📁

رواية فهد الصعيد والقطة الفصل الرابع 4 بقلم هاجر إبراهيم

رواية فهد الصعيد والقطة الفصل الرابع 4 بقلم هاجر إبراهيم

رواية فهد الصعيد والقطة البارت الرابع 4

رواية فهد الصعيد والقطة الجزء الرابع 4

رواية فهد الصعيد والقطة الحلقة الرابعة 4

رواية فهد الصعيد والقطة بقلم هاجر إبراهيم

رواية فهد الصعيد والقطة الفصل الرابع 4 بقلم هاجر إبراهيم
رواية فهد الصعيد والقطة


رواية فهد الصعيد والقطة الفصل الرابع 4


#فهد_الصعيد_والقطه

#بقلمى_هاجر_ابراهيم 


وكانت تتقلب ترى شخص يمسك سكين


تفزع و تتحرك بسرعه 


وكانت تهرب  يمسكها من قدمها 


تصرخ ملوك فاااااااااهد


يسمع صوت صريخها  

يفزع ويذهب اليه  


يدخل يرى شخص  يضع سكين على رقبتها

لو قربت منها هقتلها  


نزل الا فى ايدك ده  ياشاطر لتتعور  

كان يرى دموع ملوك 


كان غاصبه من نفسه  الانه لا يعرف ماذا يفعل  

كان يحاول يسيطر   على غضبه 


فهد /عايز اى  


هاخدها  

ج

فهد بغضب  /تاخد اى  يالا انت اتهبلت  

شخص  /كان يحاول الاقتراب  من ملوك 


يتحول فهد  فجاء  وكان غير وعيه من شده الغضب 


 

يقوم من الاقتراب  من  شخص  وكان يهدده  بقتل الملوك ولكن لا يهتم      وتحرك قبل سكين ان تصل الى ملوك  


 ويقوم  فهد  بمسك الس*كين بيديه   تنزف د*ماء  من يده 

ولكن  كان لا يشعر  من شده الغضب  


وظل يضرب  فى هذا شخص  حتى وقع على ارض  

يرى ملوك تبكى بشده  ولا تسطيع تنفس  من كثره بكاء  

يقوم  باخذها فى احضانه  ويحاول ان يهدى فيها  


اهدى مفيش حاجه 

انا جنبك 

كانت تبكى بشده ثم فجاء  تحضن فهد  


لترى شخص فاق  ويقوم  بمسك  شى فى يده  ويضرب فهد على راسه  

ملوك ببكاء شديد  / فاااااااهد


كانت  تبكى بشده  /متسبنيش   يافهد  وقع فهد على ارض من اثر الخبطه  


وكانت تصرخ  حتى  ينجدها  احد 

وقام شخص بشد ملوك  من شعرها  بشده  


وكانت تصرخ وتمسك فى يد فهد  حتى فلتت  يديها  

واخذها  وكان يفتح  باب  لكى ياخذها  

.كانت تصرخ باسم  فهد  

ترى من يمسك يديها  ويتوقف شخص فجاء  


فهد  بعضب ونظره  مخيفه لا توحى بل خير   /سيبها  

وقام  بضربه  فى وجه  

مين الابعتك يالا  

فى شخص بعتنى اقتالها 

يرى ملوك  تبكى.وتقول   فهد  بتنهد  


ثم تسقط على ارض 

فجاء 

فهد بصريخ /ملووووك 

يتركها  ويذهب اليها  يهرب شخص  بسرعه  


وقام بحضار  الاسعاف   ولكن قبل ان تصل  فقد وعى  

بسبب كثره الدماء 


وجاءت الاسعاف  واخذت الاثنين 

وذهبو الى  مستشفى 


وبعد وقت  

فاق  فهد  وكان يقاوم  نفسه حتى يرى ملوك 

يخرج دكتور من غرفه  بجانبه  


دكتور /اى الا قوم حضرتك  من على سرير 

مينفعش كده  

فهد /مراتى مالها  


دكتور /مرات حضرتك الا جوه 

فهد  /اه 

دكتور /مبروك  مراتك حامل  

فهد بصدمه  /ااى 

ويدخل الى غرفه  


فهد /مين دى 

دكتور /مرات حضرتك  


فهد /مراتى  مين 

دكتور /انا اسف جدا  مرات حضرتك فى غرفه هنا  يدخل عليها يرها نائمه  


 فهد  /هى مالها 


دكتور / حاله صدمه  انا  ادتها مهدا 

فهد /طيب  هتفوق امتى

دكتور / شويه وتفوق  


ظل  جالسه بجانبها  

تصرخ ملوك فجاء 


ملوك./ابعد عنى 

يرقض فهد اليه بسرعه  

فهد  /اهدى متخفيش انا جنبك   قامت بحضنه  بسرعه

 ملوك بخوف  /انت كويس  


فهد / انا  كويس  وجنبك مفيش حاجه  


اوعدك  مفيش حاجه  تمسك ابدا  طول منا عايش

ملوك /عايزه امشى  من هنا 


انا خايفه  


فهد  /متخفيش  ياحبيتى  هنمشى  دلوقتي  

وقام باخذها  وذهب الى بيت  


 واخذها الى غرفه.  نامى دلوقتى  وارتاحى  

تبكى  ملوك بصوت خافض   /انا خايفه 


فهد /متخفيش انا هفضل جنبك هنا  

ظل بجنبها حتى  ذهبت فى نوم   وكان يفكر  من الذى يريد قتلها  

وهيقتلها لى  ف هى طفله 

حتى ذهب فى نوم   بجنبها  


وقد جاء صباح  

وقام  فهد  ارتداء الملابسه وازال  تلك رابطه  التى  توجد على  راسه  


تفق  ملوك فجاء 


ملوك/ا نت رايح فين 


فهد /رايح جامعه  عشان لازم اعمل حاجه مهمه  وحضرى حاجاتك عشان  هاجى وهنروح الصعيد 


ملوك /هتسيبنى لواحدى 


فهد /طيب اعمل اى  لازم اروح عشان هعمل حاجه مهمه 

تعالى اديكى عند مامتك  لحد ماجى عشان نروح صعيد 

ملوك /ماشي  ثم تقف فجاء 


فهد  /وقفتى لى 


ملوك /ممكن تخدنى معاك 


فهد. عدم  وعى /معايا فين 


ملوك /كليه 

فهد /لا مش ممكن  قومى البسى  يلا بسرعه 


قامت  ارتدت بنطلون وبلوزه   وعملت شعرها مثل القطه  

كانت مثل طفله  

ملوك /•يلا  


ركبت سياره  


وصل عند بيت والدتها  

فهد /اطلعى يلا 


ملوك /مش عايزه اطلع 


فهد بنرفزه /اخلصى بقا  اى شغل العيال ده  انا اتخرت  

ملوك /انت بتز•عقلى  ياض 


فهد  وكان يرفع  حاجبه /مشوفتش  جراء اامبارح لى 

ملوك. بدلع  /طيب ممكن اجى معاك  


 

فهد /حلو الحضن بتاع امبارح 

ملوك وكانت تدير وجها /مين دى 


يبتسم  على خجولها 

ملوك بدلع  وترجى /خدنى معاك ونبى 


فهد /امرى لله  


خدها  وذهب الى جامعه  


كان مبسوطه للغايه 

ودخل الا مكتبه  


فهد  /قعدى هنا مش تتحركى  

ملوك /حاضر 


وذهب الى شخص  لكى يفعل شئ ضرورى  


ووعندما  رجع اليه 


بنادى  ملووك 

ينبع............. 

يترى  اى الا هبحصل مع ملوك  مين الا عايز يقتلها؟؟؟؟؟؟

 وهيعرف الحقيقه ولا لا  

رايكم ياقمرات❤  كل عام وانتم بخير ❤


رواية فهد الصعيد والقطة الفصل الخامس 5 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية فهد الصعيد والقطة)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات