📁

رواية قسوة الرعد الفصل الثامن عشر 18 بقلم كاتبة قصص

رواية قسوة الرعد الفصل الثامن عشر 18 بقلم كاتبة قصص

رواية قسوة الرعد البارت الثامن عشر 18

رواية قسوة الرعد الجزء الثامن عشر 18

رواية قسوة الرعد الحلقة الثامنة عشر 18

رواية قسوة الرعد بقلم كاتبة قصص

رواية قسوة الرعد الفصل الثامن عشر 18 بقلم كاتبة قصص
رواية قسوة الرعد


رواية قسوة الرعد الفصل الثامن عشر 18


#قسوه_الرعد

(في المساء في فيلا المنشاواي)

رعد صحي و دخل الحمام

حياه كمان صحيت و لبست و قاعدت علي التليفون بتاعها و رنت علي ايه*يا جدعان ايه في تركيا لسه*

حياه:ايه عامله اي

ايه:الحمدالله

حياه بتحزير:الحمل يا ايه خلي بالك كويس

ايه:حاضر

حياه بمرح:بتعملي اي بقا

ايه ضحكت و قالت:باكل

حياه ضحكت: ماشي و قفلو

رعد خرج و قال و هو بيلبس: ايه مين

حياه: ايه مرات فارس علفكره هي صحبتي من الثانوي لحد الجماعه

رعد:امممم طيب

حياه:بقولك اي

رعد:قولي يا حبيبي

حياه بتفكير: تعاله نعمل خطه و نصالحم علي بعض

رعد قعد جنبها و قال: يا خوفي من خططك

حياه بضحك:لا لا متقلقش الخطه هي ******* و ضحكت بخبث

رعد ضحك و قال:ماشي يله

حياه: يله

(تحت في الفيلا)

رعد بستغراب:هما فين

حياه:معرفش

رعد:يا مريم

مريم:نعم يا بيه

رعد:هما فين

مريم:خرجو من شويه بس كل واحد لوحده

رعد:تمام ماشي يله يا حياه و مشيو

رعد و هو في العربيه: دلوقتي هنعمل اي

حياه:انت هتروح لصحبك و تخلي يلبس كده تمام و تخدو علي مكان شيك كده و تغمي عينه و انا هتصل بي ايه و هقولها انا حامل البسي فستان حلو مده و تعالي و هي هتيجي و اول ما تيجي هغملها عينها من وراها و هقولها متخفيش انا حياه متعمليش صوت و هندخلهم معا بعض و نشيل الشريطه السوده من علي عينهم و نقفل الباب و نمشي و نشغلهم اغنيه كده و اكيد فارس هيفهم هاا تمام

رعد بإعجاب: تمام

و تم تنفيذ الخطه

(في اوضه متزينه و محطوط ورد و مولغين شمع و في اكل و في سرير عليه قلب بالورد و حرف F&A

ايه قاعده بتشتم في حياه

و فارس فهم انه رعد اللي عمل كده و قاعد و ايه رايحه جايه

فارس:اعضي بقا

ايه بغيظ:ملكش دعوه و انت طاليقئ

فرس بصلها بنص عين و قال:راديتك يا عسل

ايه بصتله و قالت:مشص عارفه بحب فيك اي

فارس بغرور: جسمي رياضي و قمر و اي بت تتمنني

ايه راحت لي بغيظ و شدته عليها و قالت:قول اللي انت قولته ده تاني كده

فارس استغل انها قريبه منو و قرب اكتر و التصق بها و بيمشي ايدو علي جسمها بجر*اءه(جماعه رعد و ابوه و صحبو قللات الادب😂🙂)

*فارس خد ايه و حط ايدو علي وسطها و رقصو solo  و شغل اغنيه*

نفسي اقولك علي اللي بيا💗👑

نفسي اقولك كلمه واحده🫶🏼🥺

انت داري بشوق عنيا !

متجاوبش ثانيه واحده🤎

سيبني اقولك من الكلام ..

حاجه توصف اللي بيا🌘💙

و لما اخلص فيك غرام !

ابقي رد انت عليا🌏✨

انت مهما تقولي اي ..

مش هصدق غير عينيا🙈🖇️

ده انا بشوف احلام ..

عمري جوا عينك♥️🥹

لما عيني تنام !

برضو بحلم بيك💭❤️.

حبيبي دوبت خلاص ..

بعد تاني محال✨🌚

عشيت بيك احساس !

ابعد م الخيال🤎🦋

فارس شال ايه و لف بيها و قال:والله بحبك بس في صور اتبعت لي و شاتت بس عرفت اني في حد عايزه يفرقنا عن بعض

ايه بدموع:بس شكيت فيا يا فارس

فارس بمشاكسه:انتي لو مكاني يا قمر كنتي عملتي اي

ايه بضحك:كنت مو*تك

فارس شالها و قال:والهي قمر

(و نسيبهم معا بعض شويه دول اتنين متجوزين😹)

(عند نورا و امجد)

امجد:ساندي(مفأجاه صح)

ساندي بعيط:ونبي يا امجد خلي يطلعني من هنا

امجد بضيق:انتي كنتي ناوايه علي اي

ساندي بعيط:انت عرفت مكاني منين

امجد بعصبيه:اخلصي

ساندي بخوف و دموع:انا انا عازام باشا بعتني عشان اخسر رعد ثفقاتو و و ابوظ علاقتو معا مراتو هو و فارس و نبعت لي فارس صور و شاتت و انا هتصل بي ايه و هقولها تعالي جوزك بيخونك في مكان***** و اتصل برعد هقولو حياه بتخونك في نفس المكان و عازام باشا عارف انها مش ماتت عشان كده و لما يجو نضربهم ب حاجه عشان يفقدو الوعي و  نلبسهم لابس مش تمام و نحطهم جنب بعض علي السرير و نتصل بي حياه و فارس يجو عشان علاقتهم تبوظ خالص

امجد بغضب شدها من شعرها:تمااام انتي هتنفذي اللي تقال بأمر مني جااك

جاك:نعم يا عمي امجد

امجد:خلي بالك من الزباله دي(طبعا دلوقتي بتقولو اي علاقه الرسايل باللي حصل دلوقتي امجد كان بيتكلم معا ساندي و علي اساس انه بيحبها عشان يعرف مين اللي وراها عشان كان شاكك فيها و عازام ده عدو امجد من زمان و عايز ينتقم من امجد عشان كان بيحب نورا و نورا اخترت امجد و هو بقا بيكره امجد من ساعتها)

نورا كانت بتراقبه طبعاا و قالت:امجد انا عايزه افهم دلوقتي

امجد لف و شاف نورا و قال:انتي اي اللي جابك هنا

نورا بعصبيه قالتلو علي الرسايل اللي شافتها علي تليفونه

امجد قعد يهدي فيها و قال:اهدي و فهمها علي كل حاجه

نورا هديت و قالت:طب يله نمشي عشان صوت الكلاب دول

امجد بأبتسامه:دي مش كلاب يا حبيبيتي

نورا ابسمت بتوتر و قالت:امال اي

امجد بيكتم ضحكو و قال:ديابه احنا في صحرا يا حبيبي

نورا مسكت فيه بخوف و قالت:ونبي يله نمشي

امجد ضحك عليها و قال:يله نمشي و مشيو و خلص البارت


رواية قسوة الرعد الفصل التاسع عشر 19 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية قسوة الرعد)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات