رواية ذنبى لأنى أنثى الفصل السادس 6 بقلم ريمو حسنى
رواية ذنبى لأنى أنثى البارت السادس 6
رواية ذنبى لأنى أنثى الجزء السادس 6
رواية ذنبى لأنى أنثى الحلقة السادسة 6
رواية ذنبى لأنى أنثى بقلم ريمو حسنى
رواية ذنبى لأنى أنثى |
رواية ذنبى لأنى أنثى الفصل السادس 6
حسام بشر :انا هوريكي ازاي تخرجي من بيت جوزك في الصباحية شكلك عايزة تعيشي ليلة زي بتاعت امبارح
نور بدموع وهي بتفتكر اللي حصل امبارح
فلاش بااااااك
حسام :ادخلي يا عروسة برجلك اليمين
ام حسام من وراه :يلا يا ابني عايزين الأمانة
نور سمعت كدة اترعبت كان بيقرب منها وهي مرعوبة فكانت بتبعد عنه لانها خايفة بس هو متفهمش كدة وفهم انها مش عايزاه
حسام بغضب :انتي بتبعدي ليه
نور :بتوتر وبكاء انا خايفة ممكن تديني فرصة
حسام :انا عريس وعايز افرح والدخلة هتم بلدي
وبتدخل امه بتساعده وبتاخد اللي هي عاوزاه
وهي بيكمل ويمارس رجولته عليها بوحشية ده اذاكان عنده رجولة اصلا وده كله عشان يرضي رغباته وشهوته
بااااك
نور بدموع :لا والله هسمع الكلام
حسام :ايوة كدة خليكي عاقلة عشان ممدش ايدي عليكي
و عدى اليوم عادي بس كان كل يوم نور كانت بتاخد علقة وأما كانت تروح تشتكي لباباها كان يقول :واحد ومراته ادخل ليه
واستمر الحال ده لمدة تلات سنين
تلات سنين ونور لاحول ليها ولا قوة وملهاش حد غير هند بس للاسف مش بايدها حاجة تعملها وطول التلات سنين كان ضرب وبس من حسام بنور وينام معاها غصب عنها
ودع كله كوم وطلبات حماتها كوم تاني وكانت دايما وقفلها على الواحدة وتشتكي لحسام وتخليه يضربها
ومن حسن حظ نور ان لخد دلوقتي محصلتش خلفة
لحد ما جه اليوم اللي هيشقلب الدنيا
نور كانت واقفة في البلكونة بتنشر الغسيل وكان في جيران بينقلوا جديد وكان فيه بنت من سنها شافتها وابتسمتلها والبنت شافتها وطلعت البلكونة عشان تكلمها
الجيران اللي بينقلوا هم:سيلا المنشاوي واخوها عمرو المنشاوي
سيلا:ازيك انا سيلا جارتك الجديدة
نور:الحمد لله انا نور
سيلا :ممكن نبقى صحاب انا معرفش حد هنا
نور:طبعا يا حبيبتي
سيلا:عرفيني عن نفسك اكتر
نور :انا نور الشرقاوي عندي ٢٣ سنة ومتجوزة
سيلا :بصدمة متجوزة
نور بحزن :اه
سيلا :باين عليكي صغيرة بتبتسم نور ابتسامة حزينة شافتها سيلا وفستان وراها حاجة
نور :انا هدخل بقى سلام
سيلا :سلام
عمرو:سيلا بتعملي ايه
سيلا:بتعرف على صاحبة
عمرو بحب :ماشي يلا عشان ناكل وننام احتا تعبنا اوي
سيلا:يلا
طبعا يا جماعة عمرو اخو سيلا ٢٧ سنة وهو محامي شاطر جدا
بليل بيصحى سيلا وعمرو على صويت في البيت اللي قدامهم واللي هو بيت نور
سيلا :بخضة في ايه
عمرو:مش عارف وشوية والصويت بيهدى
طبعا كام حسام بيضرب نور كالعادة
الصبح نور صحيت وبتفتح الشبابيك في نفس الوقت سيلا برده بتفتح
نور :صباح الخير
سيلا:صباح النور
سيلا:ايه رايك تيحي عندي نقعد شوية
نور بخوف من حسام:لا مش هينفع لو انتي عايزة تعالي
سيلا :تمام هاجي بليل
وبيجي الليل وبتكون نور قالت لحسان ان في ضيفة جاية وطبعا مسلمتش من زعيق حسام
وبليل بتيجي سيلا وبتقعد مع نور لوحدهم وراحت نور تقدملها ضيافة وهي بتقدم سيلا لحظت علامة في ايدها
سيلا:ايه ده
نور بتوتر :مفيش كدمة عادية
سيلا:نور باين اوي انك بتكدبي لانك متوترة جامد
نور بتبكي وبتنفجر واخيرا بتحكي لفيلا كل البي جواها ومعانتها من ساعت ما اتولدت لحد دلوقتي
سيلا :بذهول وصدمة ده كله يحصل ليكي وانتي ساكتة وباباكي واخوكي مش بيدخلوا وكارهينك لمجرد انك بنت
نور ببكاء:والنبي متقولي لحد
سيلا بتفكير :انا عندي ليكي حل
نور بلهفة:ايه
سيلا:......
يتبع
رواية ذنبى لأنى أنثى الفصل السابع 7 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذنبى لأنى أنثى)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)