رواية ذكريات الفصل العاشر 10 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات البارت العاشر 10
رواية ذكريات الجزء العاشر 10
رواية ذكريات الحلقة العاشرة 10
رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات |
رواية ذكريات الفصل العاشر 10
رواية ذكريات الحلقه العاشره
الدكتور..المدام مش حامل اصلا...
عمر بعدم فهم..ازاي يعني مش حامل......الدكتوره قالت كدا ...
الدكتور..اكيد تشخيص غلط...هو حضرتك متجوزها بقالك اد اي....
عمر ..هو امبارح بس......
الدكتور..لا اكيد لا ...اكيد الدكتوره غلطت ..عادي يعني ...اتفضلو ممكن تدخلولها....
فضل عمر واقف مصدوم ..يعني حصلو كل دا فيوم واحد مراتي تحمل وبعد كدا تقع من عالسلم وبعد كدا اكتشف انها مش حامل اصلا...
دخلو الاوضه وكانت رجليها متجبسه ونايمه كدا عالسرير لكن مفتحه عيونها..جريت عليها شهد وهي بتمثل الخوف....
شهد..ياسمين حبيبتي ....اي حصلك بس...
ياسمين بدموع..هو اي حصل للجنين...
عمر رزهق..مفيش جنين اصلا.....
ياسمين..اي...اومال اي اللي الدكتوره قالتو دا.....
عمر..ممكن بس نروح البيت ونبقي نتكلم لما نروح ..
بصتله ياسمين بزعل وصدمه من طريقته وبعدين كلهم خرجو ماعادا ياسمين وعمر وهو واقف زهقان كدا...
عمر..متيلا بينا بقي عشان نخرج....
بصت ياسمين علي رجليها كدا وقالت..اقوم ازاي يعني....
قرب عليها عمر واول ما رفعها قالت هي ..اه...براحه
بصلها عمر كدا في عيونها شويه وهي كمان فضلت باصه ليه وسرح اوي.....فاقت ياسمين من سرحانها وقالتله وهي لسه باصه فعينو
ياسمين..عمر...مش هنمشي....
فاق عمر بسرعه كدا..اه...معلش سرحت بس.....امسكي فيا كويس احسن تقعي
ياسمين..لا....مش همسك فيك....انت قالب وشك ليه....
عمر بزهق..براحتك....ومشي شويه وكانت ياسمين هتق*ع فرفعت ايديها بسرعه وحضنته...
عمر ..قولتلك هتقع*ي.........
ياسمين..امشي اخلص...ومشيو لحد ما وصلو العربيه وركبو ومشيو هما الاتنين........
وصلو لحد البيت وشالها لحد الاوضه وطلعو ..دخلو حطها عالسرير ...
ياسمين..اه...انت غشيم ليه ..براحه...
عمر..احنا اسفين يست هانم بجد اسفين.....
ياسمين..هو انت متعرفش تتكلم عدل أبدا...
عمر وبدأ صوتو يعلي..هو نتي اللي هتعلميني الادب يعني...
ياسمين..مالك يبني..هو نت عاوز تتخانق علي اي حاجه....
عمر بزعيق..هففف...انتي مالك انتي..انا اعمل اللي انا عاوزه.
ياسمين..عمر طريقتك مستفزه ..اسكت بقا..اي القرف دا...قرب عليها عمر ومسكها من شعرها اوي
عمر بعصبيه..انتي عاوزه اي بقاا......هو نتي اللي هتعملميني الادب
ياسمين بألم ودموع..عمر..ابعد شعري حرام عليك...وز*قت ايدو ونزلت من عالسرير وفضلت تزحف عالارض وهو واقف يتفرج عليها وبدأ يلوم نفسو علي اللي بيعملو فيها يعني هي ذنبها اي ..راح عشان يساعدها بعدتو عنها....
ياسمين بعياط..ابعد عني ..ابعد..وفضلت تزحف لحد ما دخلت الحمام وقفلت علي نفسها وفضلت تعيط اوي وهو سمع صوتها ومكانش قادره يستحمل ..خبط عليها وفتح الباب لقاها ماسكه مقص ولسه هتقص شعرها جري عليها ومسك ايديها وقال
عمر بعصبيه..انتي بتعملي اي...
ياسمين بعياط..هقص شعري عشان متمسكنيش منو تاني وتوجعني
سكت عمر كدا وفضل باصص لها شويه وكملت هي..انت فاقد اهم حاجه يعمر ..الحنيه...انت مش حنين خالص...
شالها عمر من عالارض وحطها عالسرير...ولمس شعرها بحنيه
عمر بزعل من نفسو..انا اسف ..متزعليش مني...والله لحظه غضب بس ....
ياسمين بعياط..عمر..انت خلاص بقيت جوزي ...يعني مش خطيبي مش هقدر اسيبك بسرعه ..وكمان عشان خالي...بلاش تكون كدا
عمر بحنيه..خلاص يستي بقا ..انا اسف...واللي انتي عاوزاه هعملو.....
ياسمين..طب اولا كدا ..ملكش علاقه بكنزي تاني.......
عمر..اممم مخلاص بقا خلصنا ..واي تاني....
ياسمين..ايدك متتمدش علي شعري تاني أبدا او عليا خالص
عمر..حاضر..اسف مره تانيه .....
ياسمين..بس كدا مش عاوزه حاجه تاني....
عمر..ماشي يستي..ممكن بقا اطلب انا منك طلب
ياسمين..عمر بلاش قله ادب ..مش هيحصل تاني...
عمر..لا ..دماغك راحت بعيد..انا عمري ما هقربلك غير براحتك انتي....انا بس كنت عاوز اعرف انتي ليه سيبتي خطيبك
ياسمين لنفسها..مش عارفه لي لما قالي كدا وجابلي سيرت عادل مزعلتش..مع اني كنت فاكره اني هزعل جدا ..بس متاثرتش اوي بصراحه
ردت ياسمين..خاني يعمر ..ونا اكتر حاجه اكرها هي الخناقه....
عمر..خانك ازاي احكيلي....وخبط باب الاوضه ..راح فتح الباب عمر
الخدامه..استاذ عمر في واحد صاحبك عاوزك تحت.....
عمر باستغراب..مين دا...طب ماشي انا جاي اهو...ياسمين هنزل واجيلك.....
ياسمين..ماشي ........
نزل عمر تحت ولقي كنزي......
حط عمر ايده علي وشو بعصبيه..انتي اي اللي جابك هنا يزفته انتي...
كنزي..وحشتني اوي يموري ..انا مش قادره ابعد عنك بجد....
عمر..يبنتي هو نتي مبتزهقيش...قولتلك خلاص ...انا اتجوزت....
كنزي..ايوه بس انت كنت واعدني انك هتتجوزني بعد ٣ شهور....
عمر.. غيرت رأي فيها حاجه دي
كنزي..امم غيرت رايك بردو ولا لما عرفت ان ياسمين حامل..واديها اهي سقطت.....
بصلها عمر باستغراب شديد..هو نتي عرفتي كل دا منين......
اتوترت كنزي اوي و........
في اوضه ياسمين كانت قاعده عالسرير وبعد كدا سمعت صوت جاي من الشباك وعرفت انو كريم قبل ما يدخل
وصرخت بسرعه لأنها مش قادره تجري...عمررررررررررررررر............
يتبع............
رواية ذكريات الفصل الحادى عشر 11 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)