رواية نادين الفصل الخامس 5 بقلم نور الحياة
رواية نادين البارت الخامس 5
رواية نادين الجزء الخامس 5
رواية نادين الحلقة الخامسة 5
رواية نادين بقلم نور الحياة
رواية نادين |
رواية نادين الفصل الخامس 5
نادين بغضب: اي المهزله دي
دي شركه ولا نادي تعزمي في اصحابك
يارا بغيظ: علي فكره خطيبي مدير الشركه دي وليا الحق اني اعزم الموظفين
نادين بسخريه: خطيبك بره مش هنا هنا مكان شغل اظن كلامي واضح
مايا بحده: يلا كل واحد شغله
وكل واحد فعلٱ راح يشوف شغله وهوا تفكيره مشغول
_________________♡
عماد: حنان انا مش عارف اشكرك ازاي علي الي عملتيه لحد النهارده مع نادين
حنان بطيبه: تشكرني اي بس نادين بنتي ذيها ذي مايا وزياد ماتقلقش عليها ناديه قويه
عماد بخوف: الي حصل يهد اي حد يهد الجبل
حنان بقلق: اطمن الي حصل خلاص فات عليه زمن
عماد بخوف: خايف حاجه تحصل تفتح الي اتقفل
سعاد نزلت وقعدت ادمهم
سعاد بمكر: ازيك ياحنان ازيك ياعماد
عماد بص عليها بغضب وسكت
حنان ببرود: الحمدلله انتي عامله اي
سعاد بغيظ من برودها: انا الحمدلله ياختي
حنان بسخريه: كان نفسي يبقا عندي اخوات والله بس نعمل اي اختي الوحيده ماتت
سعاد: الله يرحمها ارتاحت
حنان بغضب: صح ارتاحت منك
سعاد بحقد: ارتاحت من الكل
حنان لسه هتكلم
عماد بضيق: خلاص هوا انا مش قاعد ولا اي
حنان سكتت بإحترام
_______________♡
ام يارا: اي رايك في الاخبار دي
بضحكه عاليه: حلوه مش عوزه تقولي مين الي بيقولك الاخبار
ام يارا: انت ليك اكل ولا بحلقه
_______________♡
في المكتب
مايا بقلق: هتعملي اي
نادين ببرود: في اي
مايا بغيظ: نادين بلاش ام برود ده
نادين بحده: اظن ده مش مكان للكلام ده واضح جدا انه مكان شغل
مايا بغضب: ماشي يانادين لينا بيت نكلم فيه
نادين طلبت السكرتيره
نادين بجمود: هاتلي الملفات تبع اخر تلت اسيبع
السكرتيره: بس يافندم دول مش موجودين عندي
نادين برفع حاجب: امال موجودين فين
السكرتيره: في مكتب في كل الملفات الملفات الي بيعدي عليها اسبوع بتنزل تحت
نادين بعمل: خلاص انزلي هاتي الي طلبته منك
السكرتيرة: احم بس يافندم مستر يزيد مانع حد يدخل المكتب ده
نادين بحده: روحي اتصرفي وهاتي الي قولت عليه
السكرتيره خرجت بخوف وبعد شويه يزيد دخل مكتب نادين
يزيد بإستغراب: في اي يا نادين عوزه الملفات ليه
نادين بحده: انا هنا اسمي الاستاذه نادين اما بالنسبه للملفات عوزهم عشان ارجع عليهم واشوف الشغل ماشي ازاي
يزيد بهدوء: نادين الي حصل ده
نادين بغضب: انا ماليش دعوه بالحصل انا هنا بشوف شغلي مش فاضيه اسمع كلام فاضي
يزيد بغضب: صوتك مايعلاش عليه انتي سامعه
نادين بهدوء: خلصت اتفضل وياريت الملفات الي طلبتها تكون علي مكتبي
يزيد سابها ومشي من غير ولا كلمه لانه اتعصب جدٱ
ونادين قعدت عشان تكمل شغلها
يزيد بغضب: بقا انا تعمل معايا كده
ياسين بضحك: في اي يابني مالك
يزيد بغضب: بقا انا حد يرفع صوته عليا لا وقال اي اسمي الاستاذه نادين
ياسين بيضحك عليه
يزيد بغضب: انت بتضحك علي اي
ياسين بضحك: ياعم انت مش شايف نفسك عامل ازاي
يزيد بتوعد: ماشي يانادين ان ماربيتك
ياسين بخبث: وانت مالك بيها بقا مش خلاص هتتجوز يارا
يزيد بسرعه: انا مش هتجوزها
ياسين ابتسم لانه بدأ يحس انه صاحب عمره هيحب بجد حب حقيقي
ياسين قام وراح عند يزيد وقف ادمه وحط ايده علي كتف يزيد واتكلم: خلي بالك بلاش تضيعها من ايدك وبعدين سابه ومشي
يزيد قعد يفكر في نادين مش عارف يشلها من تفكيره
_______________♡
عادل: يابا انا خلاص هرجع اسكندريه عشان الشغل الي هناك
سعاد بمكر: هتسافر دلوقتي وتسيب الدنيا كلها مقلوبه
عادل كان هيرد بس الجد اتكلم
الجد بحده: الدنيا اي الي مقلوبه ياسعاد ما كل حاجه ذي الفل اهو في اي بقا وبعدين بص لعادل سافر يابني شوف شغلك
_________________♡
دلال: يابني ابوك بيحبك ذيك ذي اخواتك
ادهم بعصبيه: انا ماليش اخوات انتي ماخلفتيش حد غيري
دلال بحزن: صح انا ماخلفتش حد غيرك بس ابوك خلف
ادهم: ماليش دعوه هوا في اب يسيب ابنه السنين دي كلها في اب يخاف يقول لأهله انه اتجوز وعنه ولد
دلال بحزن: انا قبلت بكدا لما ابوك طلبني للجزاز قالي كل حاجه وقال انه مش هيقدر يقول انه اتجوز علي بنت عمه وانا وافقت علي كدا
ادهم بغضب: طب وانا مافكرتيش فيا مفكرتيش عيالك هيكون مصرهم اي
دلال بدموع: انا اسفه يابني ماكنش قصدي اعمل فيك كدا
ادهم بتنهيده: انا اسف يا امي بس كان نفسي اكون قاعد في وسط اهلي دلوقتي كان نفسي افتخر بيهم واقول انا اخويا كذا ولا جدي كذا انا حتي دلوقتي مش عارف اقول انا ابويا مين
دلال بحزن: ان شاءلله ابوك هيقول لجدك وتروح وتعيش وسط اخواتك وعيلتك
ادهم ببرود: لا يا امي ابويا بيخاف ابويا مرعوب من جدي خايف يقوله انه متجوز وعنده ولد
________________♡
في القصر علي السفره
الجد بجمود: ها يانادين اي رايك في الشغل
نادين ببرود: كويس وكملت اكل او بمعني اصح كملت تقليب في الاكل
سمر بخبث: خير يا نادين مش بتاكلي ليه
نادين بسخريه: انتي قاعده مركزه بقا...... وبعدين ركزي في اكلك
سمر بغيظ: مين انتي عشان اركز معاكي
نادين بغرور: انا نادين الصاوي
الجد بغضب: هوا في اي هوا مافيش اي احترام ليا
الكل سكت شويه ويزيد دخل ويارا معاه
نادين بسخريه: العريس وصل
الجد برفع حاجب: عريس اي
يزيد لسه هيرد
زياد بضيق: اصل يزيد هيجوز ياجدي
عماد بإستغراب: كلام اي ده اما هوا متجوز نادين
نادين بضيق: لا هوا هيجوز يارا الف مبروك يا ابن عمي عن اذنكم
الجد بغضب: استني صح الكلام الي قالته ده يايزيد
يزيد بتوتر: ياجدي انا...
الجد بغضب: صح ولا غلط
يارا بخبث: صح
الجد بحده: لما اكون بكلمه انتي تسكتي خالص
يارا سكتت بخوف
يزيد: صح ياجدي انا ويارا هنجوز
عماد بقوه: مش بنتي انا الي جوزها يجوز عليها
الجد بغضب: مش عوز اسمع صوت
نادين: لو سمحت ياجدو انا عوزه اطلق ودلوقتي حالٱ
يزيد بسرعه: بس انا مش عوز اطلقك
نادين اكتفت انها بصتله بصه واحده بس كفيله انها انها تحكي الكثير
يزيد لف وشه الناحيه التانيه من نظرتها
حنان بغضب: لازم..
بوووووووووم خلصت 😉
رواية نادين الفصل السادس 6 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية نادين)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)