رواية مرادى الفصل الرابع 4 بقلم شهد
رواية مرادى البارت الرابع 4
رواية مرادى الجزء الرابع 4
رواية مرادى الحلقة الرابعة 4
رواية مرادى بقلم شهد
رواية مرادى |
رواية مرادى الفصل الرابع 4
✨روايه مرادي✨
✨البارت الرابع✨
نزلنا مع بعض وركبنا العربيه
انا كنت هركب من الباب اللي ورا
مراد: اي دهه
انا: اي
مراد: انتي هتركبي فين
انا: هركب وراا
مراد: طب تعالي قدام علشان متعصبش عليكي عصبحح
انا: طب خلاص ماشي
ركبت وكنا ساكتين طول الطريق لحد ما وصلنا الكليه ركن العربيه وبصلي
مراد: حوررررررر؟؟؟؟؟؟
حور: نعم يمراد
مراد: ممكن متكلميش حد متعرفوش ومتكلميش ولاد
حور بصدمه سيكاا: احم تمم حاضر يمراد
مراد: تمم يالا انزلي ادخلي وانا هنزل وراكي
حور: تمم يالا باي
مراد: باي مراد في باله هو انا غلطان اني قولت كدا
قلبه: لا انت مش غلطانن ده الصح
عقله: بس انا مش عاوز الموضوع يطور عن صحاب
قلبه: لاء خليه يطور ملكش دعوه
مراد: يوهه انا قولت واللي يحصل يحصل
حور دخلت المحاضره وقعدت وفضلت افكر في كلام مراد
مراد: دخلت المحاضره ولقيتها قاعده في البنش الاول والله انا اللي المفروض معرفش اركز مش هي يربي خلصت المحاضره والكل خرج
بعت رساله لحور هتمشي مع صحبتك ولا استناكي
حور: لا روح انت انا همشي معاها
مراد: تمم خلي بالك من نفسك
حور: حاضر يمرادد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✨عند ملك وحور✨
ملك: مالك يحور فرحانه كداا لي يما تتحسدي
(ملحوظه ملك صاحبته حور)
حور ببتسامه وشرح : مقولكيش الواد اتغير عاااا مش مصدقهه ده بيقولي متكلميش حد متعرفهوش ومتكلميش ولاد وخلي بالك من نفسك واوصلك ولا لااااا اي اللي حصله بجد مش مصدقه
ملك بضحك: شكل الواد وقع علي وشه وبدا يحبك يبت يمزه انتي
حور بزعل: مستحيلل يحبني ممكن علشان شايفني اخته مش اكتر وطبيعي ده اللي يتقالل والمشكله اني بدات احبه وحاسه ان مش ممكن هو يحبني اصلا
ملك: يعمري انتي مش عارفه النصيب فين خير ان شاءلله اصبري انتي بس وادعي
حور ووصلت عند عمارتها: ده اللي بعمله يالاا بقاا بكرا اشوفك باي
ملك: باااي يعمري متفكريش تاني وسيبي كل حاجه لوقتها
حور: تمم باي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✨عند حور✨
حور: داخله العماره لقيته طالع علي السلم
مراد: اخرتي علفكره
حور بفرحه وفي سرها:عااا كدهه كتتير بقا
حور: ما كنا بنتمشي مركبناش.
مراد: لي مركبتوش
حور: عادي يمراد كنا عاوزين نحكي مع بعض شويه
مراد.: تمم يحور ابقي تعالي اقعدي معانا شويه علشان منه زعلانه منك
حور: ان شاءلله هحاول اجيلها انهارداا او خليها هي تيجي
مراد بتسرعع: لااا تعالي انتي هستناكي بااي
حور بضحك عليه: مالهه دااا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حورووصلت شقتها: مامااا
مامه حور: نعم يحور
حور:تعالي ننزل بليل وناخد طنط ومنه ومراد
ام حور: خلاص تمم انا هرن علي ام مراد ونتفق وننزل ونعمل اكل وناخده معانا
حور: تمم انا هكلم منه وبعدها هنام شويههه
ام حور: تمم روحي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريع احداث
كلمت منه واتفقنا ننزل واتكسفت اساالها مراد هيجي ولا لا
حور بتسرع:احمم منههه هو مراد هيجي ولا لا
منه: هي الصناره غمزت ولا اي😉😂
حور: بس يبتت انا بسال عادي علفكره
منه بضحك: مهو واضح انك بتسالي عادي بس عموما رايح مشوار وبعدها هيجي
حور: تمم باي بقاا هنام شوبهه
منه: باي يختي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريع احداث نزلنا كلنا ورحنا زي park صغيره كداا وفرشنا وقعدنااا وفضلت ماما وطنط يتكلموو
وانا ومنون قاعدين نتكلم
منهه: هيجي متخفيش
حور: انتي علي مين
منه بغمزه: يعني علي مين مرادد مثلا
حور: علفكره مش مستنيه انه يجي
منه: مهو واضح جدااا😂😂😂😉
حور: يوههه منك انا قايمه وسيباكي خالص
منه: انتي اضحكي علي اي حد الا انادا انا منه ولاا نسيتي
سبتهاا وقومت اه بحبه بس مكسوفه اقول لاخته كداا حتي لو كانت صحبتي
قعدت ابص علي البحرر كدهه وسرحت شويهه
لقيت حد بيقولي سرحانه في اي يجميلل
انا اتخضيت ببص ورايا لقيت حد غريب وعمال يقرب مني
اي بس اتخضيتي لي تعالي بس اقولك علي حاجه
حور: ابعد لصوت والم عليك النااس
_تعالي اقولك بس قربي كداا
انا بصريخ وعياط: ابعددد عني يحيوان
لقيت مراا واحده اتشال عني فتحت عيني لقيت مراد شغال ضرب فيهه وكان هيموته
مراد: يبن * اوعا تقرب منهااا تاتي سامعع يبن * عيل *
انا: مراد خلاص علشان خاطري سيبهه يمراد لوسمحتت
مراد: وهو عمال يضرب فيهه يبن*لو شوفت وشك تاني انت هتجيبه لنفسك يبن *
انا من كتر الصراخ والعياط محستش بنفسي
مراد بصوت عالي: حوررررررررر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رواية مرادى الفصل الخامس 5 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية مرادى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)