت اول ما زين سمع الكلام دا جري عالغرفه ولا حول ولا قوه كانو بدأو اول نسبه ٥ في الميه من العلاااج زين وقفهم بسرعه وبصلها بتمعن شدييد وبخوووف
الدكتور: زين بيه في اي ؟!
يوسف دخل وقال : همس معندهاااش سرطااان ودكتور مازن ،دا اخر يوم في عمره انهارده
زين بفرحه ونفس الوقت غضبان من الدكتور يفرح ولا يحزن
بس الفرحه طغت عالحزن وشالها ولف بيها الغرفه كلها وهوا بيضحك بصوت عالي ومبسووط جدااهمس مشاعرها متلخبطه مش فاهمه اي شي
العيله كلها حضرت وعرفو الخبر بس الي زين لسه معرفوش ان البارودي الي عمل كده
الكل : حمد الله عالسلاامه يا همس
زين مصدق خد همس عالبيت ورجعو لغرفتهم وهوا كان مبسوووط جدا ازاااي يعملو في حبيبتو كده زين قرب منها وحضنها جااامد وهي لاول مره تبادلو الشعور
زين سابها ترتاح حبه ونزل ليوسف
زين : مازن فين
يوسف : الي ورا مازن البارودي .
زين بتأفف : ابعتولو واحد يخلص عليه خساره اني اروح بنفسي نفذ يا يوسف والصفقه بتاعه شراكه شركتنا بشركه البارودي الغيها وحدد وقت امضه صفقه مع شركه الدمنهوري
يوسف : متأكد ؟
زين : جدا نفذ يا يوسف
يوسف كان ماشي لقي يمنى قدامه
يوسف : حربايتي عامله اي ؟
يمنى : حربايتك ؟! انتا اتهبلت يا يوسف ؟؟؟؟
يوسف : يلاااهوي من يوسف منك شيئ تاني خالص
يمنى : لااا انتا شكلك اتجننت ابعد من سكتي لاني مش طايقه نفسي
يوسف : يا بنت عمي يا شرسه انتي
مالك جه : اي يا يوسف باشا فؤ حاجه ؟!!
يوسف : لا هيكون في اي يعني بتناقش مع بنت عمي حبه
يمني : خلاص يشباب اهدو
يوسف مشي ولاول مره يحس بسيف وساره
يوسف في سره : ههههه يعني انا بقفل عليهم برضو ههههه
بعتو واحد يقتل البارودي وفي لحظه الطلقه كانت صايباه
في شركه السيوفي
زين : معتز بيه احنا هنشارك معاكو يعني هيحصل اتحاد بين الدمنهوري والسيوفي تمم
معتز : علي بركه الله بنسبه النص نقرا الفاتحه
زين : نقرا الفاتحه
زين : الحفله بكره هتبقي في الفيلا واهو بالمره نتعرف عالاسرتين ويتعرفة علي بعض
معتز : تمم كدا
اتنقل البارودي المستشفي للاسف مماتش ودخل في غيبوبه لان الطلقه جاتيه جمب قلبه بس زي القطط بسبع اروااح
في الفيلا
زين : جهزو الفيلا حفله الشراكه بكرا تمم وعايزكو تجهزو وكل شي مثالي
جلال نزل عالسلم وشاف احمد ووقفو قصاد بعض
المكان كان فاضي
جلال : اي يا احمد مش هتنسي
احمد : انسي اني اتسجنت ٧ سنسن من عمري علي شان انتا السببب ؟!!!!!!
ويتبععععععععععع
****************************
#العاشر
#همس_القلوب
#الكاتبه_المجهولهN
رواية همس القلوب الفصل الحادى عشر 11 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية همس القلوب)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)