📁

رواية حكايتى الفصل العاشر 10 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حكايتى الفصل العاشر 10 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حكايتى البارت العاشر 10

رواية حكايتى الجزء العاشر 10

رواية حكايتى الحلقة العاشرة 10

رواية حكايتى بقلم سلمى إبراهيم

رواية حكايتى الفصل العاشر 10 بقلم سلمى إبراهيم
رواية حكايتى


رواية حكايتى الفصل العاشر 10


رواية حكايتي الحلقه العاشره

سليم بزعيق شديد..مع محمد يمللللك......

ملك فقدت السيطره علي نفسها ومقدرتش تنطق حرف واحد اما شروق فكانت مش عارفه تتصرف ازاي في موقف زي دا 

شروق بتوتر..اهدي ...اهدي يسليم بالله عليك...والله العظيم هي تابت فعلا ..وهو كان ضحك عليها

سليم..ونا المفروض اعمل معاها اي دلوقتي.....

شروق..اسمعها يسليم...ربنا عاقبها وأهلها وكلكم عاقبتوها...وهي فعلا ندمت وتابت والله 

سليم بتوهان وقهره..ششش اسكتي يشروق انا مش عاوز اسمع كلمه واحده .....اخرسو انتو الاتنين ..وسابهم ودخل يقف ف البلكونه...

شروق..اهدي يملك...ملك اي حصلك

ملك وكاتمه عياطها واديها بتترعش جداا..خلاص يشروق..هيطلقني 

شروق بقلق..طب اهدي ..اهدي يحبيبتي هتعملي حاجه في نفسك 

ملك وانفجرت من العياط..انا بحبو يشروق..بحبو اوي ....حضنتها شروق اوي وكان سليم سامع كلامها وهو جوه لكن قدر علي قلبو وفضل واقف متعصب وحاسس انو تايه مش عارف هل هو مكبر الموضوع ولا هو كبير اصلا...بس الحاجه اللي فكر فيها انو لازم ياخد بتار ملك ..لكن من مين ..اعز اصحابو ..لا مفيش اصحاب ولا حاجه لو كان صاحبي مكانش عمل في حد من عيلتي كدا ...لا اخد بتارها وبتاري انا كمان ..شويه وشروق مشيت وفضلت ملك قاعده لكنها مش طايقه تسيبو وهو زعلان كدا ..فضلت تقرب ع البلكونه بهدوء لحد ما دخلت

ملك بصوت مجروح..سليم...

سليم ببرود وقهره..امشي يملك...امشي دلوقتي 

ملك بعياط..سليم متظلمنيش ونبي ...

سليم..لو في حد مظلوم ف الحكايه دي كلها يبقي انا ...اتخدع في صاحب عمري وكمان بنت عمي 

ملك بعياط شديد..انا مراتك يسليم

سليم..لا انتي مش مراتي ...انا اول ما اخد حقك من محمد ....هطلقك 

ملك بصدمه وكان قلبها هيوقف..تطل...تلطلق مين يسليم....انا ...

سليم بقهره..اه يملك...هطلقك....امشي بقا دلوقتي انا مش عاوز اجرح فيكي اكتر من كدا ..انتي عشان حالتك بس مش همد ايدي عليكي ...لي يبنت عمي..تعملي كدا في اهلك لي ...ابوكي دا يستاهل منك كدا ...والله حرام عليكي بجد ......

.ملك بانهيار وعصبيه..عشان محدش فيهم سمعني قبل كدة...محدش فيهم عمره اهتم بيا او قرب مني..عمرهم ما قالولي عامله اي فدراستك او حتي سألو اي مدرس عليا ونا ف ثانويه او حتي سألوني بتعملي اي عالموبايل ...ولا سألوني صحابك مين....مشوفتش منهم الحنان يسليم ..شوفته منو قرب مني وحسيني بالاهتمام ..حبيتو وكل ما كان بيطلب مني طلب كنت بنفذه حتا لو كان اي ....لحد ما رجعت لربنا وعرفت ان دا حرام ..قولت هبعد عنو ..لازم ابعد عنو وكرهته لانو خلاني اعمل حاجه حرام......وبردو مسابنيش فحالي ......نا بجد تعبت يسليم..تعبت

سليم وتأثر بكلامه بس مبينش..طب يملك...روحي خدي المهدئ اللي سامي صاحبي كتبهولك ..ونامي ..مش عاوز اتكلم انهارده 

بعد كتير من المجدلات دخلت ملك اخدت المهدئ ونامت من كتر تعبها ...وفضل يفكر سليم طول الليل هيبدأ منين ولقا محمد بيرن عليه 

محمد..الو....اي يا ابو الصحاب ..وحشتني

سليم بعصبيه شديده..ولا...اقسم بالله لاق*تلك بقا انت اللي عملت في مراتي كدا ..يا أعز اصحابي ...وحيات امك يلا هنيمها زعلانه عليك

قفل محمد السكه وفضل سليم مشتعل غيظا ومش قادر يقعد قبل ما ي*قتله ..لكن بعد ما فكر عرف انو اللي عملو غلط وانو كدا حذرو....تعب ودخل ينام ع الكنبه...عدي الوقت وجه النهار وكان بيلبس ورايح لمحمد البيت ...صحيت ملك 

ملك بحزن..سليم....

سليم ببرود..عاوزه اي ...

ملك وقامت وقفت..انت رايح فين

سليم بعصبيه..بت انتي ..متكلميش معايا دلوقتي انا مش طايقك اصلا ...

ملك بعياط..سليم...انا بحبك..بالله عليك متعملش فيا كدا 

هدي سليم شويه ..ملك..ابعدي بس دلوقتي..عشان الحق ابن الك*لب دا قبل ما يهرب في حته 

ملك بعياط وزعل..هتطلقني يسليم

سليم بنفاذ صبر وزهق..اه هطلقك ..وزق*ها...وسعي كدا .......ومشي خطوتين..لكن مستحملتش ملك كلامه ووقعت في الأرض..سمع هو صوت وقعتها ورجع بسرعه جري عليها..ملللك

يتبع........


رواية حكايتى الفصل الحادى عشر 11 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية حكايتى)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات