رواية شقية شقلبت حياتى الفصل الثامن 8 بقلم لودان عبده
رواية شقية شقلبت حياتى البارت الثامن 8
رواية شقية شقلبت حياتى الجزء الثامن 8
رواية شقية شقلبت حياتى الحلقة الثامنة 8
رواية شقية شقلبت حياتى بقلم لودان عبده
رواية شقية شقلبت حياتى |
رواية شقية شقلبت حياتى الفصل الثامن 8
رواية شقيه شقلبة حياتي
الفصل الثامن
خرجت الدكتوره قالت لأياد: المدام بقت كويسه يا اياد ببه هيا حصلها كسر في ساعد الايد الشمال وخيطنا راسها بس عشان نزفت شويه لازم ترتاح كويس بس ارجوك خلاص تفطر اليومين الجايين عشان لازم تتغذي وتعوض الدم الي راح وتتقوى عشان هيا ضعيفه اديتها فيتامينات
اياد كان مركز مع كل كلمه قلتها:طيب ممكن اشوفها
الدكتوره:أيوة ممكن
اياد دخل لقاها نايمه وقعد معاها تقريبا ساعه
بعدها الدكتوره دخلت اطمنت عليها ولدن لسه نايمه
اياد سألها:هيا هتفوق امتى
الدكتوره :بعد ساعتين
اياد: كويس
بعد ساعة المغرب اذن وإياد لسه م فطر سليم وهبه قلقوا عليهم وسليم اتصل على اياد وهوا حلالهم كل حاجه وهما رواحوا للمستشفى على طول وصلوا واطمنوا عليها بعد ربع ساعه لدن صحت اياد كام ماسك ايدها اليمين وهيا ضغطت عليها وفتحت عيونها
اياد بلهفه:لدن انت كويسه
لدن بتعب: انت مين وأنا مين وانتوا مين
اياد وسليم وهبه مصدومين اياد : أنتي مش فكراني
لدن م قدرت تمسك نفسها من الضحك على أشكالهم
لدن : خلاص خلاص أنا م فقدت الذاكرة ولا اي حاجه بضحك عليكم عشان اطلعكم من النكد دا بس شكلوا الخطة باظت 😹😹😹
اياد بطمئنينه : خضيتيني يا شيخه كنت هموت من الخوف
سليم وهبه ضحكوا برضو
بعد الضحك سليم قال لهبه يلا نجيب الفطور عشان نفطر يلا
هبه:يلا
وقعد لدن اياد
اياد: انت كويسه
لدن لأول مره تشوفه وهوا خايف: أنا كويسه يا اياد م تقلقش الحمد لله
اياد براحه :الحمد لله
اياد بص في عيونها وهيا كانت متوتره من نظراته كانت بتحاول تبص على اي مكان غير عينيه ولكن اياد لسه بيبص عليها
لدن بكسوف: اياد بطل تبصلي انت بتوترني
اياد بتوهان: مش قادر
لدن : ايه
اياد استوعب : ولا حاجه
وانقذ من تلك اللحظه بفضل سليم
قعدوا واكلوا والدكتوره كتبت للدن خروج وطلعت و
راحوا البيت اياد شال لدن و وداها غرفتها
وطبعا عصافير الحب ودعوا بعض 😍🥰
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
في غرفة لدن
اياد حط لدن على السرير براحه كانت عاوزة تقوم اياد مسكها ونيمها مرة ثانية
اياد: اوعى تتحركي الدكتوره قالت لازم ترتاحي
لدن بغضب: يا اياد أنا مش هجري انا هوقف في البلكونه شويه
اياد خلاص أنا هوديكي
لدن باستسلام: كويس
اياد شالها وحطها في كرسي في البلكونه
وقعدوا يتكلموا مع بعض واتعرفوا على بعض عدى وقت طويل وجاء وقت السحور اياد راح حضر الاكل وجابه وطلب من هبه تروح تتسحر واتسحر مع لدن وكان وقت جميل
وصلوا وراحوا ناموا
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
عدى عشرين يوم اياد يروح الشغل ويرجع يقعد مع لدن بقى بيطمن لما يكون جنبها وهيا بتحس بالامان معاها
في صباح اليوم الثالث والعشرون من رمضان لدن قالت لأياد: أنا عاوزة اروح معاك الشغل
اياد: لأ انت لسه ايدك بالجبس لما نفكه تروحي
لدن بترجي : يا اياد ارجوك أنا عاوزة اروح معاك والله هقعد في مكتبي ومش هتحرك أبدا ارجوك
طبعا أياد استسلم ليها ونفذ لها طلبها
وروحوا على الشركه وعدى اليوم على خير
وهما راجعين لدن لمحت بنت قاعده بتعيط قالت لأياد: وقف وقف بسرعه
اياد وقف العربيه باستغراب
لدن نزلت وإياد نزل وراحوا للبنت الي بتعيط لدن قعدت جنبها سالتها: مالك بتعيطي ليه
البنت :ماما وبابا ماتوا في حادث من عشره ايام وأنا بقيت لوحدي وصاحب الشقه بتاعتنا طردني عشان مفيش فلوس للايجار
لدن وإياد زعلوا عشانها بجد البنت دي تزعل
لدن بطيبه: اي رايك تيجي معانا
البنت : لأ أنا مش عاوزة اعيش مع ناس كضيفة واضايقكم
لدن : تضاقي مين بالعكس أنا هكون اختك الكبيره والشاب دا اخوك الكبير ماشي
البنت ببراءة: ماشي
اياد مبسوط من جواه بس مثل الزعل: بصي يا حلوه روح العربيه هناك واستنينا ونحنا هنيجي على طول تمام 👌
البنت :تمام
بعد م مشيت البنت اياد بزعل مصطنع: انت ازاى تعملي كده بدون م تسأليني
لدن :أياد ارجوك البنت دي أنا حسيت معاها براحه كبيرة خليها تعيش معانا
اياد: بس مينفعش تعيش معانا
لدن : أياد أنا ههتم بيها متخفش... بعد تفكير قصير
..بص يا اياد لو وافقت اخدها معانا هنفذ ليك ثلاث طلبات بدون نقاش
اياد اعتبرها انبسط كثير من كلامها: موافق بس ايه يضمن لي أنك م تتهربيش من كلامك
لدن بفتكير: صور لي فيديو وأنا بقول فيه كلامي
وفعلا عملوا كده وروحوا البيت ويتتتتبع..
.
.
.
.
.
يا ترى اياد هيطلب من لدن ايه 🤔
رواية شقية شقلبت حياتى الفصل التاسع 9 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية شقية شقلبت حياتى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)