رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت صقر الصعيد البارت الرابع عشر 14
رواية عشقت صقر الصعيد الجزء الرابع عشر 14
رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة الرابعة عشر 14
رواية عشقت صقر الصعيد بقلم جاسمين محمد
رواية عشقت صقر الصعيد |
رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الرابع عشر 14
البارت 14
رحيل... ارجوك ممكن تاخدني لحد الطريق بر عشان مافيش عربيات هنا توصلني لحد بر
_حاضر اتفضلي (رحيل ركبت العربيه جنب السواق)
رحيل.. شكرا ليك
السواق ساق
بعد شوي
رحيل... انت ماشي من هنا ليه
_بصلها وضحك.. هههه واخدك مكان حلو يامزه وراح حد جه من ورها وحط منديل علي وشها واغمي عليها
رشا كانت نايمه وقلقت فتبص في التلفون.. يااا ده لسه الساعه 2ونص طيب لم اروح اشوف رحيل صحت ولا لا عشان اديها العلاج (قامت رايحه عند رحيل وخبطت الباب ودخلت)
رشا... رحيل رحيل وراحت نورت النور وبتبص ملقتهاش علي السرير وبستغراب... اي ده هي راحت فين راحت عند الحمام وبتخبط وفتحته مافيش حد
رشا بخوف جرت علي اوضه صقر وبزعيق... صقر صقر الحقنييي
صقر صحي مفزوع فتح الباب والبيت كله صحي... في اي مالك
رشا... رحيل مش لاقيها
صقر بصدمه... انتي بتقولي اي
رشا... والله مش لاقي ولا في الاوضه ولا الحمام وعماله ادور مش لاقيها
(الكل جري علي اوضه رحيل وعمالين يدوره مش لاقينها سوسن طالعه من اوضه رحيل عماله تعيط بتبص لقت ورقه محطوطه علي التسريحه مسكتها لقتها لرحيل نادت علي الكل... صقر يابني تعال شوف سايبه اي الكل جري عليها)
صقر بلهفه... اي سايبه اي
سوسن.. الورقه دي
صقر مسك الورقه وبيقرا اللي فيها... ماما وبابا انا اسفه اني سبت البيت من غير مقولكم بس انا مبقتش مستحمله كل اللي بيحصل ده وتعبت فمتخافوش عليا انا كام يوم وهرجع بس ارتاح شوي وانت ياجدو وياجدتي متحطوش الذنب علي بابا وماما انهم معرفوش ي ربه وان تربيتهم مش كويسه والله هم ربوني انا واخوي احسن تربيه بس انا تعبت ومش قادرها اتحمل اعيش معاكم كدا ارجوك ياجدي خلي بالك من بابا وماما وزين اخوي ومتخليش زين يزعل انا فتره وهرجع والله
صقر خلي بالك منهم لحد مرجع انا اه مشيت بس مش السبب انت بس لا عشان حاسه اني لو فضلت هموت فلازم ابعد وروح مكان مفهوش حد هادي ارتاح فيه واجي بعدين واوع تدور عليا ارجوك عشان مش هقدر ارجع بس خلي بالك من بابا وماما وجدو وجدتي وزين اخوي في حفظ الله رحيل
مكرم وقع قاعد علي الكرسي... ياحبيبتي يابنتي انا السبب في ده كله عشان انشغلت عنك اليومين اللي فاته وقعد يعيط
زين بحزن... صقر هنعمل اي دلوقتي
صقر... هي مستحيل تكون طلعت من البلد عشان الساعه واحدها ونص كانت لسه في اوضتها فخمس دقايق البس ونطلع ندور عليها
سوسن بعياط... صقر
صقر بحزن... ايو
سوسن... رجعلي رحيل ياصقر ارجوك
صقر بحزن... ان شاء الله هترجع متخافيش (وطلع يجري علي اوضته ودخل طلع لبس ولبس وجه طالع من اوضه لاقي ورقه مرمي وره باب الاوضه ميل مسكها وفتحه
_(صقر انا عارفه انك متعصب دلوقتي ولو طولتني ممكن تمو. تني فيها بس والله غصب عني تعبت ياصقر انت عمال تعملني بطريقه صعبه وتزعلني ومش حاسس بي اه انا حبيتك وانت عارف كدا بس انت مش متقبل حبي بسبب اللي حصل بس انا ذنبي اي الحب مش بايدينا ياصقر انا انسانه كان عايشه حياتها متعرفش اي حب وعرفته علي ايدك هي ذنبها اي وكمان انت كل مره تقولي فيها انك بتعتبرني اختك بحس بس.. كينه بتق.. طع في قلبي ومش بتحمل اشوفك مقرب من حد حتي رشا مش بتحمل اشوفك بتسلم عليها حتي عشان كدا سبت البيت ومشيت كام يوم وابعد عنك يمكن اقدر انسا حبك وارجع اختك اللي انت بتقول عليها فعشان كدا ارجوك مدورش عليا وسيبني ارتاح كام يوم وانا بوعدك والله اول محس اني ارتاحت هرجع علطول وكمان انت زعلان ليه ياعم اديني ريحتك مني مش انا عيله متهوره ومجنونه ريحتك اهو شوي ياريت تبقا مرتاح وكويس بس ارجوك خلي بالك من نفسك عشان انا مستحيل اقدر اشوفك فيك حاجه عشان امو. ت فيها يلا اشوف وشك بخير رحيل)
صقر خلص الرساله وعينه كله دموع وبحزن... مستحيل اسيبك يارحيل تروحي مني ابدا انا مصدقت اني لقيتك بعد اللي عشته انتي الوحيدها اللي خلتيني ارجع احب الحياه انا لازم الاقيكي ورجعلك ليا حتي لو كنتي فين( ومسح دموعه اللي نزلت علي خده ونزل جري ركب العربيه هو وزين وراحه يدوره علي رحيل)
ـــــــــــــــــــــــــــــــ بليل
رحيل بدات تفوق وفتحت عينها بتبص لاقي نفسها في مكان ضلمه ومافيش حاجه حوليها
رحيل بخوف وزعيق... حد هنا حد يجي يفتحلي الباب
_االحق دي صحت
=ااشطااا ادخل كلمها عقبال مجهز نفسي واجيلك
_ااشطااا يابرنس
رحيل عماله تعيط وتزعق وبتص لاقت باب الاوضه بيتفتح وواحد داخل منه
رحيل رجعت لوره من الخوف... انت مين
_ههههه بتسالي ليه ياحلوه
رحيل بخوف... قولت مين وعايز مني اي
_مش انا اللي عايزه ده صقر بيه اللي عاوز
رحيل بصدمه... صقررر
_اه صقر اتفاجاتي ليه كدا وبتبص لاقي حد تاني داخل من الباب بتبص لقت صح
رحيل بصدمه... انت اللي خا. طفني مستحيل
صقر... هه هه هه مستحيل ليه بس يابنت عمي
رحيل وقفت علي حيله من علي الارض وراحت نحيته وبزعيق... انا هقول لبابا كل حاجه ومستحيل اخليه يسيبك المره دي
صقر... هيعمل اي واحد واخد مراته
رحيل بصدمه... مراته كيف
صقر... هعرفك كيف دلوقتي وغمزلها وبص للراجل طلع وققل الباب وبدا يخلع لبسه
رحيل بخوف وصدمه... صقر انتي اتجننت انت بتعمل اي
صقر بضحكه كلها مكر... ههه هعمل زي اي اتنين متجوزين ومسكها ورمها علي السرير
يتبع.....
#عشقت_صقر_الصعيد
#جاسمين_محمد
رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الخامس عشر 15 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية عشقت صقر الصعيد)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)