📁

رواية مجنونة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم الملكة المتوجة

رواية مجنونة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم الملكة المتوجة

رواية مجنونة الفهد البارت التاسع والعشرون 29

رواية مجنونة الفهد الجزء التاسع والعشرون 29

رواية مجنونة الفهد الحلقة التاسعة والعشرون 29

رواية مجنونة الفهد بقلم الملكة المتوجة

رواية مجنونة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم الملكة المتوجة
رواية مجنونة الفهد


رواية مجنونة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29


#مجنونه_الفهد

#البارت_29❤️❤️

أما عند فهد

كان في الشركه دخلت عليه السكرتيرة

السكرتيرة: فهد بيه

فهد: اتفضلي

السكرتيرة: ده جواب جالك من شويه

اخذ فهد الجواب وفتحه وانصدم

فهد: ي إبن الكلب مالك لازم يعرف بالكلام ده

قام فهد بالرن علي مالك 

رن عده مرات ولكن لا اجابه ف مالك منغمس في عسله واخيرا بعد الكثير والكثير من المحاولات رد مالك

مالك بغيظ: عايز ايه ي رخم انت عارف لو مش حاجه مهمه اعتبر نفسك طلقت اختي

فهد بغيظ هو الاخر: أولا بقالي ساعه برن ي بارد تاني حاجه لو مفيش حاجه مهمه هرن عليك ليه وتالت حاجه اختك بتحبني وانا بعشقها وهي حامل مني هطلقنا ازاى ي فالح

مالك بنفاذ صبر: عايز ايه مش فاضيلك

فهد: مايا مش هتطير ي خويا المهم وصلي صوره لملف في شركه عاصي الملف ده تجاره مخدرات

مالك بصدمه: وصلك ازاى

فهد: حبايبي كتير واللي عايز يخدمني اكتر المهم الصوره دي هنعمل بيها ايه

مالك: هاتوا وتعالي البيت

فهد: مسافة الطريق

اغلق فهد مع مالك واتصل بملاكه

فهد: الو ي ملاكي

ملاك: الو ي فهدي

فهد: آمال انتي فين دلوقتي

ملاك:أنا في القصر وساعه وهروح للدكتورة علشان الحمل

فهد ؛ خلاص خليكي وانا هاجي اخدك ونروح سوى

ملاك: مستنياك ي حبيبي

فهد: مسافة الطريق ي روحي سلام

ملاك: سلام 

خرج فهد من مكتبه واتجه الي قصره ليقابل مالك ويأخذ ملاكه ليطمئن علي طفله

وصل الي القصر وجد مالك بانتظاره

فهد: الملف اهو

نظر مالك الي الملف وقال: وموقع منه ماشاء الله يعني لابس لابس كده عنب اووي مفضلش غير تكه ونخلص منه خالص

فهد: احنا مستنين ايه ما نسجنه بالورق ده ونخلص

مالك بغل من عاصي: اتقل علي الرز يستوى لازم ادوقه العذاب الوان وبعدين اسلمه

فهد: ليه يعني عمل ايه

مالك لنفسه: اقولك انه حاول يتعدى على مراتي اقولك ان فضل مفهمها انه لمسه وأنها كانت رافضة تتجوزني علشان كلب زي ده ولا اقولك انه كان عايز يقتل اختي كان عايز يدبحني بسيكنه بارده كان عايز يضيع امانه ابويا اللي سبهالي واني مستعد اموت ولا تتخدش رفع صوته حاول يقرب لعيلتي ده سبب كافي اني اعذبه

فهد: براحتك بس حاول ملاك متعرفش الموضوع ده

مالك: متخافش مش هتعرف 

ملاك من خلفهم: مش عايزين اعرف ايه

فهد بتوتر: دي مفاجأة ليكي

ملاك بشك: مفاجأة ايه

فهد وهو يحاول إخفاء توتره: مفاجأة ليكي علشان البيبي هي بصراحه لبيبي بس اعتقد هتحبيها

ملاك بحماس: ايه هي

فهد وقد علم انه نجح فى اخفاء الموضوع: لسه شويه عليها لما نعرف جنس البيبي

ملاك بحماس: هستني كل ده

فهد: معلش استحملي

ملاك: ماشي يلا بينا

مالك باستغراب: رايحين فين

فهد: رايحين نطمن علي البيبي

مالك: ماشي خلي بالك منها

فهد وهو يمسك يد ملاك وينظر لها: في عيني وفي قلبي

ذهب فهد وملاك الي الدكتورة ولا ينتظروا كثير حتي اتي دورهم ودخلوا للدكتورة 

الدكتورة : اتفضلي ي مدام ملاك علشان اكشف عليكي

دخلت ملاك ومعاها الدكتور وثواني وسمع فهد صوت نداء

الدكتورة: استاذ فهد تعالي لو سمحت

ذهب فهد الي ملاك والدكتورة

الدكتورة........

فهد بصدمه...........

عند معاذ ومريم

عاد معاذ من الكلية فلم يجد مريم في الريسبشن لكن وجد فاطمه

معاذ: توتا

فاطمه: نعم ي حبيبي

معاذ: مشوفتيش مريم

فاطمه: هي طلعت فوق من ساعه ما جات من كليه منزلتش هتلاقيها نايمه ولا بتذاكر وملاك بره مع فهد عند الدكتورة فهتلاقيها لوحدها

معاذ: ماشي ي توتا ربنا يخليكي لينا

فاطمه: ويخليكوا ليا وافرح بولادكم

معاذ: اللهم امين أما اروح اشوف مريم

فاطمه: روح ي ابني

صعد معاذ الي غرفته ودخل وبمجرد دخوله انصدم

معاذ بصدمه

#يتبع


رواية مجنونة الفهد الفصل الثلاثون 30 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية مجنونة الفهد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات