رواية ما بين الحب والانتقام الفصل السادس 6 بقلم ليل مراد
رواية ما بين الحب والانتقام البارت السادس 6
رواية ما بين الحب والانتقام الجزء السادس 6
رواية ما بين الحب والانتقام الحلقة السادسة 6
رواية ما بين الحب والانتقام بقلم ليل مراد
رواية ما بين الحب والانتقام |
رواية ما بين الحب والانتقام الفصل السادس 6
امسك عمار ملك بقوة وحصرها في الحائط
عمار بغضب : انت مش هتبطلي تصرفات العيال دي
ملك ببلاهة : ليه!! انا عملت ايه!؟
عمار وهو ينظر لها بعيون نارية : و بالنسبة للي انت قولتيه لصحبتك ده كان ايه
ملك : قصدك لما قولتلها ان انا متنزل عنك ليها.. كونا بنهزر عادي... انت مكبر الموضوع علي فكرة
عمار : انت شايف ان ده هزار،،اقترب منها بغضب،، يعني انا ممكن اعمل اي حاجة وبعدين اقول ده هزار... صح
ملك بغضب :انت متضايق ليه... احنا متجوزين بس قدام الناس... لكن في الحقيقة انت متجوزني علشان تقدر تنتقم وانا بالنسبة ليا انت مش جوزي اصلا لان انا مكنتش موافقة علي الجوزاة دي
عمار بغضب وهو يقترب منها : خلاص انا هخلي جوازنا ده حقيقة
ملك بخوف : انت هتعمل ايه يا عمار... ابعد كده
ظل عمار يقترب من ملك التي اغمضة عينها كانت ملك تشعر بالخوف لدرجة ان جسدها باكمله كان يرتعش عندما نظر عمار لي ملك و وجدها هكذا ابتعد عنها وهو يشعر بالغضب وخرج و اقفل باب الغرفة بقوة كبيرة... فتحت ملك عينها و بعد ان غادر عمار وشعرت بالحزن ولم تكن تعرف لماذا تشعر بهذا
.............
في إحدى الملاهي الليلية
عمار في نفسه بغضب وهو يشرب كاس من الخمر : ملك معاها حق انا اتضايق ليه لما قالت كده وحسيت بحزن... انا مش عارف انا ايه اللي بيجرالي بس انا متأكد ان انا مش مضايق من اللي هي قالته ممكن اكون اضيقت لان انا مش فارق بالنسبه ليها...
فتاة الليل ببسمة : اهلا يا قمر ممكن تصب ليا كاس
نظر لها عمار بدناوة : اسف مليش في الوا..سخة
فتاة ببسمة : ليه... انا همتعك !؟
كان عمار سيصرخ بها ولكن بسبب مفعول الكحول قد رآها ملك... نهض عمار ولم يتكلم وكان عاد الي المنزل
.................
ملك بقلق : عمار اتاخر اوي ياتري هو فين دلوقتي ممكن يكون حصل له حاجة.. اكيد لا
كانت ملك قلق علي عمار ولا تعلم لماذا تشعر بهذا القدر من القلق
ملك في نفسها : انا ليه قلقانة كده... هو ممكن اكون حبيت عمار... لأ اكيد لأ... انا قلقانة لان لو حصل حاجة هكون انا السبب
عاد عمار ودخل الغرفه وكان في حالة ثمل
ملك بفرحة : انت جيت... الحمد لله
ذهب عمار ناحيت ملك و عنقها بقوة.. وكانت ملك مصدومة
عمار بثمل : انا مش عارف ده حصل امتي بس انا بحبك يا ملك... ممكن ننسي كل اللي فات ونبدأ من جديد انا وانت
اشتمت ملك رائحة الكحول المنبعثة من عمار
ملك وهي تبتعد عن عمار : انت مش في وعيك يا عمار
عمار بغضب : انا عارف انا حساس بي ايه كويس جدا وعارف ان انا بحبك
ملك :.........
حمل عمار ملك و وضعها علي السرير واستلقي بجنبها وهو يعانقها
تولت ملك بالكامل لي اللون الاحمر وهي تحول ان تتحرك لتبتعد عم عمار : عمار انت بتعمل ايه... ابعد كده
عنقها عمار بقوة اكبر وقال بحزن : ارجوكي يا ملك خليكي جانبي... انا مش عايزك اخسرك زي ما خسرت ريم... ارجوكي يا ملك خليكي معيا
شعرت ملك بالحزن من كلام عمار وبدات تربت علي راس عمار وقالت : خلاص.. انا معاك و هفضل جنبك على طول
نام عمار وهو يحتضن ملك وظلت ملك مستيقظ قليلا تفكر
ملك في نفسها : ممكن يكون عمار بيحبني بجد ولا علشان هو سكران... انا ليه قولتله كده...هو ممكن اكون انا كمان حبيت عمار
نامت ملك من كثرة التفكير وفي صباح اليوم التالي استيقظ عمار ليجد ملك النائمة في احضانه
وهو لا يفهم اي شيء.. حول عمار تذكر ما حدث ليلة امس ولكن كل ما كان يذكره بعد الأحداث المتقاطعة و تذكر عندما قالت له ملك انها ستبقي بجانبه الي الابد وابتسم بتلقائية ونظر لي ملك النائمة و اقترب منها وكان سيقبلها لي تستيقظ و يبتعد عمار بسرعة
عمار بتوتر : صباح الخير
ملك : من لله يا عمار انا ضهري اتكسر بسبب النومه الهباب بتاعت امبارح انت بعد كده تنام علي الكنبه بتاعتك
عمار بغضب : مش معني ان انا سايب لك السرير يبقي انا هنام علي الكنبة علي طول... انا بعد كده هبقي انام علي السرير لو مش عجبك تقدري تنامي ٠ححجح الكنبة،،تابع بخبث وهو يغمز لها،، لو عايزة تنامي جانبي انا معنديش مشكلة في الاول والاخر انت مراتي حبيبتي
ملك بصوت واطي : حبك برص
عمار : بتقولي ايه!!؟
ملك ببسمة : العب باليه
عمار بستغراب : ايه!!!!!؟
ملك بضحك : قلبظ بجنه
عمار بغضب ونظر لها نظرة مرعبة : ملك
ملك بخوف : في ايه!؟
عمار : العبي باليه
ملك ببسمة : انت طلعت حلو وبتعرف تالش... خليك كده علي طول
ربت عمار علي راس ملك وقال وهو يبتسم بعفوية : مجنونة
ملك : طب ليه الغلط بقي محنا كنا مشين حلو
عمار : تصدقي انا بدات احبه
ملك : هو ايه ده !!!!!؟
عمار بسخرية : هبالك
ملك : متشكرين.. خلينا نقفل كلام لحد كده علشان منخسرش بعض
ضحك عمار علي ردود ملك وبدل ملا بسه وذهب للشركة
..............
عندما ذهب عمار للشركة و دخل عمار مكتبه وجد احمد جلس مع ادهم... تحول عمار و فقد السيطرة علي نفسه وذهب ناحية ادهم ولكنه بقوة في وجهه
عمار بغضب : ايه اللي جاب الحقير ده هنا
احمد : اهدي بس يا عمار ادهم عنده كلام مهم لازم تسمعه
عمار : انا مش عايز اسمع حاجة منه... اطلب الامن وخليهم يرمو الكلب ده برا
ادهم بهدوء : حتي لو الموضوع ده يخص مراتك...
#الفصل_السادس
#رواية_ما_بين_الحب_و_الانتقام
#بقلم_ليل_مراد
رواية ما بين الحب والانتقام الفصل السابع 7 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ما بين الحب والانتقام)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)