📁

رواية أم البنات الفصل الأول 1 بقلم هاجر سلامة

رواية أم البنات الفصل الأول 1 بقلم هاجر سلامة

رواية أم البنات البارت الأول 1

رواية أم البنات الجزء الأول 1

رواية أم البنات الحلقة الأولى 1

رواية أم البنات بقلم هاجر سلامة

رواية أم البنات الفصل الأول 1 بقلم هاجر سلامة
رواية أم البنات


رواية أم البنات الفصل الأول 1


= انا مبقاش قادر استحمل انتي كل خلفتك بنات انا كل الناس بتقولي يا ابو البنات ليه كده انا هتجوز عليكي طالما انتي خلفتك كلها زفت زي وشك ليه انا اخويا يخيب اربع صبيان وانا اخلف اربع بنات مع ان انا كبير وانا اللي كان لازم اجيب الولد

مهرة..اهدا ياأحمد مش كد دي حاجة مش بأيدي والله اعمل اي 

احمد.. بطنك اتعودت على خلفه البنات غوري من وشي.

مهرة بسرعة..طيب اسنتي نجرب تاني يمكن يطلع الولد بس مش تجوز عليا وقالت بدموع انا بحبك يااحمد

احمد بغضب...اييييي لا علشان تتطلع بنت وتبقي تكملت بقي انا امشي.

مهرة مسكته بسرعة..تعالي بس مش انت بتحبني انا مهرة حبيتك معقول تتقدر تجوز عليا انت عرف كويس انه مش بأيدي لو كان بأيدي كنت خلفت كلهم ولاد والله بلاش توجعني 

احمد بندم.. مهرة انا مش عارف حصل اي بجد كلام ناس واخلي بيوجعني انا اسف حقك عليا ونبي متزعلي.

مهرة..انا مش زعلانة ياحبيبي انشاءالله نجيب الولد اللي نفسك فيه 

احمد بضحك..تعالي م قولك علي السر.

مهرة بضحك...لا وجريت علي الاوضة 

احمد جري وراها.

استغفروا🥹♥️.

مهرة نزلة وفجاة قبلت سلفتها زينة.

زينة بخبث..زيك يام البنات ريحة فين كد وسيبه بناتك.

مهرة بهدوء..نزله الاحماتي بناتي نايمين.

زينة بخبث..اها نزلي أصلها عايزة حد يغسلها ويروق وانتي عارفة انا لسه ولدة ابني وتعبانة 

مهرة..مفيش مشكلة انا هنزل ونزلت بدون اي كلام

زينة ضحكت بخبث ودخلت شقتها.

اصلوا علي النبي🥹♥️

مهرة خبطت علي الباب.

ست كبيرة فتحت وقالت اهلا يام البنات ياوش القفر كل دا 

مهرة بهدوء..حقك عليا كنت بنيم عيالي.

حماتها سماح لوت بوزها وقالت ماشي يا ام البنات يلا خشوا اغسلي المواعين وروقيلي الشقه اصل يضرب يقلب وانا مقدرش انزل مرات ابني زينه لانها لسه والده الولد عقبالك ياوش الفقر.

مهرة..خاصر ياحماتي ودخلت روقت وغسلت المواعين وعملت كل حاجه وعملت الاكل.

مهرة..انا خلصت كل حاجة ياحماتي عايزة حاجة تاني 

سماح بقرف..اها عايزة عايزكي تخلي جوزك يتجوز ويجيبلي الواد ماهو مش معقول هيفضل كده لازم يكون ليه سند وانتي بطنك خلاص اتعودت على البنات.

احمد دخل واسمع الكلام وقال اي ياامي اللي انتي بتقوليه دا دي مراتي دي حاجه مش بايديها ليه متقوليش انه المشكله عندي انا مثلا 

سماح..نعم فشر انت سليم في السليم هي اللي معيوبه

احمد بزعيق اميييييييي

سماح بعياط كدب..أنت بتزعق الامك اخص عليك كل منك ياوش القفر انتي 

احمد..ياامي كفاية بقي رحميني شوية حرام عليكي 

سماح..يابني انا

احمد..خلاص يامي يلا يامهرة خدها وطلع علي شقتهم بسرعة.

سماح.. انا مش عارفه البنت دي سحراله ولا عامله ايه انا لازم اجيب شيخ ثاني وتالت ورابع.


احمد..حقك عليا يامهرة متزعليش

مهرة..مش زعلانة طول مانت جمبي 

احمد خدتها في حضنه وقال ربنا عوضني بيكي انتي والبنات.

بعد اسبوعين.

مهرة بخوف..احمد عايزة قولك حاجة 

احمد..قولي ياحبيتي

مهرة..انا حامل

احمد بصدمة

اسكريبت ام البنات♥️

بقلم الكاتبة هاجر سلامة♥️


رواية أم البنات الفصل الثانى 2 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية أم البنات)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات