رواية ذكريات الفصل السابع عشر 17 بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات البارت السابع عشر 17
رواية ذكريات الجزء السابع عشر 17
رواية ذكريات الحلقة السابعة عشر 17
رواية ذكريات بقلم سلمى إبراهيم
رواية ذكريات |
رواية ذكريات الفصل السابع عشر 17
رواية ذكريات الحلقه 17
عمر..بس يكريم والله هفضل شايلهالك طول عمري
كريم..متقولش كدا يعمر..المهم احنا هنعمل اي مع شهد اختك....
عمر..لا شهد دي حسابها معايا جامد اوي....هي علاقتها بمازن عامله ازاي
كريم.. معرفش..بس باين عليها بتحبو اوي....
عمر..مش عارف لي قلبي حاسس ان البت دي عامله مصيبه....
كريم..طب ونت اي اللي مخليك مستني...متخلص عالناس دي كلها
عمر..خايف ...خايف علي ياسمين والجنين اوي...انت متعرفش بقم غاليين عندي ازاي..اخاف بقا يتقلب كل دا لكره اكتر ويعملو فيها حاجه
كريم..خلاص يخويا...شوف انت بس الوقت المناسب وقولي..........
روح عمر البيت ودخل الاوضه لقا ياسمين لسه نايمه وحضنه رجلها وشعرها مفرود عالسرير...بصلها بابتسامه وقرب عليها با*س راسها ودخل غير هدومو وخرج قعد عالسرير وقاعد عالفون...فضلت تتقلب شويه وبعدها صحيت
ياسمين بنوم..عمر.....انت لسه صاحي
عمر..اه يحبيبتي ...
ياسمين..هي الساعه كام
عمر..2 الفجر........نامي نامي
قامت ياسمين..بس انا مش عاوزه انام تاني.....
عمر ساب الفون وبصلها..مش ناويه بقا تقوليلي كان مالك....
ياسمين..مالي ازاي يعني....
عمر..قعدتي تعيطي شويه وتقوليلي متسيبنيش لوحدي..وكدا يعني.....
سكتت ياسمين وبصت في الأرض.. خايفه يعمر...
عمر..من اي بس يروحي..قوليلي طيب ...
ياسمين..طب بص ...انا حليت الموضوع يعني...خلاص بقا
عمر وبدا يتعصب..متتكلمي يياسمين بقا...حصل اي
ياسمين ورفعت صوبعها..اهو شوفت بقا بتتعصب عليا ازاي...
عمر بضحكه علي شكلها..طب خلاص ....قولي يحبيبتي
ياسمين بخوف..عمر انا....انا.....أنا بحبك اوي...وراحت في حضنه....
بادلها عمر الحضن..ياسمين انتي كنتي هتقولي حاجه تانيه....
سكتت ياسمين ومردتش وفضلت حاضناه....
عمر..كل ما تحبي تهربي من سؤال تيجي فحضني.....
ياسمين..عشان دا اكتر مكان بحس فيه بالأمان واني مطمنه.....
ابتسم عمر وفرح من كلامها اوي ضمها ليه اكتر..........
صحيت شهد الصبح راحت لرزان......
شهد..لازم نلحقها قبل ما البيبي يكبر في بطنها
كنزي..ايوا لازم....عمر مش هيكمل مع البنت دي ..عمر هيتجوزني انا...
رزان..طب بصي يشهد.. انا اشتريت الحبوب ..هتحاولي تحطيها في اي حاجه لياسمين..وهتسقط بعدها بكام ساعه...
شهد..حاضر يرزان...وانشاءالله...هتسقط...واخدت منها الحبوب...وفي الوقت دا دخل كريم....
كريم..متجمعين عند النبي انشاءالله الله..وكمل في سره..اظن والله....
شهد بفرحه..تعالي يكريم...الحق....
كريم باستغراب..مالك يبنتي في اي...
شهد..خلاص هنحط انهارده الحبوب لياسمين...
كريم اتصدم لكن مبينش ادامهم..طب هايل....هتعملو كدا امتا...
رزان..انا هاجي انا وكنزي كأننا جايين نزوركم عادي يعني وطبعا هتجيبو عصير..هنحطولها فيه....
كريم.. هو انتو بتروحي هناك عادي..مش المفروض قاطعين مع بعض...
شهد..لا مهو عمر عارف ان كنزي صاحبتي من زمان..ورزان كل فتره بتيجي تزور بابا....
كريم لنفسه..اه يولاد الك*لب...وربنا يشهد لاقت*لك..بس لما عمر ياذنلي
كريم..تمم يجدعان..اعملو اللي انتو عاوزينو ونا بقا هروح ع واحد صحبي كدا...
وقام مشي وفضل يرن علي عمر لكن فونه مفقول
كريم..رد بقا يعمر ونبي....مراتك وابنك في خطر......وفضل يرن وبردو مقفول....
جهزت رزان نفسها هي وكنزي وراحو للبيت وكان عمر في الشركه وياسمين قاعده في اوضتها
شهد..يا اهلا بحبايبي عاملين اي...
رزان..وحشتينا والله قولنا نيجي نسلم عليكو..هو عمر فين...
شهد..في الشركه..ثواني هنادي لياسمين......
طلعت شهد لياسمين خبطت ودخلت وياسمين ساعتها قلقت منها..
شهد..تعالي سلمي علي رزان وكنزي
ياسمين..انا تعبانه ومش قادره اقوم...
شهد..لا مينفعش..قومي بقا....
وفي الاخر نزلت ياسمين مع شهد وطلبو من الخدامه تعمل عصير وحطتلها شهد الحبوب منغير ما الخدامه تاخد بالها وقدمتلهم العصير وكان أدام ياسمين الكوبايه اللي فيها الحبايه.......
في نفس الوقت دا راح كريم لعمر الشركه وطلب يقابلو ضروري ودخلو.....
عمر بقلق..مالك يبني في اي...
كريم بقلق شديد..الحق يعمر..هيحطو لمراتك الحبوب دلوقتي
اترعب عمر وخرج جري من الشركه هو وكريم و........
يتبع............
منك لله يشهد انتي ورزان وكنزي
إنما كيمو حبيبي دا😂❤️
رواية ذكريات الفصل الثامن عشر 18 من هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط هنا (رواية ذكريات)
تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)
تابعونا عبر أخبار جوجل من هنا (روايات شيقة ❤️)