📁

رواية حب لن يموت الفصل التاسع 9 بقلم رحمة العوانى

رواية حب لن يموت الفصل التاسع 9 بقلم رحمة العوانى

رواية حب لن يموت البارت التاسع 9

رواية حب لن يموت الجزء التاسع 9

رواية حب لن يموت الحلقة التاسعة 9

رواية حب لن يموت بقلم رحمة العوانى

رواية حب لن يموت الفصل التاسع 9 بقلم رحمة العوانى
رواية حب لن يموت


رواية حب لن يموت الفصل التاسع 9


#البارت_التاسع

#حب_لن_يموت 

فجأه فتح محمود حط ايده ع كتف جاسر 

محمود انت رايح فين 

جاسر مفيش بس سامع حد بيعيط جوه 

محمود واحنا مالنا يا اخي 

جاسر وكان قلبه بيدق بقوه وحاسس ان سمع الصوت ده قبل كده 

محمود ايه يا عم سرحان في ايه 

جاسر ها لا ولا حاجه 

محمود طب يلا نمشي 

جاسر: هو امير ممكن يكون سايب حد في الاوضه جوه 

محمود افتكر اخت امير مش عارف بس ممكن تكون اخته لان مشوفتهاش 

جاسر طيب ما نتإكد 

محمود يلا يا جاسر ملناش دعوه 

وفعلا مشي جاسر ومحمود من الشقه وراحه الخطوبه 


خلصت الخطوبه وروح الكل بيته في بيت اسماعيل رن فونه ووصله خبر من صحبه انهم عرفه مين اللي خبط بنته واسماعيل كان مبلغه وعمل بلاغ ان بنته مختفيه 

امير انا قولت  امل اننا نلقيها 

اسماعيل: لازم نروح نشوف مين عمل في اختك كده 

امير بعصبيه: بعد اللي عملته لسه عايز تشوف مين عمل فيها كده يا بابا 

اسماعيل: لازم نعرف يا امير مين سبب في الحادثه دي ومين عمل في اختك كده 

امير ماشي يا بابا انا مش مقتنع ان نروح لان هي خلاص خدت العقاب اللي تستحقه بس هاجي معاك 

وفعلا راحه القسم علشان يشوفه مين عمل كده وفجأه

شافه جاسر وهو داخل مع العسكري اتصدم امير لما شافه 

امير بصدمه: جاسر 

جاسر بنفس الصدمه : امير 

اسماعيل انت انت اللي خبط بنتي يا جاسر 

جاسر بصدمه اكبر بنتك بنتك مين 

امير بعصبيه: انت هتستهبل ياض 

جاسر انا مش فاهم حاجه 

امير انت هنا ليه مش علشان خبط صبا ولا انا بتبلي عليك 

الظابط: انتو تعرفه 

امير: بتريقه امال ده ابو نسب 

جاسر: هي ازاي صبا اختك 

امير: وانت مالك يا اخي انت ايه معندكش دم 

اسماعيل: ازاي انت يا جاسر ازاي ده انا عارف اخوك وعمره ما ازنا ابدا ليه كده يابني 

جاسر: اكيد يا عمي مش قصدي اخبطها

امير بعصبيه انت لسه هتبرر انت ايه معندكش دم 

الظابط اهدي يا امير لولا ان عارف اسماعيل مكنتش هسكت ع الوضع ده 

اسماعيل: معلش يا ايمن بس الموقف مش سهل 

ايمن: علشان انا عارف ان الموقف مش سهل ف سيبكم وبما انكم عارفين بعض ف اكيد ممكن يكون في تنازل 

امير: نعم تنازل ازاي يعني اصلا

اسماعيل: اهدي يا امير هنشوف الامور كده ونكلمك يا ايمن 

امير: بابا 

اسماعيل: خلاص يا امير

دخل جاسر الحجز وهو مش مصدق ازاي طلعت اخت امير ازاي هي صبا اللي كلمها ف المستشفي يعني امير عنده اخت ومجبهاش الخطوبه ده ازاي ما هو طبيعي البنت مبتقدرش تمشي ولا حتي تشوف هيجبها ازاي يعني وهدي شويه من بحر افكاره وطلع سلسله البنت اللي كانت معاه 

جاسر في نفسه: انتي بقي مش هتظهري نفسي اعرف رحتي فين ولا الكلب ده عمل فيكي ايه 

يارب طمني عليها وترجع تاني واشوفها المره دي يارب 

من الناحيه التانيه كانت صبا بتعيط من كلام امير ليها وحسه ان هو بقي يكرها مع ان كان قصدها انها تكون مع الشخص اللي حبته بغض النظر انه طلع مش شخص قد الثقه 

في وسط حزنها وعيطها سمعت امير بيزعق ويقول انا عايز حقها من الحيوان ده 

اسماعيل مش كنت بيعها دلوقت عايز حقها 

امير بتفكير مش بعيد يكون الحيوان ده هو اللي عمل فيها كده 

اسماعيل: يا امير ممكن تكون حادثه عاديه واختك كانت بتحب احمد 

امير ما الاستاذه مدورها مش عارفين مين عمل معها كده 

اسماعيل بزعيق اسكت بقي يا امير 

امير بابا اخر كلام عندي ان الواد ده يتجوزها ونخلص بقي منها ومن قرفها 

اسماعيل انت بتستهبل يا امير 

امير هو ده اللي عندي يا بابا

صبا في نفسها جواز ايه انا مش فاهمه حاجه 

فجأه امير زق دخل ع صبا 

امير: هو ده الحيوان اللي بعتي شرفك علشانه 

صبا خافت جدا من صوت امير وعصبيه عليها وافتكرت ان هو عرف اللي حصل وانها مش بنت 

و..............

#رحمه_العواني


رواية حب لن يموت الفصل العاشر 10 من هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية حب لن يموت)

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)

تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)

Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات