رواية ذكريات الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات البارت الخامس عشر 15
رواية ذكريات الجزء الخامس عشر 15
رواية ذكريات الحلقة الخامسة عشر 15
رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات |
رواية ذكريات الفصل الخامس عشر 15
رواية ذكريات الحلقه 15
الدكتور..مبروك المدام حامل....
عمر بفرحه شديده..حامل.....حامل بجد يادكتور ولا.......
الدكتور بضحكه..لا المره دي حامل بجد.....هتحتاج تاخد الادويه دي كتبتها اهو...عن اذنكم.....
وخرج الدكتور.....
عمر..ياسمين.....مبروك....
ياسمين بدموع..مبسوط يعمر باللي انت عملته فيا.....
عمر..ياسمين..متكس*ريش فرحتي لو سمحتي.......انا فعلا فرحان
ياسمين..وفرحان لي بقا.....عشان عرفت تكس*رني صح
عمر بصدمه من كلامها..ياسمين..انا فرحان لأنك هتجبيلي واد او بنت ..هيكونوا حته مني ومنك..وخصوصا انو هيكون منك يياسمين
ياسمين..انت يعني فارق معاك مين اللي جايبه ...انا ولا غيري.....
عمر..ياسمين...انتي عاوزه تتخانقي وخلاص....براحتك يستي...
ياسمين..عمر......انا مشاعري ملخبطه جدا
عمر بهدوء وحنيه..من اي بس ...اي حاجه مضايقاكي قوليلي...
ياسمين..خلاص يعمر....
عمر..هو اي اللي خلاص....
ياسمين..خلاص ....مش عاوزه اتكلم دلوقتي...
عمر..لا قوليلي بس
ياسمين..بصراحه كدا ...انت لسه بتكلم كنزي.....
عمر بسرعه..لا.....
ياسمين..عمر.....
عمر..قولت لا.....
ياسمين..عمر..انا عاوزه تفسير للصوره اللي شهد وريتهالي.....
عمر..والله العظيم مشربتش ..هي حطتلي حاجه في العصير خلاني كدا..اما شهد بقا.....
ياسمين..هي اي ...مالها......
عمر..ياسمين انا هروح الشغل وهاجي تكون أعصابك ارتاحت.....
ياسمين قامت من عالسرير..يعني هتخرج دلوقتي......
عمى.. اه هتنيل دلوقتي...عاوزه حاجه
ياسمين..اتكلم عدل...
عمر..انتي مالك اتكلم عدل ولا لا....هو انتي هتحققي معايا
ياسمين..عمر...اهدي كدا ..بدأت ترجع تاني زي الاول
عمر..مهو كل محاولاتي معاكي فشلت...نفسي نكون زوجين بجد.....انا ...بحبك
سمعت ياسمين الكلمه وحست انها مبسوطه جدا مش عارفه لي معقوله لحقت تحبو في الوقت القصير دا
ياسمين..قولت اي......
عمر بحنان..ياسمين انتي سمعتيني كويس انا بجد بحبك...ونفسي يطلع احساسي نحيتك انو انتي كمان بتحبيني صح.....
ياسمين بكسوف وبصت في السقف وهي مبتسمه
ابتسم عمر..بلاش تقوليها دلوقتي...كفايه انك حساها زي ما انا حاسسها
ياسمين ابتسمتلو وخبطت علي كتفه براحه..خلاص يعمر..روح شغلك دلوقتي ولما تيجي نتكلم
عمر بابتسامه..حاضر .....وسابها ومشي وراحت هي بسرعه أدام المرايا تبص علي نفسها وهي بتضحك بفرحه جدا...انو فعلا بيحبها...عمرها ما حست الكلمه دي من عادل....فردت شعرها وقعدت تضحك بفرحه اوي...هي كمان حبته ايوه حبته في الوقت البسيط دا ..وكمان حامل منو
وقفت عالسرير وقالت بصوت عالي..ياااااس......
..خرجت شهد من الفيلا وراحت لرزان....
شهد..ايوه اي هو اللي كنتي عاوزاه مني
رزان..انا عرفت ان ياسمين كانت مخطوبه لواحد اسمه عادل..عشان كدا خليت حد كدا يتفق معاه يروح فرح اخوها
شهد..حد ....حد مين.......
كريم دخل..انا يشهد.....قامت شهد وقفت وخافت جدا....
شهد..كريم...
كريم..ايوا انا....بصراحه بقا انتي عارفه اني كنت معجب بيها زمان ...واحنا صغيرين ولما شوفتها ادامي ..بصراحه بقا نفسي فيها اوي....
شهد..كريم..اوعي يكون دا كمين منك ..وهتروح تقول لعمر.....
كريم بضحكه.. عيب عليكي ......
وقعدو مع بعض يخططو ازاي هيطلقو عمر وياسمين وكل واحد ليه غرض من طلاقها
رزان لما كنزي تتجوز عمر وكنزي اصلا بنتها لكن مخبيه عليهم كلهم وعلي شهد كمان هتكون ضمنت مستقبلها وكنزي طبعا نفس الكلام وشهد عشان تتجوز من مازن وكريم لانو عاوز ياسمين........
رجع عمر لبيته واول ما دخل لقا الباب بيتقفل وياسمين وراه....
عمر بصلها بضحكه..اي دا مالك....
ياسمين اخدت نفس عميق وغمضت عيونها.. عمر..كنت عاوزه اقولك حاجه ....
عمر ..قولي ...
ياسمين..بس انا خايفه
عمر..خايفه مني....؟؟؟
ياسمين..لا طبعا هخاف من اي....اه بصراحه خايفه منك
ضحك عليها عمر اوي وعلي طفولتها...انا مش عاوزك تخافي مني انا بالذات ..خافي من كلو الا انا
ياسمين بقوه..عمر.....
عمر بنفس طريقتها...نعم
ياسمين غمضت عيونها..انا بحبك.......
فضل واقف عمر متنح كدا ليها وباصصلها اوي وهي مغمضه عيونها ومكسوفه جداا ..ومكانش مصدق نفسو ..فتحت هي عيونها ببراءه
قرب عليها عمر وهي ترجع ورا وهو يقرب وهي ترج لحد ما خبطت في الحيطه...قرب عمر وشو من وشها اوي وبيشم ريحتها وبيلعب في خصلات شعرها الطويل اوي واسود اوي وبدأ يشمه وحط ايده علي خدودها الحمرا وقرب وباس*ها من خدودها
عمر بكل هدوء وراحه..مش عارفه تقولي الكلمه دي بسرعه .....
ياسمين بكسوف..عمر ..براحه عليا ...ممكن اموت منك ..دا لما عينك بس بتيجي في عيني بحس اني هيغم عليا....
بعد عمر عنها..خلاص بلاش
ياسمين بصوت عالي شويه..هو اي اللي بلاش ..تعالي هنا ...وشدته من ياقة قميصه عليها اكتر
ضحك عمر عليها وقرب ليها جدا ودفن وشو في رقبتها وفضل يب*وس في رقبتها وحط ايده علي وسطها وشالها وهي كانت سايبه جسمها خالص ومستسلمه ليه وكان هو بياخد بالو لانها حامل..حاسه انو واحشها جدا وعاوزاه يقرب منها اكتر ويحبها اكتر ...حست كل دا لما جابلها حقها من عادل....شالها وحطها عالسرير
وبرفع وشو بص لعيونها دقيقه وكان فوقها عالسرير وبعد كدا نزل وشو تاني ودفنو في رقبتها......
صحيت ياسمين من النوم وهو كان نايم جنبها وفضلت تبصلو بفرحه وحركت ايديها علي وشو براحه وحست انها عشقته مش حبته بس ومن حركة ايديها صحي هو من النوم.......ومسك ايديها با*سها..صباح الخير يحبيبتي
ياسمين بابتسامه..صباح النور يروحي....صحيتك معلش
عمر وقام اتعدل..لا دا كويس عشان اروح الشركه....
ياسمين..ماشي..متتاخرش عليا بس.....
قام عمر من عالسريرلي بقا
ياسمين..عشان بتوحشني ...اوي
عمر بصلها اوي بدون اي رياكشن ..انا حرفيا بحبك اوي ...اوي.
ياسمين..انا كمان ..بحبك اوي......قرب باس*ها من خدها ودخل غسل وشو وكان بيلبس...
ياسمين..عمر كان في حاجه قلقاني كدا
عمر..خير يحبيبتي
ياسمين..اختك شهد..بصراحه نظارتها ليا....وكمان حوار كنزي دا...بصراحه بقيت اخاف منها....
عمر..عندك حق...بس هو نتي معملتيش اي حاجه تضايقها
ياسمين..الحاجه الوحيده اني شوفتها مره وهي خارجه بليل من الفيلا وقولتها من ساعتها وهي كدا
عمر بصدمه..نعم..خارجه امتا يعني وازاي
ياسمين بكذب..مهي طلعت كان في واحده صاحبتها عاوزاها....
عمى.. ياسمين متحاولش تحوري.. كانت رايحه فين...
ياسمين..معرفش والله من ساعتها وهي قالبه عليا......خرج عمر من الاوضه بمنتهي العصبيه وراح لشهد اوضتها
عمر بعصبيه..هو انتي اي اللي خرجك من البيت بليل
شهد بتوتر ورعب.. بتقول اي
عمر بزعيق..هو انا بتكلم هندي...ولا عشان بوكي مسافر بقا ونا كل يوم في شغلي هتدوري علي حل شعرك..هااا
شهد برعب شديد..انا مش فاهمه انت بتقول اي ومين قالك الكلام دا...
عمر..مش فاهمه...طيب يشهد..انا بقا هوريكي ..وسابها وخرج ور*زع الباب بتاع اوضتها واتخضت هي جدا وبقت مش قادره تسند نفسها.لكن قامت بمنتهي الغلل والحقد.....ودخلت أوضة ياسمين
شهد.. بحقد وتهديد. .هو نتي مش ناويه تتلمي بقا....
ياسمين بهدوء..اتلم ازاي يعني
شهد بزعيق..ايوه اتدلعي اتدلعي..اقسم بالله لو مبعدتيش عني لاقت*لك انتي واللي في بطنك
ياسمين بخوف من شرها ..انتي عرفتي ازاي اني حامل........
يتبع.........
يترا اي اللي هيحصل وياسمين رد فعلها اي.............
رواية ذكريات الفصل السادس عشر 16 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)