رواية مرادى الفصل الثالث 3 بقلم شهد
رواية مرادى البارت الثالث 3
رواية مرادى الجزء الثالث 3
رواية مرادى الحلقة الثالثة 3
رواية مرادى بقلم شهد
رواية مرادى |
رواية مرادى الفصل الثالث 3
✨روايه مرادي✨
✨البارت3✨
خلاص لقيت مكان المحاضره وداخله لقيت مراد في وشي مكان الدكتور انا للحظه وقفت مبلمه من الصدمه لحد لما لقيته بيتكلم
مراد: ماتدخلو مستنين اي وبيبصلي
انا: ولا حاجه داخلين اهوو وكل ده وانا مش مصدقهه
قعدت انا وصحبتي علي البنش التاني وانا كلي توتر
مراد: بدا يتكلم ببتسامه حلوه انا مراد دكتور الماده وان شاء الله عاوز نكون حلوين مع بعض مش زي اي دكتور وطلابه تمم
وانا طبعا مكنتش مركزه في اللي بيقولو وكنت لسه سرحانه في الصدفه الحلوهه والغريبه
خلصت المحاضره وعبال ما لميت حاجتي وطلعت كنت شبه الاخيره
مراد نادي عليا
استاذنت من صحبتي تستناني تحت قولته نعم.
مراد ببتسامه : اي الصدفه الحلوهه دي
انا: اها وغريبه كمانن
مراد لي يست حور
انا: يعني اتوقعت انك دكتور في جامعه تاني مش فنون جميله وكمان لسه قايلالك الصبح ومقولتليش حاجهه
مراد ببتسامه : اصل اتوقعت انك مش هتبقي في القسم ده
بس كنت حابب تبقي مفاجئهه لو شوفتك يعني بس بصي بقيتي في المحاضره بتاعتي وهشوفك كل يوم كمان شوفتي الصدف بقااا
انا بضحك : شوفت اووي المهم باي بقا علشان البت مستنياني
مراد: طب استني اوصلك
حور: مش هينفع اسيب ملك لوحدها خليها مره تاني
مراد ببتسامه: خلاص تمم باي
حور ببتسامه: باي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روحت البيت ارتحت وبعدها لقيت منه بترن عليا
منه: انتي فينك يزفتههه
انا: مخموده عاوزه اي
منه: طب قومي يخرا وتعالي عاوزاكي
انا: لااا مش هاجي اي يختي دا هو انتي و اخوكي هتفضلو تطلعولي كدا كتير كده كتير وكمان اجي اشوفو عندك لاا
منه بضحك.:لي بس ماله مراد طلعلك فين دا
حور: طلع الدكتور بتاعي يمنه ازاي متقولليش حاجه زي دي
منه بضحك: ادا شوفتيه طب تعالي بس واحكيلي وماما عاوزاكي تتغدي معانا وكمان حبيت اخليهالك مفاجئه يحوري
انا بفرحه: عامله اكل اي طنط حببتي
منه بضحك : همك علي بطنك مفجوعهه من يومك يست عامله مكرونه بشاميلل وفراخ
انا: منغبر متكملي انا علي الباب اصلا باااي
منه. باي يطفسه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روحت عندهااا بخبط لقيت مراد بيفتح حوربكسوف:احمم منه فين
مراد ببتسامه: جواا ادخلي
دخلت جري علي اوضه منه
منه: ما بشويش يخرا
انا: انتي تسكتي خالص مش يبت قولتك علي الباب مفتحتيش انتي لي
منه: يما كنت في المطبخ وهو كان فاضي ففتح
انا: احيهههه طب كدا مش هينفغ
منه اي اللي مش هينفه
انا: اني اشوفو كتير كدااا انا ابتديت اتكسف والله
منه: انتي بتتكسفي ضحكتيني
انا. بس يرخمهه
منه قولي اي اللي حصل الصبح
انا. بعد محكيت كل حاجه حصلت
منه بضحك بصوت عالي ونبي انتو عسللل😂😂وانتي مركزتيش لي في المحاضره مش هيشرح تاتي
انا: مش عارفه كنت متوتره ومعرفتش اركز عادي بقاا اعمل اي طب
منه: خلاص صعبتي عليا هقولو يشرحلك
انا. لا طبعا متعمليش كدا
لقيتها مره واحده بتجري لبرا وعماله تندي مراد بصوت عالي
انا وراها انتي يخرااا لاا متقوليششش
مراد: في اي صوتك عالي لي
منه: حور مش فاهمه اي حاجه من اللي شرحتها انهارده
مراد بتفاجي: ومفهمتش لي الاستاذه حور وبيبصلي
انا بتوتر مفيش الكلام دا انا فهمت كل حاجه
منه: بس كدب يزفته مكنتش مركزه يمراد في اي حاجه وكانت سرحانه
انا عماله اضربها بشويش وابصلها وخلاص يجماعه تكه وهعيط من الكسوف اللي انا فيه
مراد ببتسامه: خلاص اصلا انا عارف انها مكنتش مركزه في اللي كنت بقولو متخفيش تعالي اشرحهملك لحد لما ماما تخلص الغداا
انا: ملوش داعي يمراد خلاص
مراد بصرامه: يالااا يحور تعالي ورايا يالاا
مشيت وراه.
مراد: اقعدي وهجيلك
انا.: تمم
جه وقعد جمبي انا كنت خلاص والله يجماعه بموت من التوتر والكسووف واي اللي حصل بقااا
جه قعد جنبي وكنت هموت من التوتر والكسوف وبدأ يشرحلي بصوته اللي زي العسل دا وانا طبعاا مش مركزه خالص
مراد: حور مركزه مش هشرح تانني
حور: هااا اه طبعاا مركزه
مراد ببتسامه بيحاول يخفيها: طب انا لسه قايل اي
انا: بصتله كده بتوتر بصراحه مكنتش مركزه
مراد: بصوت عالي شويهه يحور دي تاني مره ركزي بقاااا مش مركزه لي
انا وخلاص الدموع بتتجمع: خلاص والله اخر مره هركز خلاص
مراد: خلاص متزعليش بس ركزي لو سمحت
انا: حاضر والله
بدا شرح تاني وانا طبعاا مش هعيد الكرا تاني ركزت بس كنت مركزه في تفاصيل وشهه والله زي القمررر عااااااا
مراد: تمم كدااا يا استاذه حور فهمتي ولا
حور بضحك: تمم اووي فهمت والله لو حابب تتاكد اسالني
مراد ببتسامه: ماانا هسالك
مراد: سال خمس اسئله وحور اخيراا جاوبت اخيرااا
مراد: اخيرااا ماشاء الله اخاف احسدك والله 😂
حور: خلاص يعم مراد متتريقش
مراد: ركزي بعد كده تمم علشان انا مش هشرحلك تاني زيك زي كل الطلاب تمم يحور
حور : حاضر والله تمم
مراد ببتسامه خبيثه: وياريت متسرحيش كتتير فياا وركزي في اللي بقوله مش في وشي تمم
حور بكسوف: هااا طب سلاام بقاااااا وطرت علي بيتي بسرعه وسبت المكرونه بشاميل منك لله يمراد
احيههههه عرف منين ده اني سرحانه فيه احيهههه هقابلو ازاي يعني يوووه بقااا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ماماا: اي يحور هتعملي اي
انا: هنام يماما
ماما: طب تعالي كلي حاجه
انا: لا مش جعانه صحيني بكرا عندي جامعه تمم
ماما.: ماشي يحور
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ماما الصبح حور اصحي يالااا علشان الكليه
حووور اصحي اخلصي بقاااا
حور: اي يماما ماشي حاضر
ماما: اصحي يزفتهه بسرعهههه
حور: خلااص قومتت
دخلت الحمام ولبست وخلصتت لبس يمامااااا
ماما: اي عاوزه اي
حور: عاوزه افطر قبل منزل
ماما: الاكل برااا اطلعي كلي
حور: ماشي
ماما: الباب بيخبط افتحي
حور: باكل يماما افتحي انتي
ماما: يوهه منك يحور
ماما: اتفضل يحبيبي نورت
حور: مين يمامااااااا
ماما: وطي صوتك يزفتهه ده مراد
حور: مراد
مرادد: ايوه مراد كلي بسرعههه علشان هتيجي معايا انهارده
انا: اجي معاك لي
مراد: هو كدااا انجزي
انا: كدا لي يعم
مراد: اولاا انا اللي هبقي اول محاضره وانتي بالمنظر ده هتاخري ولو اخرتي انا مش هدخلك فا اتفضلي قداميي يالاا.
انا: طب خلاص يالااا
نزلنا مع بعض وركب العربيه
انا كنت هركب من الباب اللي ورا
مراد: اي دهه
انا: اي
مراد: انتي هتركبي فين
انا: هركب وراا
مراد: طب تعالي قدام علشان متعصبش عليكي عصبحح
انا: طب خلاص ماشي
ركبت وكنا ساكتين طول الطريق لحد ما وصلنا الكليه ركن العربيه وبصلي
حووور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استنو البارت الرابع يشوباب✨
واستنو بس الدنيا هتحلو في اللي جي✨
رواية مرادى الفصل الرابع 4 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية مرادى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)